Hop til indhold
TheOriginalVisker

Vanløse: God massage af milf med langt lys på

Recommended Posts

sniger skrev, for 6 timer siden:

Jo der er skam 2 ansatte var forbi Idag til 30 min kun massage. Der er lidt små koldt og en lidt slidt kælder uden jeg så det hele syntes dog massage priser var 100 kr dyrere end på deres eskort side.     SNIGER

Også min oplevelse at priserne var 100 kr højere, og jeg kom kun for massagen :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
danskfyr skrev, for 11 timer siden:

Også min oplevelse at priserne var 100 kr højere, og jeg kom kun for massagen :-(

Men er der ingen der har holdt hende fast på hendes priser hun selv oplyser, hvis det er almindelig Olie Massage 1 time?
Det havde jeg holdt hende op på og hvis hun siger det er en fejl, ja så smutter man igen til hun lærer at oplyse de rigtige priser.

Olie massage 60 min 400 kr / 30 min er 300 kr

Olie mix Tantra 60 min 500 kr / 30 min er 300kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
Agurken skrev, for 10 timer siden:

Men er der ingen der har holdt hende fast på hendes priser hun selv oplyser, hvis det er almindelig Olie Massage 1 time?
Det havde jeg holdt hende op på og hvis hun siger det er en fejl, ja så smutter man igen til hun lærer at oplyse de rigtige priser.

Olie massage 60 min 400 kr / 30 min er 300 kr

Olie mix Tantra 60 min 500 kr / 30 min er 300krsø

Stod og tænkte om man skulle smutte men tog så bare 30 min planen var 1 times massage men man burde nævne det

Del dette indlæg


Link til indlæg
danskfyr skrev, den 19/11/2019 at 23:04:

Også min oplevelse at priserne var 100 kr højere, og jeg kom kun for massagen :-(

Jeg har været hos Gam flere gange. Hvis jeg kun får oliemsssage, betaler jeg 400. Hvis jeg får olie mix betaler jeg 500. Har det været den anden massør i har fået massage af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kim1966 skrev, den 22.11.2019 at 10:45:

Jeg har været hos Gam flere gange. Hvis jeg kun får oliemsssage, betaler jeg 400. Hvis jeg får olie mix betaler jeg 500. Har det været den anden massør i har fået massage af?

Ja det var hende den anden, kan ikke helt huske hendes navn, men noget i retning af Alicia eller sådan noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
kim1966 skrev, den 22.11.2019 at 10:45:

Jeg har været hos Gam flere gange. Hvis jeg kun får oliemsssage, betaler jeg 400. Hvis jeg får olie mix betaler jeg 500. Har det været den anden massør i har fået massage af?

- Må jeg spørge om, hvad forskellen er på olie-massage og olie-mix er..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 31 minutter siden:

- Må jeg spørge om, hvad forskellen er på olie-massage og olie-mix er..?

Det er vist forskelligt fra sted til sted, men jeg har opfattet det som et mix af olie massage og sports massage, et mix af blid og hård massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 5 minutter siden:

Det er vist forskelligt fra sted til sted, men jeg har opfattet det som et mix af olie massage og sports massage, et mix af blid og hård massage

sports massage ligges der flere kræfter i- og er dyrere end oliemassage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Foranlediget af jeres anmeldelser, gode brødre, har jeg besøgt stedet 5 gange gennem de seneste par måneder. 

Jeg har hilst på Gan hver gang, men aldrig haft fornøjelsen af at være mellem hendes hænder.

Det har jeg været mellem 3 andre pigers hænder, og selv om de tilsyneladende skifter ret ofte må jeg sige at Gan er god til at finde de rette piger - alle har været til min fulde tilfredshed; jeg går mindre efter massagen og mere efter det erotiske...

Lige nu er der en May, en 25-30-årig ikke så høj grinebider, med former de helt rette steder, og måske lige en 3-5 kg. mere til den trivelige side end Alt for Damernes ideal, med tilhørende trivelige bryster, som jeg endnu ikke har fundet ud af om er ægte eller ej, men hvis ikke er det er det i alt fald genialt håndværk. I mine øjne vanvittig lækker! Om hun kan massere, aner det ikke, men hun kan så meget andet, og er der tid ender det gerne i en lang nusse-putte afsked. Eneste minus, minus tungekys. Men ellers til UG med det hele.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 minutter siden:

Lige nu er der en May, en 25-30-årig ikke så høj grinebider, med former de helt rette steder, og måske lige en 3-5 kg. mere til den trivelige side end Alt for Damernes ideal, med tilhørende trivelige bryster, som jeg endnu ikke har fundet ud af om er ægte eller ej, men hvis de ikke er det er det i alt fald genialt håndværk. I mine øjne vanvittig lækker! Om hun kan massere, aner det ikke, men hun kan så meget andet, og er der tid ender det gerne i en lang nusse-putte afsked. Eneste minus, minus tungekys. Men ellers til UG med det hele.

Er May en af dem på billederne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
PaleWhale skrev, Lige nu:

Er May en af dem på billederne ?

Sætter lige et friskt link ind, så der ikke skal ledes efter det.

Ved ikke. Andre billeder der har været på profilen udover Gan selv har ikke været af de aktuelle piger. Men tager forbehold for det aktuelle billede 2/13, det med brysterne, det kan være ægte, omend jeg ikke har den store erfaring med at de (brysterne) er pakkede ind...:).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 timer siden:

Sætter lige et friskt link ind, så der ikke skal ledes efter det.

Ved ikke. Andre billeder der har været på profilen udover Gan selv har ikke været af de aktuelle piger. Men tager forbehold for det aktuelle billede 2/13, det med brysterne, det kan være ægte, omend jeg ikke har den store erfaring med at de (brysterne) er pakkede ind...:).

Er det Gan på billede 13/13 i den råde nederdel? Og er May på billederne?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 23 minutter siden:

Er det Gan på billede 13/13 i den råde nederdel? Og er May på billederne?

På forhånd tak.

Ja, det er Gan i den røde kjole. Jeg synes hendes ansigt er nemt at genkende på de øvrige billeder. Den anden kvinde ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheOriginalVisker skrev, den 4.11.2019 at 21:13:

Hvis man er til en meget kompetent milf. som er sød og giver god massage, så kan jeg kun anbefale Gan. Prisen er som de fleste andre steder i Københavnsområdet, måske en kende lavere, hvis man er sød, ren og venlig

Det kan jeg kun bekræfte. En af årets bedste oplevelser fik jeg for nyligt af Gan ( hun udtalte det selv Garn ). Jeg var som en teenager. Hun kunne få mig til at komme i sving flere gange. Intet tidspres. Sød, venlig.  Som sagt er hun dansktalende. Kom til at tale engelsk til hende og så bad hun mig om at tale dansk. Hun virker en lille smule skør på den gode måde. Jeg kommer helt sikkert tilbage meget snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 28.3.2020 at 07:28:

Det kan jeg kun bekræfte. En af årets bedste oplevelser fik jeg for nyligt af Gan ( hun udtalte det selv Garn ). Jeg var som en teenager. Hun kunne få mig til at komme i sving flere gange. Intet tidspres. Sød, venlig.  Som sagt er hun dansktalende. Kom til at tale engelsk til hende og så bad hun mig om at tale dansk. Hun virker en lille smule skør på den gode måde. Jeg kommer helt sikkert tilbage meget snart.

Hun er hermed på listen over post-Corona besøg. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...