Hop til indhold

Recommended Posts

Der var også en meget trist oplevelse anmeldt på VL den anden dag. Suk .... dagene med Joy tilhører sandelig en anden tid.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været der en enkelt gang (anmeldt på Gimel).

Det er ret længe siden, og det er noget af det dårligste og mest uengagerede, jeg har været udsat for, så det synes – med Bananas' lysende undtagelse – at være en etableret tradition på stedet.

Jeg bestilte en B2B, og det eneste, der der lugtede af B2B var, at pigen var nøgen. Ellers var hun yderst berøringsuvillig og sad under "massagen", der faktisk kun foregik på ryggen, med lukkede øjne og sang med på musikanlægget.

Jeg kan forstå, at der intet nyt er under solen på Hellerupvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak Kalle11.

Din information er 100% brugbar og allerede udnyttet. :D

Jeg kan heller ikke se hvorfor du skulle skrive en anmeldelse under "Efterlysninger" :?:

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak Kalle11.

Din information er 100% brugbar og allerede udnyttet. :D

Jeg kan heller ikke se hvorfor du skulle skrive en anmeldelse under "Efterlysninger" :?:

Gently.

Men kom så Gently...... Har du mødt Joy igen? Hvordan hvar det. Som den gang...?

Først Layla i Helsingør og nu Joy Hellerup. Hvad er det der sker? Oldtiden vågner. Det er lidt med glædespiger som med rockstars. Fraværet skaber forventninger på come backen.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart jeg har været der, som en kat der slikker mælk.

Forventningen var stor, var det nu "Den Joy" eller var det et navne sammenfald?

Men det var "The Joy" and as usual a great joy ;)

Intet er som før, men nu er gensynsglæden stor på begge sider, så intet er som nu.

So go for it, Rock and Roll, if you can?

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder herligt at Joy er tilbage og man må jo besøge Hellerup snarest. I tidernes morgen da stedet hed Rada wellness var det altså en perle som jeg var meget glad for at besøge og derefter er standarden godt nok faldet.

Jeg besøgte flere piger på stedet dengang og har efterfølgende mødt dem andre steder. Lige pt har jeg oplevet PIM på SIRI i Hørsholm, og hun er efter min mening lækker, og lækker....så ikke dårligt at finde perler på stam stedet. (Hun er dog ganske sol brun nu, så 3 gange lækkert herfra)

Hørsholm og Nordsjælland er mit område, og ville i samme forbindelse høre om der er nogen der har besøgt wee thai wellness i Hørsholm hovedgade? Nu ligger der gudhjælpemig 2 steder på hovedgaden som på ingen måder er diskrete m.v., og billedet på den artikel der er skrevet om stedet når man googler viser en ældre model på 51 år, og det er ikke lige mig....De skal jo ikke have samme alder som mig, som udgangspunkt bør det vel være jo ældre man bliver jo yngre skal de være (Jeg snakker ikke kriminelle forhold - naturligvis) - Men hvis der er nogen der har været forbi ville jeg da gerne høre om standarden, altså hvis der er nogen der er ligeglad med ikke at blive set af hele Hørsholm naturligvis ;-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tidernes morgen da stedet hed Rada wellness var det altså en perle som jeg var meget glad for at besøge

Rada er vel egentlig det der i dag er Siam Elephant på Østerbro.

Hørsholm og Nordsjælland er mit område, og ville i samme forbindelse høre om der er nogen der har besøgt wee thai wellness i Hørsholm hovedgade? Nu ligger der gudhjælpemig 2 steder på hovedgaden som på ingen måder er diskrete m.v., og billedet på den artikel der er skrevet om stedet når man googler viser en ældre model på 51 år, og det er ikke lige mig....De skal jo ikke have samme alder som mig, som udgangspunkt bør det vel være jo ældre man bliver jo yngre skal de være (Jeg snakker ikke kriminelle forhold - naturligvis) - Men hvis der er nogen der har været forbi ville jeg da gerne høre om standarden, altså hvis der er nogen der er ligeglad med ikke at blive set af hele Hørsholm naturligvis ;-)....

Udover den 51 årige skulle der også være en på 28 år, fremgår det af artiklen som jeg linker

til i thailisten.

Den ældre har jeg som tidligere nævnt mødt hos Jennys, der en en beretning her: http://goo.gl/5TBMe6 (Den tredje i trilogien)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Wee i Hørsholm :

"Mutter" er 51, giver en ok massage men en middel svensker.

"Linda" er ung og lækker, men viser ikke så meget - under B2B får man næsten ikke lov til at se noget som helst. Uengageret men rigtig køn.

Der er en til, som giver fuld service, men hun var mere "find a fold and fuck it" buttet, så nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...