Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle, 

jeg skal til Hamborg den kommende uge og i den forbindelse har jeg her på siden læst om de forskellige FKK klubber der findes i byen. - det lyder ret fedt. 
 

Det kan godt være jeg er lidt langsom opfattende og lige skal ha skåret det ud i pap ... men hvordan fungere det sådan et sted? 
 

Er det lidt som en strip club hvor man betaler indgang og så vader damerne bare rundt? Så aftaler man med den lige man lige har lyst til en ydelse og pris selvfølgelig og så får man et rum til det? Har man selv tøj på eller en kåbe? 
undskylder for mine spørgsmål men er meget tændt på ide. Og tænker en af dem ( har ikke lagt mig fast på en endnu) skal besøges næste onsdag (hvis der er noget at komme efter på en alm. onsdag :)) 

Håber på hjælp da jeg godt kan lide at forberede mig til et sådan besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig, du har skam allerede forstået konceptet:)

Du betaler entre (som inkluderer wellness, mad og som regel non-alkoholiske drikkevarer - lige nu dog også "Freibier vom Fass" på Harmony) og får udleveret en badekåbe og et gummiarmbånd med en nøgle til et skab i omklædningsrummet. Du bader og iklæder dig kåbe og et par af stedets desinficerede plast-tøfler, og så er du klar.

Og ja, pigerne går/sidder rundt omkring i klubben. Du aftaler ydelse og pris med den enkelte. Standard pris på Hamony for en halv time inkl. blow & samleje (begge med kondom) er 60 €.

Du går med pigen til rummet og efterfølgende følger pigen med dig tilbage til dit skab i omklædningsrummet, hvor hun får sin betaling (nogle klubber har små værdiskabe inde i selve klubben, så pigen ikke behøver at komme med ud i omklædningen).

God fornøjelse:)

Jesse

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny i gamet skrev, for 1 time siden:

Er det lidt som en strip club hvor man betaler indgang og så vader damerne bare rundt? Så aftaler man med den lige man lige har lyst til en ydelse og pris selvfølgelig og så får man et rum til det? Har man selv tøj på eller en kåbe? 

Ja - og du får en kåbe og badesandaler - jeg foretrækker dog selv at medbringe badekåbe og clogs, da der derved spares en hel del vask (en badekåbe fylder næsten en halv alm. vaskemaskine - og du skal bare se hvad de ellers bruger af håndklæder, så de er nødt til at have hele rum fyldt med dem og ansatte til konstant at gå rundt og fylde op) og jeg er sikker på at få et sæt fodtøj, der både er behageligt, varmere og mere sikkert at gå rundt i end elendige badetøfler som man nemt kan snuble i (og som efterfølgende også skal vaskes).

Hvis du har lyst til ekstraydelser - så vælg enten også længere tid med den samme pige - og/eller kun 1 - 2 ekstraydelser, da du derved får mere for dine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved min første FKK besøg følte jeg mig som Muhammed i Paradis, dog var det ikke 72 jomfruer, men 72 super lækre kvinder der gav en oplevelse for livet. :)

God tur.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny i gamet skrev, for 2 timer siden:

Tusind tak for svar - så var det ikke helt forkert opfanger. Det lyder jo som en slik butik for voksne, som jeg vil se frem til at besøge næste onsdag :) 

Har aldrig været på Romeo og Harmony men mange gange på Atmos og Babylon.

Som ny vil du almindeligvis blive tilbudt en rundvisning af en fuldstændig nøgen eller næsten nøgen veldrejet pige som helt sikkert efter omklædning vil vise dig megen interesse og som man nærmest føler sig forpligtiget til at tage en tur med, og almindeligvis er det en lidt halvtrist oplevelse. Føl dig ikke forpligtiget men giv dig god tid til at se og snakke med pigerne.

De bedste oplevelser har jeg haft med de mindst anmassende og let påklædte ( lingerie), de helt nøgne har altid været en skuffelse.

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen tusind tak - det er sku rart med eb guidline således jeg ikke står helt grøn. 
 

Mit største dilemma er bare hvilken klub der skal besøges - kan se der er mange anmeldelser og lige så meget delte meninger om de forskellige steder. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved valg af klub tæller både praktiske hensyn (bil eller ej) og smag og behag, så her er du nok nødt til bare at springe ud i det, og gøre dig dine egne erfaringer.

...og fortæl gerne her om din oplevelse efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.s. Bemærk at januar IMHO notorisk er årets dårligste tidspunkt at besøge FKK-klub. Nogle piger er stadig på juleferie, og andre piger vælger at holde ferie nu, fordi der er færre gæster her efter julemåneden, så det har også selvforstærkende effekt.

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du tro - sender en Update :) 

Jeg tror jeg laver følgende tour: nu du skriver der er lidt tyndt med piger grundet “juleferie” .. 

Hotellet er placeret midt i mellem reeperban samt Babylon. ( Er nemlig ikke i egen bil) 
 

1. stop 

GEIZ CLUB

2. Stop

Dollhouse 

3. stop 

Babylon 

så må vi se hvordan det forløber og om jeg bytter om på rækkefølgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på med Atmos.

Der har været en tråd hvor indehaveren og dennes hjælper - begge af mellemøstlig herkomst - er politianmeldt for tyveri fra gæsternes skabe og endvidere direkte overfald og røveri fra de mandlige gæster.

Du kan ikke komme ud fra stedet før det behager dem at åbne for udgangen.

Jeg er selv blevet afpresset ekstra penge på dette sted.

Redigeret af Hansa1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...