Hop til indhold
Mr_T

Køb dansk.. men hvordan?

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg foretrækker til hver en tid danske piger. De er bare skønnere, dejligere og lettere at være sammen med. Men jeg synes det er svært. 

De etablerede steder har ofte MEGET fotoshoppede billeder, alder er +MOMS, og navne skifter fra sted til sted (JA - jeg ved det ikke er alle GP´ere - måske er det kun ganske få) men det gør alligevel at jeg er skeptisk, når jeg ser de der "skinnende billeder".  Så ganske få ødelægger det måske for mange?

Anyhow. Derudover er der åbenbart mange falske profiler med helt unge kvinder, der lader som om de der danske, er åbenlyst falske, eller over i købet snyder folk.

Jeg foretrækker desuden P/D da det bare føles mere ægte.

Så hvad gør i? Er efterhånden lidt irriteret - måske mest på mig selv. Jeg ville så gerne finde en skøn GP´er, som jeg kan forkæle lidt (og som kan forkæle mig - sæføli). 

Og kan man tillade sig at efterlyse præcis hvad man søger - enten i Århus eller i KBH? 

tak fordi i lige lagde øre til min svanesang.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Selvfølgelig  kan  du  tillade  dig  at  være  konkret  i din  efterlysninger, er  sikker  på  der  nok  skal  komme  kvalificeret  bud  fra  mændene  herinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 23 minutter siden:

Hejsa,

Jeg foretrækker til hver en tid danske piger. De er bare skønnere, dejligere og lettere at være sammen med. Men jeg synes det er svært. 

De etablerede steder har ofte MEGET fotoshoppede billeder, alder er +MOMS, og navne skifter fra sted til sted (JA - jeg ved det ikke er alle GP´ere - måske er det kun ganske få) men det gør alligevel at jeg er skeptisk, når jeg ser de der "skinnende billeder".  Så ganske få ødelægger det måske for mange?

Anyhow. Derudover er der åbenbart mange falske profiler med helt unge kvinder, der lader som om de der danske, er åbenlyst falske, eller over i købet snyder folk.

Så hvad gør i? Er efterhånden lidt irriteret - måske mest på mig selv. Jeg ville så gerne finde en skøn GP´er, som jeg kan forkæle lidt (og som kan forkæle mig - sæføli). 

Og kan man tillade sig at efterlyse præcis hvad man søger - enten i Århus eller i KBH? 

Jeg kan sagtens forstå dig, jeg har det på samme måde, vil helst have dansk, men jeg har nu oplevede 3 udenlandske piger som jeg ser overgår de fleste danske, jeg har besøgt mange danske piger på klinik, og et par P/D og de var ikke værd at skrive om.

Men jeg synes da at jeg har set flere anmeldelser af danske piger P/D men dem har du jo nok besøgt.

Ellers er det bare at efterlyse, og være præcis med det du ønsker, så er jeg sikker på at du nok skal kunne finde en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Selvfølgelig  kan  du  tillade  dig  at  være  konkret  i din  efterlysninger, er  sikker  på  der  nok  skal  komme  kvalificeret  bud  fra  mændene  herinde 

Helt enig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 6 timer siden:

Hejsa,

Hej prøv om du kan fange Dinag..

Hun er noget af det mest danske, du kan finde , Hun er smuk, meget slank og har et par skønne økobryster g-størelse. Og så er hun bare supersød

Hun er mest i jylland og et par dage om mdr i københavn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køb dansk, vil til enhver tid foretrække dansk, men her i århus er det snart umuligt at træffe smukke unge danske piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Mr_T skriv specifikt hvad du ønsker i det område-forum, hvor du søger. Så kan det være at jeg eller andre har nogle forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 tak for svarene - så der er vel ikke andet end at jeg må kaste mig ud i det.:wacko:

Århus eller Københavnsområdet. Jeg leder efter min nye, danske betalings-elskerinde (GP). Jeg orker ikke SD, så derfor skal det være en "pro" :P. Det skal være Privat/diskret.

Du/hun skal være i slut 20´erne til midt i 30´erne. Slank uden at være spinkel. Bløde bryster. Empati fra begge sider en selvfølge.

En jeg kan besøge en gang eller 2 om måneden - mindst en time hver gang. Og dybe kys er en selvfølgelighed. Det er vigtigt for mig, at vi kan være så oprigtige som mulige og lege med så få forbehold som muligt. Jeg er helt med at samleje skal være med kondom - men foretrækker oral uden - dette er dog ikke et krav.

Desuden betyder det meget for mig, at jeg vil være i stand til at give orgasme - og dermed bruge fingre, tunge, læber. (om der så fakes overbevisende er fint nok). :D

Jeg ønsker tid til forspil, og det vil ikke være hvergang at jeg ønsker samleje. Ønsker en total GFE, der også nyder lidt forspil på SMS eller lign. 

