Mr Black 485 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Hvor er jeg dog træt af de der menukort, synes snart alt koster ekstra ! ”Ej vil du nappe i begge nippels på en gang” det koster 100 ekstra, ej vil du også kysse det koster 200 ! Hvad sker der ..man køber en kvinde i dyre domme for at være sammen med hende seksuelt i x antal minutter, så kan hun vel for fa’en regne ud at man gerne vil kysse hende ?..eller måske netop derfor at hun lige vælger at vride karkluden en ekstra omgang så at sige..? Jeg vil til at kigge mig om efter steder der ikke bruger det prissystem, og måske der er nogle udbydere der læser med som kunne få noget inspiration ? De snakker jo også om markedet er dødt, så måske de skulle se at tænke på noget kundepleje ? Redigeret 6. Marts, 2020 af Mr Black 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 6. Marts, 2020 Priskonkurrencen er så hård, at man forsøger at snyde liderlige-ikke-altid-lige-tænkende mænd, der bare kigger på prisen, og ikke ser det, der står med småt. Det var så herligt dengang man bare havde én pris med all-inclusive. Dét koncept er så helt eller næsten helt forsvundet. Jeg oplevede for et par uger siden, at jeg selv var ved at falde i fælden. Fandt en god annonce, ringede for at høre om prisen. "1 time kr. 1.000" var svaret. "WHAT, det lyder godt, hvad er med i prisen" formastede jeg mig til at spørge. Så viste det sig, at kys kostede 200, blowjob uden kostede 400 - ok så, jeg bestilte så 1 time til 1.600. Fair nok, ikk. Da så det hele var godt i gang, og tingene struttede de rigtige steder, så ville jeg lige smage lidt inden ham-den-lille-dernede-i-skyggen-fra-vommen skulle ind i varmen. No No No - det koster 400 var svaret. WTF - havde jeg virkeligt ikke spurgt om dét? Her stoppede jeg så, og sagde, at det her lille køb-extra show gad jeg ikke, og i stedet spurgte jeg så om, hvad de 1.000 kr egentligt indeholdte. Det var så "bare" blowjob og sex. Er det virkeligt dét kvinderne ønsker? Jeg ville da selv forestille mig, at det var den hårdeste måde at tjene pengene på. Jeg er så naiv åbenbart. Men næste gang er det så bare på, og på og på og på som en anden duracell kanin. Er det virkeligt dén adfærd den type af prispolitik ønsker at fremelske? Jeg er ikke helt i stand til at fatte det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. Marts, 2020 Vælg en Dansk pige. Så er I, for det meste, fri for at skulle betale ekstra for det ene og det andet. Hun er fri for at skulle huske hvad I har betalt og ikke betalt for. Og I kan begge koncentrere jer om at nyde hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 6. Marts, 2020 De fleste danske kvinder har da stadig faste priser for fx kys og 69 inkluderet i prisen. Anal skal selvfølgelig være ekstra, da jeg kan forestille mig det kan blive lidt smertefuldt i rå mængder. Og blandt de fleste velanmeldte udenlandske kvinder betaler man også mest en fast pris med standardydelser inkluderet. Så jeg tror bare man så vidt muligt skal holde sig fra de piger, der opererer med ekstra for alt muligt. De er som regel alligevel ikke pengene værd. I denne branche gælder det i udpræget grad om at være en kritisk forbruger. Og etisk. Men det er vi mænd nok ikke de skarpeste til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 Mr Black skrev, for 37 minutter siden: Hvor er jeg dog træt af de der menukort, synes snart alt koster ekstra ! ”Ej vil du nappe i begge nippels på en gang” det koster 100 ekstra, ej vil du også kysse det koster 200 ! Hvad sker der ..man køber en kvinde i dyre domme for at være sammen med hende seksuelt i x antal minutter, så kan hun vel for fa’en regne ud at man gerne vil kysse hende ?..eller måske netop derfor at hun lige vælger at vride karkluden en ekstra omgang så at sige..? Jeg vil til at kigge mig om efter steder der ikke bruger det prissystem, og måske der er nogle udbydere der læser med som kunne få noget inspiration ? De snakker jo også om markedet er dødt, så måske de skulle se at tænke på noget kundepleje ? Jeg har heller aldrig forstået menu-kort princippet. Men der må jo være efterspørgsel efter det siden det fluere. For et stykke tid siden var jeg i dialog med en mand om at mødes - det gik rigtig fint indtil vi skulle finde ud af en pris. Jeg nævner hvad jeg forventer for 1 times selskab, hvorefter han så spørger hvad han skal give. Jeg blev sku træt, når han forsøger at forhandle. Aftalen blev selvfølgelig ikke til noget. Vi har åbenbart et marked hvor nogen gp'er forsøger at tjene så meget som muligt diverse tillæg og så har vi på den anden side mænd der efter de har fået oplyst en pris alligevel forsøger at forhandle om beløbet, frem for blot at sige at det er for dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 6. Marts, 2020 Jeg er egentlig mest til "Håndværker" tilgangen hvor man skriver til pigen hvad man kunne tænke sig der skulle ske, og hun så giver en pris man kan takke ja eller nej til (uden prisen har været nævnt i en annonce eller noget). Det har været basis for nogen rigtigt gode besøg. Det kunne være interessant hvis nogen begyndte at køre med et koncept tilsvarende "Omakase" fra sushi-restaurant verdenen, hvor man signalerer at man gerne betaler en høj pris for det ypperste pigen kan præstere, og så lader alle detaljer om hvad der skal puttes hvor ind osv være op til hende. Det burde også kunne fjerne en evt stress over at skulle nå at gøre alt det man har betalt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Lauersen, godt tip..det vil jeg prøve næste gang Og den med at danske piger skulle være såååå meget bedre holder ikke vand, jeg har oplevet nøjagtigt samme menukortsystem såvel hos udenlandske som hos danske piger. jeg synes også det virker sært at en pige vil sutte på ens diller men man skal betale ekstra for at kysse hende ? Redigeret 6. Marts, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 6. Marts, 2020 Det er ærgerligt at det ikke fremgår mere tydeligt af 'menuen'. Hvis det gjorde ville både pigerne og gæsterne nok blive sparret for en del ubehagelige situationer. Men det er nok et spørgsmål om forretning. Hvis en time koster 1000, og kunden ikke tænker over hvor meget 'ekstra' løber op i, så er han jo allerede inde af døren og.. ja. Der hvor jeg er, er der tillæg for græsk, lesbisk, urin og dominans som udgangspunkt. Nogen piger tilbyder generelt ikke kys, men man kan heller ikke købe sig til det. Vi tilbyder dog ikke den mest anvendte 'ekstra' som er blowjob uden, men langt hen ad vejen kan jeg godt undre mig om 'vi' danske piger egentlig er så meget dyrere, når man regner mange pigers ekstra ydelser oveni den standard timepris... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 6. Marts, 2020 Når jeg køber sex så tænker jeg typisk med pikken, så sidder jeg og kigger på annoncer og pludselig BINGO så er hun der, pigen jeg tænder på der tilbyder det jeg gerne vil købe, og det er oftest ikke en dansk pige..men jeg vil prøve Lauersens idé næste gang, for de plejer jo at være sultne nok for at få en handel i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockford 67 Skrevet 6. Marts, 2020 Det rareste og nemmeste er de kvinder der har en tidsbestemt menu, hvor det de tilbyder hører med. Hvis de så også får skrevet i deres annonce hvad de tilbyder så er der ikke et øje tørt. Vi skal ikke ret mange år tilbage hvor det var få eller ingen der tilbød kys eller fransk uden. Da det er kommet til som mulighed hos mange, synes jeg det er fint at det er tilvalg, så længe det står i annoncen. Det skal ikke være når tøjet er smidt. Dem der ikke har lyst til alle tilvalgene, men bare vil have et blow og knald, kan så slippe billigere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Vælg en Dansk pige. Så er I, for det meste, fri for at skulle betale ekstra for det ene og det andet. Hun er fri for at skulle huske hvad I har betalt og ikke betalt for. Og I kan begge koncentrere jer om at nyde hinanden. Kigger på Bordel menu og banker hovedet bordet Med mindre du tænker Dansk P/D? Der i mange af de søde udenlandske piger der kun sælger timer. Tror mere reglen er lad være med at købe en Peugeot 107 og forvent Mercedes E klasse der er bare ikke det samme ekstra udstyr med som standard. Redigeret 6. Marts, 2020 af EksilKøbenhavner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 762 Skrevet 6. Marts, 2020 @Mr Black100% enig med dig, det er simpelthen godt gammeldags træls. Jeg kom fast ved en pige og vi startede som regel med et bad sammen fordi det var en super måde at varme op på, pludselig ser jeg under ekstra i annoncen at nu skal jeg betale x antal kroner for noget som før var en del af seancen, fint nok så havde jeg besøgt hende for sidste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Max, ja det har jeg også set flere steder..100kr for at tage et bad sammen, det har jeg også tit gjort førhen uden det kostede noget Redigeret 6. Marts, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 6. Marts, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 7 minutter siden: Kigger på Bordel menu og banker hovedet bordet Ja, det menukort er jeg da godt nok også faret vild i. Men som @Emmalieskriver er det kun få af tingene som er tillægsydelser når man køber en tid. 1 time til 2.200 er inklusiv de mest almindelige sex-ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 9 minutter siden: Kigger på Bordel menu og banker hovedet bordet Med mindre du tænker Dansk P/D? Der i mange af de søde udenlandske piger der kun sælger timer. Tror mere reglen er lad være med at købe en Peugeot 107 og forvent Mercedes E klasse der er bare ikke det samme ekstra udstyr med som standard. Den menu er jo vanvittig - sprøjteorgasme 30 min 1400 kr - hvem kan sprøjte i 30 minutter? Det er jo sygeligt med alle de mer priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Haha ja, der kan den lokale polske klinik alligevel ikke være med Redigeret 6. Marts, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9927 Skrevet 6. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Den menu er jo vanvittig - sprøjteorgasme 30 min 1400 kr - hvem kan sprøjte i 30 minutter? Det er jo sygeligt med alle de mer priser. Det er rigtigt mange piger der ind imellem har/har haft en vagt der. Det kan jo være at hjemmesidens menukort var et forsøg på at afspejle alle de forskellige ting pigerne tilbød til sammen, og hver gang en ny kom til kom der nye ting på, mens der aldrig er blevet ryddet op i det der ikke tilbydes længere. Bare et gæt. Mit bud på det konkrete eksempel er at en pige der kunne sprøjte, på et tidspunkt tilbød en halv times sex med de sprøjt der så kom i den halve time. Det kom så op på det store fælles menukort, fremfor på pigens egen beskrivelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Det er rigtigt mange piger der ind imellem har/har haft en vagt der. Det kan jo være at hjemmesidens menukort var et forsøg på at afspejle alle de forskellige ting pigerne tilbød til sammen, og hver gang en ny kom til kom der nye ting på, mens der aldrig er blevet ryddet op i det der ikke tilbydes længere. Bare et gæt. Mit bud på det konkrete eksempel er at en pige der kunne sprøjte, på et tidspunkt tilbød en halv times sex med de sprøjt der så kom i den halve time. Det kom så op på det store fælles menukort, fremfor på pigens egen beskrivelse. Vi læser menu kortet forskelligt - der er også en der hedder amerikansk (sex udenfor sengen) til 700 Jeg tvivler på at den ydelse kan bestilles alene, da det vil være billigt for sex... medmindre vi taler om 5 minutters tid..men hvad ved jeg, har aldrig bestilt en ydelse sådan et sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Jeg synes en annonce burde indeholde ægte billeder af pigen, en beskrivelse af hvem hun er og hvad hun tilbyder og så kan man ellers vælge mellem 15-30-45=60 minutter osv. såre simpelt Den side af sagen burde ikke være raketvidenskab ! Det er totalt turnoff når man ligger og spiller rigtig mand sammen med skønheden at den der irettesættelse lige kommer “ej du må ikke kysse min røv” det koster ekstra..! ..så ligger man der som en anden skoledreng der lige er blevet sat på plads Der er også mange steder der går meget op i hvor mange gange kunden kommer ? Pigen kan da være fuldstændig ligeglad med om kunden kommer 1 eller 2 eller hele 3 gange på de 30 minutter han har betalt for ?..der er egentlig mange ting i den branche jeg ikke forstår hvis jeg tænker nærmere over det ? Redigeret 7. Marts, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 7. Marts, 2020 Jeg er enig i, at det er lidt underligt med den meget lange menu liste. Men faktisk kan det jo også være en fordel...økonomisk ! Hvorfor betale 200 kr ekstra for super fransk, hvis man ikke er til det, eller synes at det ikke betyder noget for besøget? Men ja, der er selvfølgelig nogen, hvor nærmest Alt koster ekstra... Men så kan man jo bare vælge at besøge en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden: Redigeret 7. Marts, 2020 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. Marts, 2020 Jeg er glad for jeg ikke er den eneste der ikke forstår bordellernes menuer. Det kunne være de skulle skrive det lidt mere klart og tydeligt, så ingen er i tvivl om hvad I skal betale for som grundvalg, og hvad det indeholder, før listen med tilvalg? Men jeg kommer aldrig til at tage en vagt på et bordel, for jeg ville ikke orke at skulle spekulere over hvem der havde betalt for hvad. Hos mig betaler man for tiden, og så laver vi alle de ting vi begge kan lide. Det er meget nemmere for begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 7. Marts, 2020 Synes også det er skide irriterende. For nogle år siden besøgte jeg en dejlig pige som jeg ville gå ned på "no no its 400 ekstra" fuck hvor blev jeg vred følte mig bondefanget. Tror hun blev noget nervøs, det var selvfølgelig ikke meningen men jeg kogte sku lige den dag. Nuvel nu er det sådan, så er det mindste man kan forlange er tydelighed omkring tilvalg det fremgår langt fra altid af annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg