Guest Pophair Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, for 8 timer siden: Det er sådan set ligemeget om du har ret eller ej, fakta er, at du ikke kan få en kvittering, af hensyn til vores diskretion. Hvis det er et problem for dig, må du undlade at bruge betalingssex. Det er kun et spørgsmål om tid. Der tales om prostitueredes rettigheder til div. på lige vilkår med andre fag. Så kan man jo ikke bare undlade at gemme sig og ikke vil skrive en dags dato for udført tjeneste. Du laver en mistillid til mig, fordi jeg ønsker at købe sex ved en registreret prostitueret. Jeg har kun dit ord for, at du er registreret. Så kan jeg lige så godt benytte en der ikke er registreret. Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvem du er privat, for mig er du en ydelse, det er jo det du sælger. Redigeret 9. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, for 2 timer siden: Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvem du er privat, for mig er du en ydelse, det er jo det du sælger Ookay er en GP'er ikke andet end en ydelse for dig? Det var da lidt groft skrevet syns jeg. Vi er altså også mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Simone Wellness Skrevet 10. Marts, 2020 Jeg vil gerne oplyse hvad jeg har gjort med hensyn til de gæster, der ønsker en kvitting, jeg har simpelthen betalt mig til en post adresse, koster 349 kr om mdr og de penge er givet godt ud- selvfølgelig kan man se mit navn og hvilke andre forretninger jeg har via mit virk.dk - men man kan ikke finde ud af hvor jeg bor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Marts, 2020 Simone Wellness skrev, for 47 minutter siden: Jeg vil gerne oplyse hvad jeg har gjort med hensyn til de gæster, der ønsker en kvitting, jeg har simpelthen betalt mig til en post adresse, koster 349 kr om mdr og de penge er givet godt ud- selvfølgelig kan man se mit navn og hvilke andre forretninger jeg har via mit virk.dk - men man kan ikke finde ud af hvor jeg bor Det havde jeg også engang - og hemmelig adresse ved siden af. Desværre forsvandt anonymiteten da jeg glemte at forny min hemmelige adresse. Har virk.dk ikke din rigtige adresse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Simone Wellness Skrevet 10. Marts, 2020 Trinetease skrev, 1 time siden: Det havde jeg også engang - og hemmelig adresse ved siden af. Desværre forsvandt anonymiteten da jeg glemte at forny min hemmelige adresse. Har virk.dk ikke din rigtige adresse ? På virk.dk står kun min post adresse og udgiften ryger selvfølgelig med i regnskabet Husk man kan indstille på borger.dk, så man netop ikke glemmer at opdatere hemmelig adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, for 15 timer siden: Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvem du er privat, for mig er du en ydelse, det er jo det du sælger. Den kommentar må tage prisen som den mest afstumpede, jeg har læst herinde i lang tid. Så hellere være nok så barnlig. Selv de mest bøvede bodegatyper herinde er stort set holdt op med at skrive "et hul er et hul". Du forsøger at komme om ved det med en anden formulering. Men tankegangen er helt den samme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Marts, 2020 Simone Wellness skrev, for 2 timer siden: Jeg vil gerne oplyse hvad jeg har gjort med hensyn til de gæster, der ønsker en kvitting, jeg har simpelthen betalt mig til en post adresse, koster 349 kr om mdr og de penge er givet godt ud- selvfølgelig kan man se mit navn og hvilke andre forretninger jeg har via mit virk.dk - men man kan ikke finde ud af hvor jeg bor Hvis man har et helt almindeligt navn, så er det jo supersmart. Men hvis man ikke har, er det knap så smart. Jeg kan findes alene på det ene af mine navne..... Derudover kan man finde rigtig mange informationer alene med et cvr.nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Marts, 2020 Simone Wellness skrev, for 50 minutter siden: På virk.dk står kun min post adresse Har du krydstjekket det? Jeg har firmaadresse, der hvor mit civile firma ligger, alligevel kan man finde min private adresse, selvom jeg har navne- og adressebeskyttelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Marts, 2020 I følge virk skal man være til at finde som virksomheds ejer - kreditorer bl.a. skal kunne finde en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 16 timer siden: Ookay er en GP'er ikke andet end en ydelse for dig? Det var da lidt groft skrevet syns jeg. Vi er altså også mennesker. Det er jo stadig en ydelse, hvad er det ellers? Når man skriver at i sælger jeres krop, er der jo også brok, så hvad vil du kalde det? Redigeret 10. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Marts, 2020 (edited) Styrvolt skrev, for 3 timer siden: Den kommentar må tage prisen som den mest afstumpede, jeg har læst herinde i lang tid. Så hellere være nok så barnlig. Selv de mest bøvede bodegatyper herinde er stort set holdt op med at skrive "et hul er et hul". Du forsøger at komme om ved det med en anden formulering. Men tankegangen er helt den samme. Jamen vi er jo lige dumne så Du foreslår en selfie af min pik. Måske din lyst, ved det ikke, men almindeligt er det ikke og dit skriv er helt ude af kontekst. Sorry, men for en glædespige, er du jo kun nok en pik, sorry to say, men tror du andet, er du naiv Er hul er ikke et kun et hul, måske for dig og du skriver noget jeg ikke har skrevet. Ved ikke hvorfor du gør det. Jeg skriver blot min mening. Den må du svare på i samme tone som jeg selv skriver i. For mig er en glædespige et løft en gang i mellem, men jeg vil aldrig komme tæt på, som hun heller ikke ønsker. At jeg bliver kaldt skat og andet, betyder ikke noget for mig, det er for overfladisk. Redigeret 10. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, den 9.3.2020 at 15:10: Det er sådan set ligemeget om du har ret eller ej, fakta er, at du ikke kan få en kvittering, af hensyn til vores diskretion. Hvis det er et problem for dig, må du undlade at bruge betalingssex. Du er stadig forpligtet til at lave en til mig på forlangende. Diskretion må du pakke væk, eller finde et andet job. Skat er ligeglad med at du vil være diskret, I deres øjne forsøger du at omgå loven. Vi stopper her, tak for en sober debat Redigeret 10. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Marts, 2020 @Pophair Besøger du kun damer hvor du får en kvittering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 10. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 13 minutter siden: @Pophair Besøger du kun damer hvor du får en kvittering? I så fald kunne han jo lige så godt gå i frivillig coronakarantæne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, 1 time siden: Det er jo stadig en ydelse, hvad er det ellers? Når man skriver at i sælger jeres krop, er der jo også brok, så hvad vil du kalde det? Du betaler for kvalitets tid. Og oplevelser. At være sammen med et andet menneske. Eks hos mig betaler du for tiden ikke sex. Du betaler for en der vil være sammen med dig. En der gerne vil gøre dig glad. En der gerne vil give dig en god oplevelse. En der måske vil hjælpe dig med at udleve en fantasi. En der giver nærhed og en du kan snakke med om alt muligt, du ikke kan snakke med konen eller kæresten om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 10. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 8 minutter siden: Du betaler for kvalitets tid. Og oplevelser. At være sammen med et andet menneske. Eks hos mig betaler du for tiden ikke sex. Du betaler for en der vil være sammen med dig. En der gerne vil gøre dig glad. En der gerne vil give dig en god oplevelse. En der måske vil hjælpe dig med at udleve en fantasi. En der giver nærhed og en du kan snakke med om alt muligt, du ikke kan snakke med konen eller kæresten om. Ja, og altsammen skal fremgå af kvitteringen. Gerne fordelet på forskellige poster: "Gladgørelse" - 350 kr "Samværevillighed" - 200 kr "Fantasiudlevelsehjælp" - 400 kr "Nærhedspleje" - 200 kr "Altmuligtsnak" - 200 kr. Husk nu at ovenstående priser kun er eksempel. Du tilføjer selvfølgelig dine egne. Jeg kan dog ikke svare på hvis det er den samme moms på alle poster. Jeg tænker at Fantasiudlevelsehjælp måske sorterer under "Kultur" - og måske giver lidt lavere moms. Og Altmuligtsnak burde være helt momsbefriet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Marts, 2020 Bananas skrev, for 18 minutter siden: Ja, og altsammen skal fremgå af kvitteringen. Gerne fordelet på forskellige poster: "Gladgørelse" - 350 kr "Samværevillighed" - 200 kr "Fantasiudlevelsehjælp" - 400 kr "Nærhedspleje" - 200 kr "Altmuligtsnak" - 200 kr. Husk nu at ovenstående priser kun er eksempel. Du tilføjer selvfølgelig dine egne. Jeg kan dog ikke svare på hvis det er den samme moms på alle poster. Jeg tænker at Fantasiudlevelsehjælp måske sorterer under "Kultur" - og måske giver lidt lavere moms. Og Altmuligtsnak burde være helt momsbefriet. Helt sikkert jeg tror det bliver mere et brev end en kvittering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, for 3 timer siden: Det er jo stadig en ydelse, hvad er det ellers? Når man skriver at i sælger jeres krop, er der jo også brok, så hvad vil du kalde det? Jeg sælger en seksuel ydelse, jeg er ikke en ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, for 2 timer siden: Du er stadig forpligtet til at lave en til mig på forlangende. Diskretion må du pakke væk, eller finde et andet job. Skat er ligeglad med at du vil være diskret, I deres øjne forsøger du at omgå loven. Vi stopper her, tak for en sober debat Jeg skal hverken pakke diskretion væk eller finde et andet arbejde, for heldigvis kan de allerfleste mænd godt forstå vores behov. Kan de ikke det, må de købe sex et andet sted. Og skat, de vil faktisk gerne ha vores skattekroner. Jeg kan godt notere hvor meget jeg har solgt for, selvom du ikke fik en kvittering. Det er en sag mellem skat og den enkelte pige. Ha det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Marts, 2020 Pophair skrev, for 3 timer siden: Sorry, men for en glædespige, er du jo kun nok en pik, sorry to say, men tror du andet, er du naiv Det er nærmere dig der er naiv her, tror du ikke vi kerer om vores kunder? De søde og rare forstås, dem der ser os som andet end et hul eller en ydelse, men som mennesker, dem som respekterer os. De er SÅ meget mere end en pik! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, den 10.3.2020 at 21:44: Jeg sælger en seksuel ydelse, jeg er ikke en ydelse. Liv skrev, den 10.3.2020 at 22:00: Det er nærmere dig der er naiv her, tror du ikke vi kerer om vores kunder? De søde og rare forstås, dem der ser os som andet end et hul eller en ydelse, men som mennesker, dem som respekterer os. De er SÅ meget mere end en pik! Jaja, så siger vi det, men det er ikke hele sandheden. De er jo kun så meget mere end en pik, hvis der er penge i mellem, ellers ikke. Det er måske mere en illusion man sælger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 @Pophair Der er mange måder at gå til GP på, nogle når aldrig dertil, hvor de opfatter sig som andet end en pik. Og de der gør, bliver hånet og kaldt naive herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Marts, 2020 Liv skrev, for 6 timer siden: @Pophair Der er mange måder at gå til GP på, nogle når aldrig dertil, hvor de opfatter sig som andet end en pik. Og de der gør, bliver hånet og kaldt naive herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg