Hop til indhold

Recommended Posts

:wub: Well folks....

Så var den sku gal igen... trykket var stigende, og med en hjemmearbejdsdag - hvor Corona kørte i baggrund på alle TV kanaler, gik noget af dagen med at se sig om der var noget spændende...!

Sweet Lilian :) kiggede jeg forbi et par gange, og fra morgen af skrev jeg fordi der var noget som virkede til godt at kunne tiltrække - og ellers var der jo dejlige Rafael som stadig spøger i baghoved.

Men lad mig gøre det så kort og præcis som muligt.

Få aftale i stand - hurtigt/enkelt/præcist kommunikation <3<3<3<3<3 ud af 5 mulige

Finde stedet - også lige ud af landevejen<3<3<3<3<3 ud af 5 mulige

Stedet: Nydeligt stor lejlighed, hvor man pænt bliver fulgt ind i lyst rum <3<3<3<3 ud af 5 mulige

Glædepigen: Ja her ved jeg sku ikke lige hvad jeg skal sige...WAUW - døren bliver lukket bagefter os, lige som vi er kommet ind på værelset, hun åbner den næste allerde gennemsigtig sag hun have på - og står der i G-streng og BH og kigger lige i ens øjne "you like?" med et glimt i øjet

Hvad aftalt fra starten 1 time + et par extra ting oveni... - og uden så meget, lagde jeg pengene på kommoden, og jeg så sku ikke hvornår hun tog dem - fordi retur hurtigt faldt den gennemsigtigt sag på gulvet, og min t-shirt blev hjulpet over hovedet, og bukserne åbnet - og så var vi sku igang... en fantastisk GFE tour hvor mine fikse fingre fik hende rigtigt i stemning at kort med en 69 - stod hun i en flitsbue og fik sin første orgasme....

Utrolig forsigtig og dejlig finsk glædeskvinde - som gemmer på en lyst som det virkede til fik frit løb, for efter at have nydt berøring og kysset - så ville hun altså mærke PIK - som i PIK og det blev sagt uden nogen tøven....og hun red på banditten ud i den næste orgasme, og hendes indre lyst kommer mere og mere frem... hun er fucking dejlig intens at hun får: <3<3<3<3<3<3 ud af 5 mulig....

og renlighed etc. efter er der hellere ikke noget at sætte en finger på... <3<3<3<3<3 ud af 5 mulige

en glad og veltilfreds herre forlod stedet med et stort smil - og fik lige beskeden, "do come back xxx"....<3

God weekend derude - allesammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...