Borende X 25049 Skrevet 6. Marts, 2020 Prinz skrev, for 1 time siden: Så tro da pokker at så mange gerne vil være moderator Nå, jeg troede ellers, det var en tjans, de fleste veg tilbage fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 7. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 14 timer siden: ps. det er betingelserne fra moderatorne til os piger, når vi får lyst til ferie Kære Lady Cherie, håber du har nydt din ferie, her i disse virus tider vil jeg personligt vente med at holde ferie igen. Jeg har engang for snart mange år siden besøgt dig i Hvidovre, desværre passede vores kemi ikke sammen, så det blev kun til den ene gang. Den måde du skriver på er også som jeg husker dig, jeg er ikke en der passer geder og selv om man er Domina kan man jo godt tale pænt til folk, der er måske nogen der tænder på provokerende og nedladende tale, men det virkede ikke på mig, men vi er som bekendt alle forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, den 6.3.2020 at 18:27: ps. det er betingelserne fra moderatorne til os piger, når vi får lyst til ferie Hej Lady Cherie......Skøn humor Blev ved med det TAK Det mangler vi herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 24. Maj, 2020 "Ingen arabisk .......Ingen islamisk JEG MODTAGER KUN DANSKE ELLER SKANDINAVISKE GENTLEMEN" så arabere og islamister er ikke gentlemen. punktum! liseth i Rødovre på EG har nok ret et eller andet sted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 24. Maj, 2020 ppd skrev, for 29 minutter siden: "Ingen arabisk .......Ingen islamisk JEG MODTAGER KUN DANSKE ELLER SKANDINAVISKE GENTLEMEN" så arabere og islamister er ikke gentlemen. punktum! liseth i Rødovre på EG har nok ret et eller andet sted.. Det du citerer og det du (mis)tolker er to forskellige ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Maj, 2020 Hm... Jeg kan sagtens forstå hvorfor nogle sorterer en samfundsgruppe fra. Nu ved jeg jo ikke hvordan det er for alle andre, men jeg får så enormt mange henvendelser når jeg kommer på, at jeg på en eller anden måde bliver nødt til at frasortere. Første sortering er, at dem jeg kender selvfølgelig får prioritet. Men når der ligger 50 beskeder i indbakken og jeg kun er på i to dage, sker der en frasortering mere. For mig er det sådan noget som, at et "hej" ikke får svar, eller andet jeg synes virker useriøst - og nogle gange har jeg simpelthen ikke tid til at se andre end dem jeg kender og så orker jeg ikke mere. Jeg er langt fra ufejlbarlig på svar-fronten. Hvad jeg prøver at sige er, at man bliver nødt til at frasortere på en eller anden måde. Og man sparer selvfølgelig sig selv en god del af sorteringen ved at skrive det i sin profil. At nogle så vælger en samfundsgruppe og andre en aldersgruppe osv. det tror jeg ikke man skal tage alt for nøje, selvom det er synd for dem der bliver frasorteret. Handicappede klikker jeg sjældent ja til - fordi der er trapper - og piger siger jeg også sjældent ja til, fordi jeg har begrænsede erfaringer og ikke vil love noget jeg ikke kan holde. Til gengæld siger jeg ikke nej til udlændinge. Jeg siger nej til enhver der prutter med prisen - og jo, det har jeg da oplevet en del med udlændinge - og til enhver som ikke har en tone jeg bryder mig om ligegyldigt hvad deres etnicitet er (og som nogen har nævnt tidligere er det både danskere og andre som gør disse ting), men de udlændinge der så har klaret sig igennem mit nåleøje har alle været de sødeste, høfligste, reelle mennesker. Modsat at prutte om prisen har jeg faktisk adskillige gange oplevet at de giver mig for meget. Jeg synes altid, at det er synd for dem som skal frasorteres, men jeg har så meget respekt for, at man gør hvad man kan for at lette sin dag, og der må man indimellem træffe et valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 25. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden: ... Til gengæld siger jeg ikke nej til udlændinge. Jeg siger nej til enhver der prutter med prisen - og jo, det har jeg da oplevet en del med udlændinge ... Jeg bliver her lidt nysgerrig: Hvordan håndterer du prispruttere, når de først er kommet indenfor døren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Maj, 2020 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Jeg bliver her lidt nysgerrig: Hvordan håndterer du prispruttere, når de først er kommet indenfor døren? Godt spørgsmål. Jeg tror faktisk aldrig jeg har haft nogen til at prutte om prisen når først de var kommet. Men siden vi afregner først, ville jeg helt afgjort smile, løfte pegefingeren og sige "Nej nej nej, den går ikke, det var xxxx vi aftalte", og hvis de ikke hev det rigtige beløb frem ville jeg sende dem pænt afsted igen og blokere deres nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. Maj, 2020 Nå før det første goddag til alle, jeg er selv med anden etnisk baggrund end dansk, men til gengæld jeg føler Danmark som mit hjem og bliver med det resten af mit liv, måske nogen kan ikke acceptere/synes om det men jeg har følelser for deres/vores Danmark, jeg har været i Danmark over 20 år og efter hånd er stolt af at jeg er også en del af vores samfund , nu til spørgsmål hvorfor andet end etnisk dansk bliver bliver valgt fra, det kan jeg forstå et eller anden sted, når man ser hvordan noget etnisk gruppe behandler folk og selvet system i DK , så kan jeg forstå hvorfor men bliver sorteret fra, jeg personligt er ikke ked af eller sure over det selvom det går ud over mig, respekt for det, jeg har selv kriterierne for hvem skal/vil med i min selskab , så hvis jeg har ret til vælge med hvem skal jeg hygger mig, så må de andre også få lov til det, faktisk jeg har haft kontakt/oplevelser med nogle GP som var meget sød selvom jeg har andet etnisk baggrund, når man kontakte person med høflighed og respekt så er men på godt vej til succes, det er ellers opskriften til lykkelige livet, og jeg vil aldrig finde på at prutte om prisen, det er take it or leave, så simpelt er det og gælder begge veje. Og jeg accepterer et nej som et nej, så nemt er det PS undskylder hvis det noget stavefejl, jeg er bare perle men prøver altid bliver bedre God karma til alle sammen Sebmus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
K som Karsten 21 Skrevet 26. Maj, 2020 Spændende tråd at læse. Bare lige for at få det på plads så jeg en hvid (Dansk) lidt overvægtig, cis-kønnet mand i underkanten af de 50, og lad mig da bare starte med at skrive hvor skønt det for en gang skyld at være i den socialt accepterede målgruppe Nå, et par input. Lad os lige starte med at blive enige om at vi mænd er meget glade, grænsende til ekstatiske, og at der er nogle der giver os muligheden for at besøge en GP, her tænker jeg selvfølgelig på alle de skønne dejlige GPer jeg har mødt igennem mange år og alle dem jeg ikke har mødet, Tak Når det er sagt så er det jo tusinde årsager til hvorfor der en nogle jeg ikke har mødt, hvor de holder til, deres udbud, men også personlige årsager, deres størrelse for store eller små, deres bryster... og når jeg kan få lov til at vælge hvem der tænder mig, hvorfor kan pigerne så ikke? Jeg er da selv tidligere vendt i døren hos piger hvor virkeligheden ikke stemte overens med det lovede, fordi nu er det engang den meget intim stud jeg skal igang med så skal det altså også helst tænde på alle cylindre. Sådan vælger alle vi mænd vel, det er vel derfor vi bruger tid på EG, og andre sider for at vælge... Prisen er prisen, hvis jeg ikke har råd så finder jeg en anden, hvis jeg har råd til en Kia så går jeg jo heller ikke over til Volvo forhandleren og tjekker om jeg kan få ham 40-50% ned i pris, som @Trinetease (som jeg har haft fornøjelsen af at møde nogle gang) skriver så er det en rigtig dårlig start på en intim stund at starte med at blive uvenner om prisen. Prisen er prisen det er ikke så svært. Jeg er da i min virksommed også gået fra kundemøder uden ordre fordi der var ting, holdninger, ect. hos den pågældende kunde som jeg ikke kunne forholde mig til, eller ikke ville forbindes med. Sådan må det vel om noget også være for GPerne. Kære @Danske Yara, selvfølgelig er det dig og kun dig der bestemmer prisen og bestemmer hvem du vil se, så enkelt er det. Tænker at jeg skal have kikket i min kalender på at tidspunkt og så håbe på at jeg kan komme i audiens Kære alle mænd, lad os nu, og jeg ved godt at mange af os allerede gør det, opfører os som gentleman, accepterer pigernes valg, læse deres annoncer ordentligt, og så behandle dem med den respekt de fortjener. Lad mig afslutte med en historie fra det virkelige liv pigen forbliver unavngiven da hun ikke længere er aktiv (desværre). Først gang jeg besøgte hende var det ikke en voldsomt smilende pige der åbnede døren, men jeg blev budt ind. Vi satte os og snakkede og hun fortalt at hun lige havde haft tre rigtig trælse kunder i træk, vi snakkede en 5-10 minuttets tid, hvorefter jeg spurgte om hun havde lyst eller helst ville være fri, hun begyndte at smile og sagde at jeg var sød og det endte med at blive en fantastisk stund og starten på mange års faste besøg (og mange penge) indtil hun desværre stoppede for nogle år siden. Jeg tror mange af de negative oplevelser som vi har haft og som giver negative anmeldelser her inde, kunne være undgået hvis vi var mere gentlemen. Knus til pigerne og tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. Maj, 2020 (edited) Sebmus skrev, for 1 time siden: undskylder hvis det noget stavefejl, jeg er bare perle Jeg ser igennem stavefejl, du er da en SAND PERLE, på den absolut gode og posetive måde, hvis jeg var kvinde så gav jeg dig i hvert fald chancen for en intim stund,,, åhh nej bare han nu IKKE har de der terninger i forruden ham Sebmusen sorry ,, just bad Danish humor Buddy Redigeret 26. Maj, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Jeg ser igennem stavefejl, du er da en SAND PERLE, på den absolut gode og posetive måde, hvis jeg var kvinde så gav jeg dig i hvert fald chancen for en intim stund,,, åhh nej bare han nu IKKE har de der terninger i forruden ham Sebmusen sorry ,, just bad Danish humor Buddy Hahahaha, du er så god mennesker, tak for ros , og åhh nej don'tworry , jeg synes dansk humor er skønt og dejlig, ligesom skønt som dansk natur og danske piger , og det vi to var enige mange gange Kh Sebmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg