Hop til indhold
Rejsenetværk

Thai Corner i forfald

Recommended Posts

En del kan måske erindre en tråd, jeg startede om klubberne i Istedgade

I den tråd vurderede jeg Thai Corner, til at udgøre toppen af poppen i Istedgade.

Siden har jeg selv, og flere andre kunnet følge, hvordan det er gået tilbage for miljøet i Istedgade.
Måske bortset fra Candy Club i Weekenden, hvor der er liv, men hvor man nok også skal være afklaret med et noget broget klientel.

Selv fik jeg over tid det indtryk, at et team med få top piger og ladyboys holdt fanen højt, samtidig med at der kom færre og færre gæster på stedet.

Inat, en torsdag nat besøgte jeg efter lang tids pause igen Thai Corner, og der var kl 00:30 forsvindende få gæster i sammenligning, med for få år siden.

Top pigerne var væk, og de få piger der var i baren, virkede modløse af lang tids stilstand.

Jeg er overbevist om at udviklingen er båret af det skifte, der på et tidspunkt indtraf, hvor alle pigerne som med 1 mund, siden konsekvent kun har villet sælge 1 time af 2000 kr på rum udenfor baren.

Hvis alle mænd konsekvent får samme oplevelse, under et besøg i baren, ja så indskrænkes simpelthen det købedygtige publikum til pigernes ydelser.

Med over tid til resultat, den situation, der i min optik nu tegner sig som et Thai Corner i langsom, men sikker forfald.

Det er trist, for jeg er selv kommet der en del tidligere, hvor der var fuldt hus nærmest hver gang, på alle dage i ugen, hvor der var åbent.

Jeg har selv få gange købt 30, 45 og 60 minutter, men nu er der ingen top modeller længere til 30 eller 45 minutter, for 1000 - 1500 kr, som jeg tidligere har betalt, for under 60 minutter.

Tidligere var det formentlig også mindretallet der købte sex, men fordi nok gjorde det, så kom pigerne der også, og derfor købte gæsterne også righoldigt i baren, både til sig selv og pigerne.

Jeg har for nuværende svært ved at se, at Thai Corner har fremtiden for sig.

Personligt tror jeg, at der vil kunne skabes et nyt sted, der kunne få stor succes med at tiltrække piger, til et bredere publikum til 30 + minutters købesex.
Et sted hvor pigerne samtidig har et sted, hvor de kan tage hen med gæsterne som de møder i baren.

For mig at se, er stedet til det, ikke længere Thai Corner Bar i Istedgade - desværre.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Det er vel også på tide at få lukket det koncept og andre lignende. Udlejning af kabiner/værelser til sex er ulovligt, rufferi. Der sidder en/flerepengestærke bag det hele, derfor vil pigerne have 2000 kr for 1 time, da de skal betale for at være på stedet, samt kabine. 

Efter min mening, er det en følelsesforladt kontakt man får på den måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
Pophair skrev, for 50 minutter siden:

Det er vel også på tide at få lukket det koncept og andre lignende. Udlejning af kabiner/værelser til sex er ulovligt, rufferi. Der sidder en/flerepengestærke bag det hele, derfor vil pigerne have 2000 kr for 1 time, da de skal betale for at være på stedet, samt kabine. 

kan ikke siges mere præcist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 45 minutter siden:

Konceptet er sådan set godt nok - det er bare måden, det bliver drevet på, der er forkert. Det kan da godt at rufferi er ulovligt i DK, men lovgivningen kan jo ændres, så visse former for rufferi kunne lovliggøres og man kunne også lovgive om at f.eks. tidligere straffede personer ikke måtte drive sådanne steder.

I Tyskland fungerer FKK-konceptet ganske udmærket, da pigerne har en del beskyttelse mod alfonser og voldsmænd - der er f.eks. ikke så mange, der indleder et slagsmål iført badekåbe og pigerne bliver også jævnligt lægekontrolleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Konceptet er sådan set godt nok - det er bare måden, det bliver drevet på, der er forkert. Det kan da godt at rufferi er ulovligt i DK, men lovgivningen kan jo ændres, så visse former for rufferi kunne lovliggøres og man kunne også lovgive om at f.eks. tidligere straffede personer ikke måtte drive sådanne steder.

I Tyskland fungerer FKK-konceptet ganske udmærket, da pigerne har en del beskyttelse mod alfonser og voldsmænd - der er f.eks. ikke så mange, der indleder et slagsmål iført badekåbe og pigerne bliver også jævnligt lægekontrolleret.

Lovgivning bliver ikke ændret de næste år. FKK-konceptet er helt anderledes end fx Thaicorner, det tåler slet ingen sammenligning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 5 timer siden:

Rufferiloven er en gråzone, med skiftende politiske dagsordner, hvor det til tider er usikkert hvad praksis er, og til andre tider, ikke i så høj grad er det.

Men faktum er at respekterede mutre og steder, har kørt steder problemfrit, eller tæt på problemfrit i årevis.

Det er når interessenter, grådighed og andre forhold påkalder sig myndighedernes interesser, at rufferi og hvad der ellers kan bruges i situationen pludselig kan gøres til en sag.

Enhver mutter og alle pigerne, som holder sig under radaren for den slags, og bare lever deres eget stille respektable liv, er i en meget lille risiko for at myndighederne vil genere deres forretning på nogen måde.

Så nej, jeg synes faktisk ikke at det er på tide at få lukket koncepter som Thai Corner bar, hvor piger og mænd kan mødes, og hvor de sammen kan gå et andet sted hen for at afvikle deres aftaler.

Men jo, hvis det forholder sig som du skriver Pophair, har stedet, som jeg ser det overlevet sin egen berettigelse.

Men jeg holder af konceptet, og ser det gerne fungere på nogle vilkår, der er attraktive for både piger, gæster og sted.

Og her mener jeg snildt at et nyt sted kunne få den succes, som Thai Corner tilsyneladende ikke længere har.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man plejer på afstand, at kunne spotte liv i de oplyste vinduer til gaden på Thai Corner Bar.

Men det kunne jeg ikke denne gang, og jeg var lige ved at vende om, før jeg nåede helt hen til baren.

Nu er halvdelen af vindues partiet, blevet dækket af folie, så indsynet fra gaden, nu er langt mere begrænset end tidligere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske der skulle startes andels bordeller op . Så alt var gennemskueligt . Billige husleje for pigerne og ingen bordelmutter der tjener kassen. I fkk klubberne bliver pigerne også udnyttet. De betaler for billig og for at komme ind hver aften .

EPO

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad med de danske kendte bordeller . De har Ca 6000 i i dtægt om dagen . Rufferi af værste skuffe .

Del dette indlæg

Link til indlæg
EPO skrev, for 30 minutter siden:

Måske der skulle startes andels bordeller op . Så alt var gennemskueligt . Billige husleje for pigerne og ingen bordelmutter der tjener kassen. I fkk klubberne bliver pigerne også udnyttet. De betaler for billig og for at komme ind hver aften .

For min skyld gerne :)

Hvis pigerne så kunne få frivagter, og mutter dækket huslejen af andelshaverne, ligner det noget der kunne trække piger til.

Særligt danske i en tid, hvor mange har for lidt at lave på de traditionelle steder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev overrasket for nyligt over at se TC omtalt som:

"Men her finder man en af byens absolut bedste thairestauranter, og den store andel af klientellet, der udgøres af herboende thai'er, må tages som et udtryk for madens autenticitet."

https://spiseliv.dk/thaicorner

Jeg kan ikke se nogen dato på artiklen... kan man overhovedet spise der længere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke se nogen dato på artiklen... kan man overhovedet spise der længere?

Det tror jeg bestemt man kan, og maden er god.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 1 time siden:

I don't see any date on the article ... can you even eat there anymore?

The restaurant is upstairs.   Main level is the bar and the girls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Travel Network wrote, 3 hours ago:

Now half the windows are covered with foil, so the view from the street is now much more limited than before.

The window covering was an attempt to stop the parade of black women who would crowd the windows later in the night to put on a show for all those inside to entice them to come out. Exiting the door was an adventure in itself if you had to push through the crowded street just to leave. The girls in the bar would rather us men pay attention to them instead of anyone outside, which completely makes sense.

I would agree that the number of top notch women has dropped but it will be interesting to see if things pick up as spring approaches.

Redigeret af BMan
correct the detail

Del dette indlæg

Link til indlæg
BMan skrev, for 12 minutter siden:

I would agree that the number of top notch women have dropped but it will be interesting to see if things pick up as spring approaches.

Tror ikke at årstiden kommer til at ændre noget.

Top pigerne holdt ud længe, men en, virker det som, enheds politik om kun at sælge hele timer af 2000 kr, har, ser det ud til, ødelagt deres forretning i baren.

Jeg har tidligere betalt både 1000 kr, og 1 gang 1200 kr for 30 minutter, og 1500 kr for 45 minutter.

Dengang det var normen, at det var muligt at købe sex fra 30 minutter af pigerne, var der ofte godt gang i trafikken af piger, med en gæst under armen ind og ud af døren.

Mit indtryk er, at det er et overstået kapitel på Thai Corner, og at den tid ikke kommer igen, hvis pigerne fastholder, at køb af sex begynder ved 60 minutter for 2000 kr.

God forklaring med de sorte piger på gaden, ja de har heller ikke bidraget til at bevare charmen ved Thai Corner, desværre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bor meget tæt på TC, men har aldrig været tiltrukket af konceptet. Så jeg kan ikke udtale mig om udviklingen. Bortset fra jeg godt har bemærket at mange afrikanske kvinder ynder at flokkes omkring indgang og vinduer.

Hvis jeg havde behov for et natværtshus, besøgte jeg med mellemrum den daværende Buddha Bar på Vesterbro Torv med et par ludere og en håndfuld lommetyve . Men det er blevet lavet om og har fået et fancy navn, jeg ikke husker. Men som emmer af kvinder lette på tråden. Det sted er jeg også holdt op med at besøge. Jeg foretrækker simpelthen traditionelle værtshuse. Eller at opsøge en gp direkte på fast adresse og seng, hvis det er sex jeg vil have.

Hvordan udviklingen på Indre Vesterbro bliver på sex markedet skal blive interessant at følge. Men alene i kraft af den centrale beliggenhed ved Hovedbanegården og nu også Metro vil området stadig være den naturlige magnet. Ikke mindst for turister fra især Sverige. Så tror ingen kommer til at vansmægte helt.

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan udviklingen på Indre Vesterbro bliver på sex markedet skal blive interessant at følge. Men alene i kraft af den centrale beliggenhed ved Hovedbanegården og nu også Metro vil området stadig være den naturlige magnet. Ikke mindst for turister fra især Sverige. Så tror ingen kommer til at vansmægte helt.

Ja sex vil nok altid kunne købes i området, uanset ændringer i markedet.

Den nemmeste måde at miste eget eksistensgrundlag på, er ved at save den gren over man selv sidder på.

Thai Corner har været en magnet for mænd, med almindelige indtægter, for hvem 1000 kr + det løse kunne gå an, til en glad aften et sted, hvor de godt kunne lide at komme.

De mænd er ikke holdt med at komme der, fordi at de ikke længere har lyst til at komme der, er jeg ret overbevist om.

De er efter alt sandsynlighed holdt op med at komme, fordi det sjove nu starter ved 2000 kr + det løse.

Så er vi for mange, der enten ikke kan, eller ikke vil lege med længere, og så holder vi op med at komme der.

Heller ikke tidligere var det flertallet, ikke efter mit indtryk der købte sex under et besøg i baren, men dem der gjorde, skabte det liv, og den atmosfære, som fik oserne til købe i baren, til sig selv, sine og pigerne med.

På den måde var der omsætning nok, til både stedet og pigerne, og til at pigerne havde overskuddet til at flirte for en piccolo, eller andet mellem de gæster der købte sex.

Hele denne stemning, er nu erstattet af en trykket stemning, fornemmer jeg, præget af økonomisk desperation hos pigerne, og en naturlig afmagt over at spilde aften efter aften, på at vente på mænd, som ikke længere kommer for at købe sex.

En beer eller blowjob bar, som de kendes i Thailand, burde have alle muligheder for at tiltrække alle de mænd, som ikke længere køber sex af pigerne hos Thai Corner.

Og det også som Styrvolt skriver, med metro og en bro til Sverige :) 

For min skyld kunne det være en kaffebar, med rum og villige piger, men for menneskepenge, hvor flertallet kan være med tak.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rejsenetværk

Det lyder godt nok lidt undergangsagtigt. Og med coronafrygt kunne det godt tænkes at det bliver enden for en del af den type etablissementer. Det bliver ikke kun flyselskaber der bukker under. Men selv Covid får en ende, og så skal der nok dukke nye steder op, hvis behovet stadig er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 19 minutter siden:

Det lyder godt nok lidt undergangsagtigt. Og med coronafrygt kunne det godt tænkes at det bliver enden for en del af den type etablissementer. Det bliver ikke kun flyselskaber der bukker under. Men selv Covid får en ende, og så skal der nok dukke nye steder op, hvis behovet stadig er der.

Ja det skulle man mene, men i den her branche skal man ikke altid forvente, at udviklingen følger markedets logik.

For mig at se, består mulighederne i at udnytte et tomrum allerede, men jeg bliver ingenlunde overrasket over, hvis ingen gør det.

Jeg og en kammerat tæller nu dagene til, at vi skal spise på Kong Hans, en for mig 25 år gammel drøm.

