cock4woman_only 214 Skrevet 7. Marts, 2020 Well folks.... Så var den sku gal igen... trykket var stigende, og med en hjemmearbejdsdag - hvor Corona kørte i baggrund på alle TV kanaler, gik noget af dagen med at se sig om der var noget spændende...! Sweet Lilian :) kiggede jeg forbi et par gange, og fra morgen af skrev jeg fordi der var noget som virkede til godt at kunne tiltrække - og ellers var der jo dejlige Rafael som stadig spøger i baghoved. Men lad mig gøre det så kort og præcis som muligt. Få aftale i stand - hurtigt/enkelt/præcist kommunikation ud af 5 mulige Finde stedet - også lige ud af landevejen ud af 5 mulige Stedet: Nydeligt stor lejlighed, hvor man pænt bliver fulgt ind i lyst rum ud af 5 mulige Glædepigen: Ja her ved jeg sku ikke lige hvad jeg skal sige...WAUW - døren bliver lukket bagefter os, lige som vi er kommet ind på værelset, hun åbner den næste allerde gennemsigtig sag hun have på - og står der i G-streng og BH og kigger lige i ens øjne "you like?" med et glimt i øjet Hvad aftalt fra starten 1 time + et par extra ting oveni... - og uden så meget, lagde jeg pengene på kommoden, og jeg så sku ikke hvornår hun tog dem - fordi retur hurtigt faldt den gennemsigtigt sag på gulvet, og min t-shirt blev hjulpet over hovedet, og bukserne åbnet - og så var vi sku igang... en fantastisk GFE tour hvor mine fikse fingre fik hende rigtigt i stemning at kort med en 69 - stod hun i en flitsbue og fik sin første orgasme.... Utrolig forsigtig og dejlig finsk glædeskvinde - som gemmer på en lyst som det virkede til fik frit løb, for efter at have nydt berøring og kysset - så ville hun altså mærke PIK - som i PIK og det blev sagt uden nogen tøven....og hun red på banditten ud i den næste orgasme, og hendes indre lyst kommer mere og mere frem... hun er fucking dejlig intens at hun får: ud af 5 mulig.... og renlighed etc. efter er der hellere ikke noget at sætte en finger på... ud af 5 mulige en glad og veltilfreds herre forlod stedet med et stort smil - og fik lige beskeden, "do come back xxx".... God weekend derude - allesammen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg