Pinkman 1117 Skrevet 5. Marts, 2020 Lillemand skrev, for 1 minut siden: Ja, om vi ser bort från Politikboardet. Enig. Der kunne jeg ikke drømme om, at bevæge mig ind. At diskutere politik med anonyme er ikke interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 minut siden: Er ikke Eroguide Danmark fra sit bedste side? På visse områder er Eroguide, da helt fint. Jeg har herigennem fået øje på og kontakt med "vidunderlige kællinger" og har kontakt med sympatiske og begavede mænd via pb. Ligeledes er her ofte interessante og lødige debatter om dette og hint. Men hvis jeg ikke kendte mennesker udenfor dette Forum. kunne jeg nemt komme på misantropiske afveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Ja, det kommer efter. Hvad så? Er det ikke gyldigt når det kommer efter? Formoder man skal læse alle dine kommentarer og ikke kun nogle. Det har jeg givet svar udfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Havnebumsen skrev, for 10 minutter siden: Formoder man skal læse alle dine kommentarer og ikke kun nogle. Det har jeg givet svar udfra Hvis du læser alle mine kommentarer og adderer dem så får du noget som ligner en helhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 14 minutter siden: På visse områder er Eroguide, da helt fint. Jeg har herigennem fået øje på og kontakt med "vidunderlige kællinger" og har kontakt med sympatiske og begavede mænd via pb. Ligeledes er her ofte interessante og lødige debatter om dette og hint. Men hvis jeg ikke kendte mennesker udenfor dette Forum. kunne jeg nemt komme på misantropiske afveje. Helt ærligt...? Siden Eroguide er jeg kommet at lide danskere alt bedre. Selv om her findes nogle rigtige røvhuller. Men det gør det jo også i Sverige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas, för h... Har du någonsin sett en dansk eller svensk med ett fejkat rövhål??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 32 minutter siden: Er ikke Eroguide Danmark fra sit bedste side? Jov klart, lige under general debat finder du politik, klik på den, og du vil se de mest rummelige mennesker! (Sarkasme kan selvfølgelig forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Maxi90 skrev, Lige nu: Jov klart, lige under general debat finder du politik, klik på den, og du vil se de mest rummelige mennesker! (Sarkasme kan selvfølgelig forekomme) Sarkasme? I Danmark? Og jeg som kom her for jeg troede sarkasme var forbudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 minut siden: Sarkasme? I Danmark? Og jeg som kom her for jeg troede sarkasme var forbudt Sarkasme og internet er ikke de bedste venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Marts, 2020 Gider I ikke godt tage jeres useriøse snak og smutte over i hyggesnak? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. Marts, 2020 Danske Yara skrev, for 6 timer siden: Absolut, men jeg oplever SLET ikke det her med danske mænd. Det er som om at danske mænd rent faktisk har respekt og tager ordene til sig. Altså også tager en annonce tekst samt samtale mere seriøst end anden etniske. Jeg har aldrig diskuteret med en dansk omkring et krav eller holdning til noget Jeg vil vove at påstå, at der findes mænd der ikke læser andet end brystmål og telefonnummer, og useriøse, idioter, pruttere mv på begge sider af hegnet. Nogle af de mest trælse kunder jeg har haft, har været danske, men jeg vælger ikke alle danskere fra af den grund, jeg gør mig bare mere umage med at spotte dem jeg ikke ønsker som gæst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. Marts, 2020 Lillemand skrev, for 42 minutter siden: Ja, om vi ser bort från Politikboardet. Kanske vi skal have et Svensk forum? Der findes vel muligheder for sexkøb i Sverige og sugardating og thaimassage og Poulsen kigger vel ikke med på et dansk Forum ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, 1 time siden: Jeg stoler så på at du gør det som er bedst for dig. Eftersom jeg alligevel ikke er pæredansker, så trækker jeg mig tilbage til tyttebærskoven. Hvortil alle i øvrigt er velkomne, uanset etnicitet. Tyttebærene er ikke så nøjagtige, bare de bliver plukkede inden de rådner. Derfor selvstændigt forretning så kører det også bedst. Er heller ikke selv pæredansk og gør mig ikke noget at blive valgt fra. Der er noget til enhver smag. Jeg går bare ikke hen og bliver pigefornærmet over en andens valg eller nedværdiger en pga det. Det samme med de som får lov at blive udvalgt. Denne tråd er blevet forvandlet til noget helt tredje fordi der absolut skal findes dem som kun læser få ord gennem sætningerne. Og så begynder man på tastaturerne. Eller for den sags skyld har ondt et sted fordi man føler sig valgt fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, for 6 minutter siden: Jeg vil vove at påstå, at der findes mænd der ikke læser andet end brystmål og telefonnummer, og useriøse, idioter, pruttere mv på begge sider af hegnet. Nogle af de mest trælse kunder jeg har haft, har været danske, men jeg vælger ikke alle danskere fra af den grund, jeg gør mig bare mere umage med at spotte dem jeg ikke ønsker som gæst. Hvad så med tyttebærsvenskere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, for 7 minutter siden: Jeg vil vove at påstå, at der findes mænd der ikke læser andet end brystmål og telefonnummer, og useriøse, idioter, pruttere mv på begge sider af hegnet. Nogle af de mest trælse kunder jeg har haft, har været danske, men jeg vælger ikke alle danskere fra af den grund, jeg gør mig bare mere umage med at spotte dem jeg ikke ønsker som gæst. Stadig ikke i samme omfang på nogen måde overhovedet! Jeg kan stadig vælge danske mænd fra hvis 98% af dem gjorde det samme som dem jeg har valgt fra. Og ja, man kan tydeligt spotte og vurdere hvem man har lyst til besøg af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 minut siden: Hvad så med tyttebærsvenskere? Dem elsker jeg, det ved du jo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 (edited) Danske Yara skrev, for 4 minutter siden: Derfor selvstændigt forretning så kører det også bedst. Er heller ikke selv pæredansk og gør mig ikke noget at blive valgt fra. Der er noget til enhver smag. Jeg går bare ikke hen og bliver pigefornærmet over en andens valg eller nedværdiger en pga det. Det samme med de som får lov at blive udvalgt. Denne tråd er blevet forvandlet til noget helt tredje fordi der absolut skal findes dem som kun læser få ord gennem sætningerne. Og så begynder man på tastaturerne. Eller for den sags skyld har ondt et sted fordi man føler sig valgt fra. Ked af hvis jeg medvirkede til at det blev noget helt tredje. Men du skal vide at det ikke altid er helt nemt at stamme fra tyttebærene. Nogle gange ønsker jeg at jeg var tyrk, meget nemmere at kategorisere. Redigeret 5. Marts, 2020 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Liv skrev, for 2 minutter siden: Dem elsker jeg, det ved du jo Jeg ved ikke sikkert, men jeg håber jo. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden: Kanske vi skal have et Svensk forum? Der findes vel muligheder for sexkøb i Sverige og sugardating og thaimassage og Poulsen kigger vel ikke med på et dansk Forum ? Poulsen? Spiller han ikke med Leipzig for tiden? Sammen med vores egen Emil Forsberg? Sverige og Danmark strider sammen i Tyskland mod toppen. Det glæder mig uhyre meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 minut siden: Ked af hvis jeg medvirkede til at det blev noget helt tredje. Men du skal vide at det ikke altid er helt nemt at stamme fra tyttebærene. Nogle gange ønsker jeg at jeg var tyrk, meget nemmere at kategorisere. Ej det skal du slet ikke være ked af. Der må sku godt komme en diskussion ud af et indlæg, vi er jo ikke alle enige med hinanden. Og hver har sin holdning og oplevelser på vidt forskellige måder. Det har jeg da også lært af i dette indlæg. - Der er da ikke noget galt i at stamme fra tyttebærrene . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, Lige nu: Poulsen? Spiller han ikke med Leipzig for tiden? Sammen med vores egen Emil Forsberg? Sverige og Danmark strider sammen i Tyskland mod toppen. Det glæder mig uhyre meget. Nu er Yussef Poulsen jo ikke pæredansk i følge Yaras definition. Men han er en fighter af guds nåde! Og my man. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Og så har vi fået endnu en "udansk" dansker til Barca i Martin Braithwaite. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 5. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 2 minutter siden: Og så har vi fået endnu en "udansk" dansker til Barca i Martin Braithwaite. Poulsen var et ting, men nu er du altså ved at helt afspore tråden. Hvad i al verden har Barca med det her at gøre??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 5. Marts, 2020 Danske Yara skrev, for 11 minutter siden: Stadig ikke i samme omfang på nogen måde overhovedet! Jeg kan stadig vælge danske mænd fra hvis 98% af dem gjorde det samme som dem jeg har valgt fra. Og ja, man kan tydeligt spotte og vurdere hvem man har lyst til besøg af. Men det viser jo bare, at det er vidt forskellige oplevelser i piger får. Og du skal naturligvis agere udfra dine oplevelser! Og hvis det kræver, at du udelukker nogle grupper, for at få en god arbejdsdag, så skal du endelig gøre det Andet ville jo være dumt og dræne dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 5. Marts, 2020 Bananas skrev, Lige nu: Poulsen var et ting, men nu er du altså ved at helt afspore tråden. Hvad i al verden har Barca med det her at gøre??? Skulle bare lige kippe med klaphatten. Men enig, Barca hører ikke til her. Ej heller energidrikkeklubben. Jeg kunne dog fristes til at nævneLiverpool, men så ville denne tråd blive uendelig lang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg