Hop til indhold

Recommended Posts

Hangaround skrev, for 6 minutter siden:

Er der nogle der kan tilkendegive, om de bryster som NaNa ser ud til at have, rent faktisk er så gode som de ser ud?

https://annoncelight.dk/showad/287593

og kan hun noget andet ud over at massere, hvis hun da, rent faktisk, kan det?

Brysterne er som på billeder, og følelse naturlige :-)

Massere er ikke hendes stærke side, men hun kan andet som virkede ret godt på mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vild med annoncen!

Forkælet med "tang kys", og det selv om vi slet ikke er helt ude ved Vesterhavet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Jeg er vild med annoncen!

Forkælet med "tang kys", og det selv om vi slet ikke er helt ude ved Vesterhavet :)

Men det er da meget tæt på Vesterhavet. Og tænker at man nok godt kan gætte sig til, hvorledes teksten, skulle have været:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

g og t ligger desværre ret tæt på hinden på tastaturet, og bytter man g'et ud med t, så er det altså kun tantekys, man kan forvente. Det havde været sjovere at bytte a'et ud med u.
Pinkman - i annoncen er ordet ikke delt.....
Hangaround - tæt på Vesterhavet!!! - kommer godt nok an på hvilken målestok du bruger.
Ha' en dejlig dag alle sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
1001nat skrev, for 19 minutter siden:

g og t ligger desværre ret tæt på hinden på tastaturet, og bytter man g'et ud med t, så er det altså kun tantekys, man kan forvente. Det havde været sjovere at bytte a'et ud med u.
Pinkman - i annoncen er ordet ikke delt.....

Stop dig selv :)

I annoncens overskrift står "Forkæler jeg dig tang kys", og i teksten står "kæresteoplevelser med bla. tangekys"

Tror de færreste er i tvivl om, at der selvfølgelig menes tungekys :)

Redigeret af Pinkman
manglende ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...