Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Havnebumsen skrev, for 3 minutter siden: Men det viser jo bare, at det er vidt forskellige oplevelser i piger får. Og du skal naturligvis agere udfra dine oplevelser! Og hvis det kræver, at du udelukker nogle grupper, for at få en god arbejdsdag, så skal du endelig gøre det Andet ville jo være dumt og dræne dig Ja meget faktisk. Og fedt at der er plads til de som bliver fravalgt. Det er dejligt at vide at der er mange andre skønne gp’er som tager imod Absolut enig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 2 minutter siden: Skulle bare lige kippe med klaphatten. Men enig, Barca hører ikke til her. Ej heller energidrikkeklubben. Jeg kunne dog fristes til at nævneLiverpool, men så ville denne tråd blive uendelig lang Du må starte den i en anden tråd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 time siden: Jeg stoler så på at du gør det som er bedst for dig. Eftersom jeg alligevel ikke er pæredansker, så trækker jeg mig tilbage til tyttebærskoven. Hvortil alle i øvrigt er velkomne, uanset etnicitet. Tyttebærene er ikke så nøjagtige, bare de bliver plukkede inden de rådner. Du glemte vist at svare på det spørgsmål du blev stillet? Men det skal vi vel afskrive til svensk folkesind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 2 minutter siden: Skulle bare lige kippe med klaphatten. Men enig, Barca hører ikke til her. Ej heller energidrikkeklubben. Jeg kunne dog fristes til at nævneLiverpool, men så ville denne tråd blive uendelig lang Du mener det Liverpool der fik tæsk af lille Watford? Nej det har slet ikke med denne tråd at gøre. Watford har nogen fra Grækkenland og Italien (Corona!!!!!!) men ikke fra Tyrkiet hvad jeg ved. Energidrikklubben var det Alkoholikern der trak ind. Det må du spørge ham om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, for 4 minutter siden: Du glemte vist at svare på det spørgsmål du blev stillet? Men det skal vi vel afskrive til svensk folkesind ? Ja, det glemte jeg nok. Hvad var spørgsmålet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 (edited) Bananas skrev, for 4 minutter siden: Ja, det glemte jeg nok. Hvad var spørgsmålet? Hvorfor forstår du ikke danske, og skandinaviske folk er trætter af utilpassede indvandere? Redigeret 5. Marts, 2020 af GokGok Perkere - utilpassede indvandre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, Lige nu: Hvorfor forstår du ikke danske, og skandinaviske folk er trætter af utilpassede indvandere? Hold lige mig uden for din racistiske dagsorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, for 1 minut siden: Hvorfor forstår du ikke danske, og skandinaviske folk er trætter af utilpassede indvandere? Ja, men det kan jeg jo ikke svare på vel? Hvis jeg ikke forstår det, så forstår jeg jo det ikke. Du må nok spørge min psykoterapeut om hvis der findes noget svar på dit spørgsmål. Hun er meget smart og desuden sød. Desværre oprindeligt fra Tyrkiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 2 minutter siden: Hold lige mig uden for din racistiske dagsorden. Om du er en mindretal, eller de fleste, styre du naturligvis selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Jeg ville have valgt et mere meningsfuldt svar. Gok Gok, kluk kluk, kykelikyyyyyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Ja, men det kan jeg jo ikke svare på vel? Hvis jeg ikke forstår det, så forstår jeg jo det ikke. Du må nok spørge min psykoterapeut om hvis der findes noget svar på dit spørgsmål. Hun er meget smart og desuden sød. Desværre oprindeligt fra Tyrkiet. Perfekt Hr Bananas, intet svar, som forventet. 10/10 i fornægtelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 1 minut siden: Jeg ville have valgt et mere meningsfuldt svar. Gok Gok, kluk kluk, kykelikyyyyyy Kniber det, igen, med at svare? Eller er partiet igen, på weekend? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Jeg udgør ET mindretal? Så du hævder at flertallet er racister i Danmark. Det var da en fæl påstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Ej nu stopper i altså. I kan oprette en privat gruppe og skrive videre der.!!! Eller gå i seng!! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 2 minutter siden: Jeg udgør ET mindretal? Så du hævder at flertallet er racister i Danmark. Det var da en fæl påstand. Kniber det med at citerer? Alle danskere elsker jo nødvendigvis alle indvandere der ikke kan og vil integreres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 GokGok skrev, for 3 minutter siden: Perfekt Hr Bananas, intet svar, som forventet. 10/10 i fornægtelse. Der er ikke noget fornægtende i dette. overhoved. Men oplys mig gerne: Hvordan skal man kunne svare på hvorfor man ikke forstår det man ikke forstår? Der findes jo mange muligheder: 1. Jeg er altfor dum. 2. Jeg er gammel, skal snart dø og er optaget med at knalde søde piger før det er for sent. 3. Der er ikke noget at forstå, derfor at spørgmålet grunder sig på en fejltagelse. Vælg selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Danske Yara skrev, for 2 minutter siden: Ej nu stopper i altså. I kan oprette en privat gruppe og skrive videre der.!!! Eller gå i seng!! Jeg vælger at gå i seng. Knus. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Jeg vælger at gå i seng. Knus. Sov dejligt , godnat og knus herfra :* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Marts, 2020 Bananas skrev, for 10 timer siden: Poulsen? Spiller han ikke med Leipzig for tiden? Sammen med vores egen Emil Forsberg? Sverige og Danmark strider sammen i Tyskland mod toppen. Det glæder mig uhyre meget. Ja den stavefejl, er skæg, det medgiver jeg - autokorrekturen slog til og jeg fik ikke rettet den, der skulle have stået polisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Marts, 2020 Ja så er jeg kommet hjem fra ferie...dejligt, med lidt sol og varme. Men hvorfor skriver vi ikke at vi ikke ønsker besøg af utilpasset øøøøh(ja så er det jeg skal tale ordentligt for ellers skal jeg på ferie igen ) utilpasset, utilpasset( nu har jeg det....det kommer nu), lidt mørkere herre, end os andre (å det her bliver svært) os andre blege typer, sådan grissefarvet (som mig) (hold da kæft hvor er det svært at være dipplomatisk og tale pænt, Host) Når men hvorfor skriver vi at vi ikke vil have besøg af utilpasset, fordi at giver man udtryk for sin holdning bliver man svinet til på mails osv. Før jeg gik på ferie kom jeg til at skrive til en "utilpasset" noget om geder og straks gik min mail i gang med sjove mails og andet.... Så skriver vi at vi ikke vil have dem ind af døren.....så er de efter os, på en meget utilpasset måde, på mails.....skriver vi det ikke, så optræder de meget utilpasset ved af afvisninger. Jeg kan jo kun sige at min erfaring med de utilpasset er at de lige meget hvad ikke respektere os, de mener at de er i deres ret til at kræve sex, og er parat til at stikke en løgn i døren for at komme ind......her skal for at forstå dette eksempel, at jeg ikke modtager, af erfaring utilpasset! Feks. Utilpasset ringer på døren Jeg åbner døren, og spørger om utilpasset har bestilt tid, (hvad jeg ved han ikke har for jeg venter ingen) Utilpasset svarer: ja det har jeg! Hvad hedder du? Jeg hedder søren. Jamen ham der har bestilt tid hedder Thomas! Jamen det er min kammerart, han har bestilt tid for mig. okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, og du er total slave til 3 timers spanking og intet andet? Ja det er jeg! OKay! Jeg lukket utilpasset ind. Utilpasset spørger straks: Hvad koster dansk? kan jeg få det for 300 kr? Utilpasset blev smidt ud, jeg ved godt jeg er urimelig, jeg burde jo have forståelse for at han sikkert ikke forstod hvad jeg sagde eller jeg burde prutte med ham eller sidde og drikke kaffe med ham elller synge hans hjemstavns sange med ham, hører om hans pizzaria….og BMW... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Marts, 2020 I øvrigt så vil jeg efter jeg har læst denne tråd igennem, spørge om der er grænser for hvor mange man kan anmelde, af gangen til moderator for at afspore tråden? Der er jo "nogen" der har meget travlt med at anmelde "nogen" til moderator, så i denne streg er jo klart eksempel på at "nogen" kan komme ud for det samme. Det er jo det med sten og glashuse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 6. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: I øvrigt så vil jeg efter jeg har læst denne tråd igennem, spørge om der er grænser for hvor mange man kan anmelde, af gangen til moderator for at afspore tråden? Der er jo "nogen" der har meget travlt med at anmelde "nogen" til moderator, så i denne streg er jo klart eksempel på at "nogen" kan komme ud for det samme. Det er jo det med sten og glashuse Jeg kan oplyse dig om, at jeg også anmeldte mig selv, hvis det er det du hentyder til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Marts, 2020 Kære Styrvolt Det er vejen frem! Tag straks tøjet af dine rygstykker og pisk dig selv til blods og knæl samtidig og bed til den hellige gud om forladelse for din misgerning om du aldrig gør det igen. I tilfælde af du gør det så henven dig til en af moderatorenene så de sender dig på ferie hvor jeg var....Bali med egen svømmepøl med alt betalt på erogudes regning, men husk du skal have været medlem i mere end 5 år for at få den ferie og du skal have fedtet rigtigt længe for dem og have sendt nøgen billeder af dig selv til dem....( har du det?) pik billede du ikke! Evt kan du få ferie, hvis du ordner have for Admin, en varm sommerdag, klippe hæk osv...gå med hunden...men lav en ordning med ham og du kommer på ferie...men husk først pisk og offentlig udstilling på torvet i nærmeste by!....(VIGTIGT) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 6. Marts, 2020 ps. det er betingelserne fra moderatorne til os piger, når vi får lyst til ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 6. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 2 timer siden: ps. det er betingelserne fra moderatorne til os piger, når vi får lyst til ferie Så tro da pokker at så mange gerne vil være moderator 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg