Hop til indhold
Danske Yara

Dansk (også etnicitet) - Hvorfor andet end etnisk dansk bliver valgt fra!

Recommended Posts

Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Det er jeg enig med dig om. Men nu drejer sig tråden om at hun vælger tyrkere fra pga af at en tyrkere prutter om prisen. Men  hun vælger ikke danskere fra pga af nogle danskere prutter om prisen. Helt ærligt må hun vælge fra og til alt det hun vil. Men når det oprettes en tråd om det, så bliver det jo diskussion.

Jeg bliver nødt til at rette dig her. Det er ikke kun tyrkere, det har intet at gøre med nationaliteten eller for den sags skyld nogle specifikke nationaliteter. 
Det var et eksempel. Der fik jeg nok efter at have modtaget flere lign. 
Jeg oplever det bare meget meget sjældent med danske mænd. 
Det er princippet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Det er jeg enig med dig om. Men nu drejer sig tråden om at hun vælger tyrkere fra pga af at en tyrkere prutter om prisen. Men  hun vælger ikke danskere fra pga af nogle danskere prutter om prisen. Helt ærligt må hun vælge fra og til alt det hun vil. Men når det oprettes en tråd om det, så bliver det jo diskussion.

Hvad er det du ikke forstå ved at størstedelen af danskerene ikke gider utilpassede indvandere?  

Redigeret af GokGok
perkere til utilpassede indvandere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Yara skrev, for 1 minut siden:

Jeg forlanger intet andet end respekt og accept for mine krav - Når jeg kun ønsker dansk og pæredansk hvilket ja vil sige at man hedder Peter, har et dansk look samt pli, respekt og er menneskelig så er det også det jeg helst vil tage ind. Det og dem tænder mig, hvorfor skulle jeg tage andet ? 

Det er netop handling ingen forståelse for den anden part der gør at man sorterer fra! Heldigvis for det. 
En tysker kunne da ligeså godt ringe til mig og sige at han er dansk, samt ligne en dansker. Så længe hans respekt og det gode følger med, så velkommen til. Hvad jeg ikke ved af har jeg ikke ondt af.

Jeg er halvt dansk selv, betyder heller ikke jeg er pæredansk for sådan ser jeg ikke ud. Men min opførsel er dansk som jeg er opvokset. Og min respekt følger med! 
En anden etnisk kan også være dansk født og opvokset i dk, men opførslen gør altså meget. 
Og denne ene sms skal du prøve at forestille dig flere stykker af om dagen samt opringning. Så bliver man sku opgivende over den opførsel og vælger kun dansk. 

Ok, tak for svar. Så jeg konkluderer at du heller ikke modtager nordmænd og svenskere med mindre de taler dansk som en indfødt. Det var egentlig bare det jeg ville vide.

Fair nok, men helt inkonsekvent i forhold til din begrundelse for at udelukke bestemte nationaliteter, for du skal ikke bilde mig ind at andre skandinaver prutter mere om prisen end danskere. Så stor forskel er der heller ikke med mindre man går rundt med en mental klaphat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Yara skrev, for 4 minutter siden:

Og denne ene sms skal du prøve at forestille dig flere stykker af om dagen samt opringning. Så bliver man sku opgivende over den opførsel og vælger kun dansk. 

Jeg betvivler ikke du oplever en masse latterlige og trættende sms'er. Og jeg ønsker ikke være i den situation at jeg skal håndtere dem. Du gør sikkert det som er bedst for dig, og det støtter jeg hele vejen.

Mine kommentarer er mere almengyldige, men GP-erhvervet er alt andet end almengyldigt, så.... i skal gøre det som er bedst for jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Ok, tak for svar. Så jeg konkluderer at du heller ikke modtager nordmænd og svenskere med mindre de taler dansk som en indfødt. Det var egentlig bare det jeg ville vide.

Fair nok, men helt inkonsekvent i forhold til din begrundelse for at udelukke bestemte nationaliteter, for du skal ikke bilde mig ind at andre skandinaver prutter mere om prisen end danskere. Så stor forskel er der heller ikke med mindre man går rundt med en mental klaphat.

Jeg har modtaget nordmænd, og får da stadig besøg af dem når de er i dk. Og de minder meget om danske mænd og er i samme klasse som dem jeg får besøg af. Det kan jeg godt li. 
Og nej, har sku heller aldrig oplevet skandinaviske mænd prutte om prisen. Aldrig som i aldrig en etnisk dansk heller! 

Helt fint, bare vi forstår hinanden;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GokGok skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er det du ikke forstå ved at størstedelen af danskerene ikke gider utilpassede indvandere?  

Hvabehar? Er det hvad tråden handler om?

Kan du bekræfte det @Danske Yara? At din tråd går på at størstedelen af danskerne ikke gider utilpassede indvandrere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gok gok nåede lige at redigere. Fra "perkere" til "utilpassede indvandrere" og jeg nåede at anmelde ham for racisme inden han ændrede ordlyden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Hmm jeg tror mange jyder prøver at krejle enten lavere pris eller længere tid for pengene :D Men jeg forstår godt de GP der ikke gider “Låsby Svendsen” selv betaler jeg prisen uden drøftelse og har jeg en rigtig god oplevelse er der genbesøg og så har jeg som regel en present med. 

Og dem fra kjøbenhavn er dumme at høre på og har små tissemænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Kan du bekræfte det @Danske Yara? At din tråd går på at størstedelen af danskerne ikke gider utilpassede indvandrere?

Hvis de var tilpassede så var der ingen grund til at melde ud man ikke vil have besøg af dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Gok gok nåede lige at redigere. Fra "perkere" til "utilpassede indvandrere" og jeg nåede at anmelde ham for racisme inden han ændrede ordlyden :rolleyes:

Same same så du anmelder bare :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Absolut ikke - læs indlægget igen og bid mærke i

Vil man benytte sig af købesex, så må man også respektere pigens/kvindens krav om hvem hun byder ind og ikke mindst hvem hun har lyst til at dele sin krop og intimitet med. 

Vi er ikke et marked hvor man bare lige kontakter og prutter om prisen eller diskuterer med for den sags skyld. Vi er tilgengæld i en stor marked indenfor denne branche. Og har vi en fast pris eller holdning, så er den altså FAST! 

Det kan handle om hvilken som helst etnicitet, men hav lidt pli og forståelse og vid hvad du går ind for før du benytter dig af det. Og mange tilfælde kan man heller ikke før man har prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Yara skrev, for 11 minutter siden:

Absolut ikke - læs indlægget igen og bid mærke i

Vil man benytte sig af købesex, så må man også respektere pigens/kvindens krav om hvem hun byder ind og ikke mindst hvem hun har lyst til at dele sin krop og intimitet med. 

Vi er ikke et marked hvor man bare lige kontakter og prutter om prisen eller diskuterer med for den sags skyld. Vi er tilgengæld i en stor marked indenfor denne branche. Og har vi en fast pris eller holdning, så er den altså FAST! 

Det kan handle om hvilken som helst etnicitet, men hav lidt pli og forståelse og vid hvad du går ind for før du benytter dig af det. Og mange tilfælde kan man heller ikke før man har prøvet. 

Jeg stoler så på at du gør det som er bedst for dig. 

Eftersom jeg alligevel ikke er pæredansker, så trækker jeg mig tilbage til tyttebærskoven. Hvortil alle i øvrigt er velkomne, uanset etnicitet. Tyttebærene er ikke så nøjagtige, bare de bliver plukkede inden de rådner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag har lite svårt med denna tråden. TS talar om nationaliteter och etniciteter och postulerar att just etniskt Danska män automatiskt kan antas föra sig bättre gentemot GP än etniska norrmän och svenskar som i sin tur är bättre än ...    Jag har ett ord för det.  Det börjar på R.  Hade TS skrivit om icke-europeiska män eller män från mellanöstern hade det varit en annan sak.  Drar man in nationalitet eller etnicitet korsar man en gräns.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 1 minut siden:

Jag har lite svårt med denna tråden. TS talar om nationaliteter och etniciteter och postulerar att just etniskt Danska män automatiskt kan antas föra sig bättre gentemot GP än etniska norrmän och svenskar som i sin tur är bättre än ...    Jag har ett ord för det.  Det börjar på R.  Hade TS skrivit om icke-europeiska män eller män från mellanöstern hade det varit en annan sak.  Drar man in nationalitet eller etnicitet korsar man en gräns.

Varken du eller jag är ju pärondanska, och innerst inne är vi väl ganska glada för det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Varken du eller jag är ju pärondanska, och innerst inne är vi väl ganska glada för det;)

Aaaarghh.... ikke helt, vel... for så var det jo ikke nødvendigt, at besøge dette danske forum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 2 minutter siden:

Aaaarghh.... ikke helt, vel... for så var det jo ikke nødvendigt, at besøge dette danske forum :)

Lige præcis derfor.;) At ikke være pæredansk og alligevel have tilgang til det bedste af det danske men slippe fra det latterlige - det er jo bare perfekt.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bananas skrev, for 42 minutter siden:

Jeg betvivler ikke du oplever en masse latterlige og trættende sms'er. Og jeg ønsker ikke være i den situation at jeg skal håndtere dem. Du gør sikkert det som er bedst for dig, og det støtter jeg hele vejen.

Mine kommentarer er mere almengyldige, men GP-erhvervet er alt andet end almengyldigt, så.... i skal gøre det som er bedst for jer.

Det er jo så også det hun gør. Fravælger pga en opførsel hun ikke finder ok. Hun fravælger jo også etniske danskere som prutter, men da det ikke er så mange, så vælger hun at være til den gruppe kun.

Hun bakkes op af i hvert fald en anden pige her i tråden. Jeg kender selv flere piger, der fravælger Arabiske kunder grundet opførslen. Du kender så nogle, hvor det er anderledes, men det kan TS jo ikke bruge til noget!!!!! Hun tager jo fra egne oplevelser og hvad hendes mavefornemmelse siger. Og her er det nok individuelt, hvad man oplever og hvordan man reagerer på det.

Du er helt forkert på den, at du kan finde på at bruge racismekortet her!!! Det er ikke racistisk at fravælger etniciteter udfra ens oplevelser eller hvad man ikke tænder på, når man snakker sex.

Jeg fravælger selv sorte/ mørke piger, da jeg generelt har dårlige erfaringer med dem. Andre synes de er de bedste i verdenen og vælger helst dem. Men det kan jeg jo ikke bruge til noget, når mine oplevelser ikke er sådan!  Og derfor kan jeg sagtens forstå TS, når hendes oplevelser med nogle etniciteter ikke er gode, at hun så generelt ikke vil dem. Andre piger har andre oplevelser og vælger hvem de vil være sammen med, udfra det.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Lige præcis derfor.;) At ikke være pæredansk og alligevel have tilgang til det bedste af det danske men slippe fra det latterlige - det er jo bare perfekt.

Det bedste af det danske... Bob bob..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, Lige nu:

Det er jo så også det hun gør. Fravælger pga en opførsel hun ikke finder ok. Hun fravælger jo også etniske danskere som prutter, men da det ikke er så mange, så vælger hun at være til den gruppe kun.

Hun bakkes op af i hvert fald en anden pige her i tråden. Jeg kender selv flere piger, der fravælger Arabiske kunder grundet opførslen. Du kender så nogle, hvor det er anderledes, men det kan TS jo ikke bruge til noget!!!!! Hun tager jo fra egne oplevelser og hvad hendes mavefornemmelse siger. Og her er det nok individuelt, hvad man oplever og hvordan man reagerer på det.

Du er helt forkert på den, at du kan finde på at bruge racismekortet her!!! Det er ikke racistisk at fravælger etniciteter udfra ens oplevelser eller hvad man ikke tænder på, når man snakker sex.

Jeg fravælger selv sorte/ mørke piger, da jeg generelt har dårlige erfaringer med dem. Andre synes de er de bedste i verdenen og vælger helst dem. Men det kan jeg jo ikke bruge til noget, når mine oplevelser ikke er sådan!  Og derfor kan jeg sagtens forstå TS, når hendes oplevelser med nogle etniciteter ikke er gode, at hun så generelt ikke vil dem. Andre piger har andre oplevelser og vælger hvem de vil være sammen med udfra det.

Go girl!

Du læser jo ikke hvad jeg skriver: "Du gør sikkert det som er bedst for dig og det støtter jeg hele vejen"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Go girl!

Du læser jo ikke hvad jeg skriver: "Du gør sikkert det som er bedst for dig og det støtter jeg hele vejen"

Men det kommer jo efter du skriver

“Lad venligst være med at sige hvad jeg mener, når jeg kun stiller et spørgsmål.  Er det ikke racisme at vælge andre end pæredanskere fra, på grundvalg af at de - de ikke pæredanske altså - siges prutte om prisen? Det er stadig mit spørgsmål.

Og for at være rigtigt tydelig: Jeg har ingen synspunkter på hvilke mænd en GP vælger at tage imod. Men jeg har noget imod hvis der opdigtes argumenter for deres valg. Som i dette fald: at der forhandles om prisen. Det tangerer racisme nemlig.”

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Er ikke Eroguide Danmark fra sit bedste side?

Jo, vi er så rummelige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Er ikke Eroguide Danmark fra sit bedste side?

Ja, om vi ser bort från Politikboardet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 1 minut siden:

Men det kommer jo efter 

“Lad venligst være med at sige hvad jeg mener, når jeg kun stiller et spørgsmål.  Er det ikke racisme at vælge andre end pæredanskere fra, på grundvalg af at de - de ikke pæredanske altså - siges prutte om prisen? Det er stadig mit spørgsmål.

Og for at være rigtigt tydelig: Jeg har ingen synspunkter på hvilke mænd en GP vælger at tage imod. Men jeg har noget imod hvis der opdigtes argumenter for deres valg. Som i dette fald: at der forhandles om prisen. Det tangerer racisme nemlig.”

Ja, det kommer efter. Hvad så? Er det ikke gyldigt når det kommer efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...