Jeg selv er 49, med dad-bod (bodegavom ville nogen nok sige). Jeg er smilende, sød, galant og en totalt pleaser, så glemmer nogen gange mig selv under sex (hvis det sker, har du gjort det fantastisk). Jeg er ikke til anal. 

God damn it. Så er det gjort.:D

Jeg har kastet mig ud i det, så må vi jo se om i kære med EG´ere har nogen bud, eller om der er nogen GP´ere der tænker - ham napper jeg sq - så send mig gerne en PB.

Tak for hjælpen

Mr T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_T skrev, for 7 timer siden:

1000 tak for svarene - så der er vel ikke andet end at jeg må kaste mig ud i det.:wacko:

Århus eller Københavnsområdet. Jeg leder efter min nye, danske betalings-elskerinde (GP). Jeg orker ikke SD, så derfor skal det være en "pro" :P. Det skal være Privat/diskret.

Du/hun skal være i slut 20´erne til midt i 30´erne. Slank uden at være spinkel. Bløde bryster. Empati fra begge sider en selvfølge.

En jeg kan besøge en gang eller 2 om måneden - mindst en time hver gang. Og dybe kys er en selvfølgelighed. Det er vigtigt for mig, at vi kan være så oprigtige som mulige og lege med så få forbehold som muligt. Jeg er helt med at samleje skal være med kondom - men foretrækker oral uden - dette er dog ikke et krav.

Desuden betyder det meget for mig, at jeg vil være i stand til at give orgasme - og dermed bruge fingre, tunge, læber. (om der så fakes overbevisende er fint nok). :D

Jeg ønsker tid til forspil, og det vil ikke være hvergang at jeg ønsker samleje. Ønsker en total GFE, der også nyder lidt forspil på SMS eller lign. 

Jeg selv er 49, med dad-bod (bodegavom ville nogen nok sige). Jeg er smilende, sød, galant og en totalt pleaser, så glemmer nogen gange mig selv under sex (hvis det sker, har du gjort det fantastisk). Jeg er ikke til anal. 

God damn it. Så er det gjort.:D

Jeg har kastet mig ud i det, så må vi jo se om i kære med EG´ere har nogen bud, eller om der er nogen GP´ere der tænker - ham napper jeg sq - så send mig gerne en PB.

Tak for hjælpen

Mr T

Tror  du  får  større  respons  ved  at slå  din  fine  efterspørgsel  op  under  efterlysninger. 

Tænker  at  @Danske Yara har  det  du  efterspørger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman
pacer skrev, for 11 minutter siden:

Hvad pokker er P/D?

Privat og diskret, tænker jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg ved ikke om det er pålagt ekstra gebyrer eller andet når det er P/D, men ellers kan du vel altid sige nej tak og gå igen? Det er ikke den fedeste situation for nogen af jer, men man kan jo håbe at jo flere der fortæller at pigen ikke var det, de havde regnet med (pga misvisende billeder, alder, m.m) jo flere piger vil køre med mere retvisende annoncer. :) 

For mit synspunkt er det sgu fair nok. Det gælder også hvis kemien bare ikke spiller, eller at mine bedårende øjne bare ikke var kælne nok for manden der kiggede på dem :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Tror  du  får  større  respons  ved  at slå  din  fine  efterspørgsel  op  under  efterlysninger. 

Er enig med @Nemtøs  ;)<3 

Emmalie skrev, for 10 timer siden:

Jeg ved ikke om det er pålagt ekstra gebyrer eller andet når det er P/D, men ellers kan du vel altid sige nej tak og gå igen? 

Hos mig foregår det sådan at jeg altid siger i telefonen at interesserer man sig ikke for hvad man ser, så må man godt gå igen. Hellere at sige fra end til og så lade som om eller føle sig tvunget til at blive. Det er ikke mig der ‘går forgæves’ så ligger ikke ekstra gebyr ;) Synes det er vigtigt at man siger nej tak uden nogen sure miner eller bære nag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, den 8.3.2020 at 08:39:

Hejsa,

Hej- jeg har det på samme måde. foretrækker helt klart danske piger af den simple årsag ,en del af dem gør det også lidt for sjov og for spændingens skyld ikke kun for pengene og når du så finder en af dem . De er alle pengene værd -- hvordan finder du dem så , ja den er lidt svær : hvis annoncen ser lidt amatøragtig ud er der en god chance for gevinst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 9.3.2020 at 22:39:

Uhhh ja.. @Danske Yara.. Er fantastisk.. Sød, sexet, sensuel, stønnende, skrigende og slikkende. Jeps, det er de 6 S'er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...