Hop til indhold

Recommended Posts

Inspireret af  Tatras indlæg her https://www.eroguide.dk/forum/topic/112717-vanløse-god-massage-af-milf-med-langt-lys-på/page/2/#comments , besøgte jeg May på samme lokation, og jeg syntes hun fortjener sin egen anmeldelse.

Det er hende på det første billede, de to yderste piger (ja lige nu giver det mening ;), derudover i den røde sag med lynlåsen, som faktisk var det der fik mig til at beslutte mig, for sådan en kavalergang kan man da ikke ignorere !
Hun er, som også beskrevet ovenfor, ikke åleslank, men det opvejer både hendes charme, varme og smil, nåja og så de helt utroligt velformede bryster :)

Som altid besilte jeg B2B, der startede med en meget blid tantra massage, virkelig lækkert og lige hvad jeg manglede efter en max stresset uge.
Derefter, istedet for at sige "turn around", lagde hun sig bare ved siden af, og vi lå og hyggekælede i et godt stykke tid, hvilket var utrolig lækkert.
På et eller andet tidspunkt gled det over i en lidt mere traditionel B2B, men stadig med masser af kælen og nussen, og alt får jo en ende, som man siger...
Hun taler iøvrigt noget dansk.

Stedet er ikke super festligt, men selvom det ligger ved siden af et pizzeria, er der en låge ind og så en trappe ned, så man lige kan smutte derned og vente på døren åbnes.
Vejen er ikke specielt trafikkeret der, så jeg tænker de fleste vil kunne affinde sig med det.

Stor tak til Tatra for at få mig på sporet af hende !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Tak for en dejlig anmeldelse. Hvad måtte du give for sådan en tur? Og hvilken afslutning fulgte der med?

1000 kr for 1 time, afslutning med HJ og hendes bryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt May, og opleve stort set samme behandling som PaleWhale - dog gik vi hele vejen. Hendes ansigt er utrolig kønt, og hun er bestemet meget kælen og berøringsvenlig. Hun har lidt mave, men det gør faktisk ikke noget. Brysterne er flotte og tager sig bedst ud i kjolen med den dybe nedskæring. De er med fylde, men det er lavet fint. Dog er implantaterne ikek gemt helt væk. ALt i alt en dejlig stund, men et umanerligt smukt ansigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...