dickens 674 Skrevet 8. Marts, 2020 Er det kun mig der syntes de swipe affair annoncer er lidt belastende? Kan de på nogen måder undgåes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 138 Skrevet 8. Marts, 2020 Jeg finder dem også ret belastende. De kan dog nemt blokeres, hvis du har uBlock eller Adblock extension i din browser (så slipper du også for reklamer på alle mulige andre sider). Med uBlock er det blot at lave et custom block filter, som nemt laves ved at højreklikke på billedet/gifen og vælge "Block element". Om det er imod Eroguides retningslinjer ved jeg dog ikke, men belastende det er de reklamer under alle omstændigheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 8. Marts, 2020 Jeg ser dem kun, hvis jeg ikke er logget på. Logger jeg ind, er der ingen reklamer. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 8. Marts, 2020 Pinkman skrev, for 1 time siden: Jeg ser dem kun, hvis jeg ikke er logget på. Logger jeg ind, er der ingen reklamer. Godt spottet, jeg havde endnu ikke selv konstateret dette, blot nogle gange irriteret mig over reklamerne. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg