Hop til indhold

Newbie ud i FKK universet

Featured Replies

Skrevet

Kære venner,

FKK konceptet har længe lydt super tiltalende og nu skal det afprøves. 
Jeg tænker at Harmony er et godt sted at få taget sin FKK mødom - og fredagens event med helt nøgne piger kan man jo ikke være modstander af. 

Er der nogen herinde, der kan guide mig lidt i hvordan alt foregår i praksis fra man har parkeret bilen. Er det normen at pigerne kommer til dig og byder sig til eller omvendt? Har man penge med rundt, eller betaler man samlet ved udgangen?

Beklager bredden af spørgsmål, men det er rart med en do’s and don’t inden man tropper op.

På forhånd tak for Jeres input og god weekend alle

Skrevet

Jeg kan godt forstå hvorfor så mange dansker er fan af FKK. Man tropper op i en klub, betaler entre og så sidder man i det tøj du får udleveret, så alle ligner hinanden. Der sidder man og belure de mange piger som er på stedet. Man er fri for at glo en masse hjemmesider ud med enten fake billeder og dårlige anmeldelser. Man udser sig en lækkerbisken og tager kontakt til pigen, der er nogen fyre som ikke tør og tage kontakt, men får sidemanden til det.

Når hun så er kommet hen til dig, så skal på det bedste gebroken tysk fortælle hende hvad du ønsker og så smutter i op på hendes værelse hvor akten finder sted. Når så du kommer tilbage, så skal betalingen ske - det er dansker også glade for at de kan betale efter endt akt og ikke før som sker i dk. Hvis du ikke har betalingen klar, så hidkalder hun en fyr der ligner Lindemann ( forsangeren fra Rammstein) og så bliver du lige taget med ud i baggården.

Og så er det ellers på vej hjem igen. Hvad kan sådan en tur koste dig ialt?

Skrevet
2cool skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kan godt forstå hvorfor så mange dansker er fan af FKK. Man tropper op i en klub, betaler entre og så sidder man i det tøj du får udleveret, så alle ligner hinanden. Der sidder man og belure de mange piger som er på stedet. Man er fri for at glo en masse hjemmesider ud med enten fake billeder og dårlige anmeldelser. Man udser sig en lækkerbisken og tager kontakt til pigen, der er nogen fyre som ikke tør og tage kontakt, men får sidemanden til det.

Når hun så er kommet hen til dig, så skal på det bedste gebroken tysk fortælle hende hvad du ønsker og så smutter i op på hendes værelse hvor akten finder sted. Når så du kommer tilbage, så skal betalingen ske - det er dansker også glade for at de kan betale efter endt akt og ikke før som sker i dk. Hvis du ikke har betalingen klar, så hidkalder hun en fyr der ligner Lindemann ( forsangeren fra Rammstein) og så bliver du lige taget med ud i baggården.

Og så er det ellers på vej hjem igen. Hvad kan sådan en tur koste dig ialt?

Tjaa... min oplevelse lignede din, bortset fra at jeg taler tysk, tør tale med pigerne og havde penge med, så Lindemann så jeg ikke :)

Der ligger et lille skriv fra da jeg senest var forbi i december her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/115306-harmony-fredag-1312/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.