Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt BB et par gange på Frederiksberg. Begge gange aftalte vi massage og sex for 1500kr for en time. Hun er sød og fræk og har en dejlig pik der er pæn stor men ikke er for stor. Starter med massage hvor hun langsomt gør mig klar, pirre mig omkring anus og med fingeren og olie gør mig så liderlig at jeg sukker efter at få pikken op .... :Phun er blid i starten men knepper mig gradvis hårdere og hårdere bagfra...vender mig om på ryggen og op med benene og ind med pikken, knepper mig mens jeg spiller mi pik og spermer.... :wub:ud med pikken og jeg sutter hende færdig til hun spermer i min mund. :wub:Herefter lidt små snak og massage igen indtil det er tid til at sige farvel. Jeg er mest passiv men vil gerne bolle hende også men ikke prøvet endnu, måske næste gang. :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.