Vi forventer hver at bruge 5000 kr +/- alt inclusive.

Kong Hans er ikke for hver og ens penge pung, men det er muligt for de fleste at spare op til oplevelsen.

Kong Hans drives først og fremmest af super dygtige fagfolk, men de er jo ikke uden økonomisk jordforbindelse.

De har et vinkort på 62 sider, med vine som kun 0,1 - 1 % af befolkningen har råd til, og dem har de selvfølgelig også gæster til.

Men de begynder jo ikke at sige, nu begynder vores vinkort ved 5000 kr og opefter.

Gjorde de, vil jeg tro at mere end 50 % af gæsterne, ville stå af?

Nej de har et righoldigt udvalg af vine til 1500 kr +/-, hvor jeg og min kammerat kan være med, den aften vi besøger Kong Hans.

Den realisme mangler hos piger og steder, i den her branche nogen gange.

Mig forekommer det, at det er det der er sket på Thai Corner.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Ja det skulle man mene, men i den her branche skal man ikke altid forvente, at udviklingen følger markedets logik.

For mig at se, består mulighederne i at udnytte et tomrum allerede, men jeg bliver ingenlunde overrasket over, hvis ingen gør det.

Jeg og en kammerat tæller nu dagene til, at vi skal spise på Kong Hans, en for mig 25 år gammel drøm.

Vi forventer hver at bruge 5000 kr +/- alt inclusive.

Kong Hans er ikke for hver og ens penge pung, men det er muligt for de fleste at spare op til oplevelsen.

Kong Hans drives først og fremmest af super dygtige fagfolk, men de er jo ikke uden økonomisk jordforbindelse.

De har et vinkort på 62 sider, med vine som kun 0,1 - 1 % af befolkningen har råd til, og dem har de selvfølgelig også gæster til.

Men de begynder jo ikke at sige, nu begynder vores vinkort ved 5000 kr og opefter.

Gjorde de, vil jeg tro at mere end 50 % af gæsterne, ville stå af?

Nej de har et righoldigt udvalg af vine til 1500 kr +/-, hvor jeg og min kammerat kan være med, den aften vi besøger Kong Hans.

Mig forekommer det, at det er det der er sket på Thai Corner.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har læst at de fineste restauranter i byen også vånder sig under coronafrygten, og at nogle af dem ligefrem tilbyder halv pris! Men uanset hvad, så god fornøjelse! Jeg husker, at Rifbjerg havde en finger med i spillet, da Kong Hans blev åbnet. Og han havde sans for god mad!

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 16 timer siden:

Jeg blev overrasket for nyligt over at se TC omtalt som:

"Men her finder man en af byens absolut bedste thairestauranter, og den store andel af klientellet, der udgøres af herboende thai'er, må tages som et udtryk for madens autenticitet."

https://spiseliv.dk/thaicorner

I bunden af siden står der "Copyright 2020"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg tidligere, sådan ret ukonkret hørt, at det kan forekomme at asiatiske piger på enkelte karaoke barer, kan være modtagelige for en drink, og et forslag, som vi er vænnet til er en mulighed på Thai Corner.

Men man prøver sig jo ikke bare frem i blinde, sådanne steder, og man vil jo heller ikke støde nogen ved at gøre det :oops:

Er der nogle der har erfaring med, at det forekommer i et eller andet omfang, også andre steder i København, end på Thai Corner.

Her tænker jeg mest på, kan man være heldig at pigerne selv stikker en føler ud, uden at skulle risikere skindet selv ved at spørge.

Her udelukker jeg på forhånd de dyre barer, der er kendt for at have piger og værelser.

Kunne være rart med et sted, hvor der foregik en art sugardating in reallife, uden alt det besvær med det på nettet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 timer siden:

Du er lidt tilbage i gammel gænge, og problemet er, at du måske også mangler lidt realisme.

Du har oplevet en menukort-udvikling som ikke passer dig, og du har samtidig observeret at der har været nedgang i udbydere og aktivitet. Du antager så en sammenhæng.

Din teori er sådan set fin nok, men det er kun en teori. Der kan være flere forklaringer, fx det som er antydet allerede, at barejeren/-personalet er blevet grådige.

Men en vigtig ting glemmer du: Det kræver noget helt andet af sælgeren at sælge sex end bøffer og rødvin. Derfor er det ikke sikkert der er så mange der er interesseret i at øge deres omsætning ved at gøre det muligt at købe kortere tid til lavere pris, for så skal de have sex med flere fremmede. Det er muligvis slet ikke attraktivt for mange af dem der sælger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...