Gammel rotte 1351 Skrevet 6. Marts, 2020 Nogen der har kendskab til Sheila? https://annoncelight.dk/showad/291927 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Floppi 12 Skrevet 4. Maj, 2020 Stadig ingen som har besøgt hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 9. Maj, 2020 Har spottet annoncen og er klar, men når man arbejder hjemme, her under coronaen er det lidt svært, men jeg er frisk på at tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken fyr 158 Skrevet 9. Maj, 2020 Har været hos veninden for en del år siden, og der var der ligeledes en veninde, kan sgu ikke huske om hun hed sheila eller men der var de 2 samme adresse i Valby igennem flere år nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Maj, 2020 Har besøgt Sheila, skøn kvinde lige efter min smag Jeg blev bedt om at spritte hænder af da jeg kom, hvilket er fint. Hun er flot, høj, dansk og ser fræk ud. Brysterne er ikke helt ægte, men dejlige at røre ved. Billederne er af hende, selvom det er svært at få et godt indtryk af dem. Hun virker dejlig imødekommende, men ingen kys - måske p.gr.a af Corona, så godt hun passer på dig selv. Alderen passer meget godt. Sex i flere stillinger, fransk med gummi. Kom under et kombineret hand/blow, efter en dejlig omgang. Privat diskret i et lille lokale, pænt og rent. En dejlig halv time, med en lækker kvinde, som jeg skal besøge igen ****** 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg