Hop til indhold
Danske Yara

Dansk (også etnicitet) - Hvorfor andet end etnisk dansk bliver valgt fra!

Recommended Posts

Hej Forum :) 

Dette indlæg er IKKE for at udstille nogen, men jeg har et eksempel som jeg simpelthen bliver nødt til at dele. Dette er IKKE første gang og højst sandsynligt heller ikke sidste gang at jeg får en lign. sms eller opringning omkring dette. 

Vil man benytte sig af købesex, så må man også respektere pigens/kvindens krav om hvem hun byder ind og ikke mindst hvem hun har lyst til at dele sin krop og intimitet med. 

Vi er ikke et marked hvor man bare lige kontakter og prutter om prisen eller diskuterer med for den sags skyld. Vi er tilgengæld i en stor marked indenfor denne branche. Og har vi en fast pris eller holdning, så er den altså FAST! 

Her er et eksempel på HVORFOR jeg som glædespige vælger KUN at få dansk ind. OGSÅ etnicitet hvilket i min opfattelse menes at man også er pæredansk. 

- Denne form for sms eller opkald får jeg ofte. Og så begynder manden og vil diskutere om at det er så ærgerligt at vi har de krav som vi har samt synes at alle gp’er er nogle hoer mm.. Der er altid en grund til at man kan komme til at generalisere. Selvfølgelig er det synd for dem som er ordentlige og gerne vil, men når man har sat sine krav samt priser, så må man acceptere det. Der er jo flere udvalg. Så tænk jer om hvis I gerne vil besøge en dansk pige. LAD VÆR MED AT PRUTTE OM PRISEN og lad vær med at spørge om noget som I ved ikke kan lade sig gøre! Prisen inkluderer den tid og oplevelse den GP giver dig. 

Førstehånds indtrykket siger rigtig meget. Og allerede de første par sekunder gennem en tlf samtale eller sætninger i en sms siger også meget. 

FE287183-90BC-4134-9E40-73264D4C5D45.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

Hvad er galt hér ? tilbyder pæn betaling for en time og skriver lidt om sin tissemand... kan du tillade dig at være så kræsen i det job ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

Hvad er galt hér ? tilbyder pæn betaling for en time og skriver lidt om sin tissemand... kan du tillade dig at være så kræsen i det job ?

Det der er galt er, at disse former for beskeder og spørgsmål som indeholder alt andet end hvilke krav man har, ikke står i ens annonce. Altså hvis mine krav indeholder at jeg kun modtager besøg af etniske danske, så skal vedkommende som ikke er etnisk dansk ikke forvente at jeg siger ja. Og når min pris er 1800,- i timen, så skal man da heller ikke foreslå 1300,-. Hvis det er ‘for meget’ for ens budget, så kan man altså vælge andet. Eller overveje om man virkelig skal benytte sig af købesex. 
Og jeg ved at vi GP’er oplever det ofte. Bare idag har jeg indtil nu fået 3 opringninger hvor jeg har måttet sige pænt farvel og tak og lægge på. Jeg gider ikke diskutere, men når de spørger hvorfor, så er eksemplet på billedet hvorfor. 
Jeg er ikke på den tyrkiske marked hvor man prutter om prisen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Yara, inderst inde ved du jo godt hvorfor du kun tilbyder ydelser til hvide danske mænd. At nogle mellemøstlige fyre prutter om prisen er jo bare en undskyldning og ikke den reelle grund ;)

at prutte om prisen er ikke noget unikt for en specifik race eller etnicitet, useriøse mennesker finder du overalt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Danske Yara skrev, for 1 minut siden:

Det der er galt er, at disse former for beskeder og spørgsmål som indeholder alt andet end hvilke krav man har, ikke står i ens annonce. Altså hvis mine krav indeholder at jeg kun modtager besøg af etniske danske, så skal vedkommende som ikke er etnisk dansk ikke forvente at jeg siger ja. Og når min pris er 1800,- i timen, så skal man da heller ikke foreslå 1300,-. Hvis det er ‘for meget’ for ens budget, så kan man altså vælge andet. Eller overveje om man virkelig skal benytte sig af købesex. 
Og jeg ved at vi GP’er oplever det ofte. Bare idag har jeg indtil nu fået 3 opringninger hvor jeg har måttet sige pænt farvel og tak og lægge på. Jeg gider ikke diskutere, men når de spørger hvorfor, så er eksemplet på billedet hvorfor. 
Jeg er ikke på den tyrkiske marked hvor man prutter om prisen. 

Hej Yara - det med at "prutte" om prisen er også et dansk begreb og jeg gør det selv med stor succes - synes bare det tyder på der er mange der har lyst til at besøge dig og fint at du selv kan vælge hvem der får lov... god vind herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 1 minut siden:

Yara, inderst inde ved du jo godt hvorfor du kun tilbyder ydelser til hvide danske mænd. At nogle mellemøstlige fyre prutter om prisen er jo bare en undskyldning og ikke den reelle grund ;)

at prutte om prisen er ikke noget unikt for en specifik race eller etnicitet, useriøse mennesker finder du overalt 

Absolut, men jeg oplever SLET ikke det her med danske mænd. Det er som om at danske mænd rent faktisk har respekt og tager ordene til sig. Altså også tager en annonce tekst samt samtale mere seriøst end anden etniske. Jeg har aldrig diskuteret med en dansk omkring et krav eller holdning til noget <3 
Ja klart, useriøse mennesker findes overalt. Men hvorfor skal gp’er behandles eller diskrimineres fordi man har lov til st sige fra eller nej tak? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 minutter siden:

Hej Yara - det med at "prutte" om prisen er også et dansk begreb og jeg gør det selv med stor succes - synes bare det tyder på der er mange der har lyst til at besøge dig og fint at du selv kan vælge hvem der får lov... god vind herfra

Man må også gerne, men jeg kunne aldrig i sinde finde på at prutte om en pris eller diskutere ens holdning/krav hvis man har noget fast på forhånd. 
Er jeg på et loppemarked, hvilket sker sjældent, og kan se en ting ikke helt er i 100% stand, så kan jeg godt finde på at sige ‘skal vi ikke trække lidt ned’ , men det er jo også en anden form for marked. 
Giver det mening ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kenderen skrev, for 15 minutter siden:

Vi kan tillade os at være lige så kræsne vi har lyst til, for det er ikke bare et job! Vi deler den mest intime stund man kan have med et andet menneske! Så skal de krav og priser vi har respekteres. Vi er ikke en vare på et kræmmermarked. 

@Danske Yara hold fast i dine priser og krav. Jeg gør det samme, og spilder ikke tid på mænd der ikke forstår det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Danske Yara skrev, for 1 minut siden:

Man må også gerne, men jeg kunne aldrig i sinde finde på at prutte om en pris eller diskutere ens holdning/krav hvis man har noget fast på forhånd. 
Er jeg på et loppemarked, hvilket sker sjældent, og kan se en ting ikke helt er i 100% stand, så kan jeg godt finde på at sige ‘skal vi ikke trække lidt ned’ , men det er jo også en anden form for marked. 
Giver det mening ? :) 

Gir ok mening :-) jeg prutter om alting der koster penge... dog ikke nede i Netto. Der er sikkert ikke noget galt med dig som "vare" betragtet men tænk på at vi købere tit skriver med flere for at få den bedste deal - og det er der vel ikke noget galt i - tyrker eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Vi kan tillade os at være lige så kræsne vi har lyst til, for det er ikke bare et job! Vi deler den mest intime stund man kan have med et andet menneske! Så skal de krav og priser vi har respekteres. Vi er ikke en vare på et kræmmermarked. 

@Danske Yara hold fast i dine priser og krav. Jeg gør det samme, og spilder ikke tid på mænd der ikke forstår det. 

Nemlig, det er hvad vi kan tillade os. Der er en grund til at vi findes og der er også en grund til at man benytter sig af os. 
Lige præcis <3 Det gør jeg absolut også :*

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 3 minutter siden:

Gir ok mening :-) jeg prutter om alting der koster penge... dog ikke nede i Netto. Der er sikkert ikke noget galt med dig som "vare" betragtet men tænk på at vi købere tit skriver med flere for at få den bedste deal - og det er der vel ikke noget galt i - tyrker eller ej.

Nej haha, der er der også priser på varerne. Og er der tilbud, så bliver det da også markeret ;) 

Der er intet galt i at man er tyrker, fra Mellemøsten eller noget tredje. Men når man gang på gang skal forsvare og forklare hvorfor, så bliver de sku kede af det eller sure. Men der er jo en grund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Danske Yara skrev, for 2 minutter siden:

Nej haha, der er der også priser på varerne. Og er der tilbud, så bliver det da også markeret ;) 

Der er intet galt i at man er tyrker, fra Mellemøsten eller noget tredje. Men når man gang på gang skal forsvare og forklare hvorfor, så bliver de sku kede af det eller sure. Men der er jo en grund. 

Du kender din forretning og jeg tænker at det er mere hér i Kbh at der er et vist pres fra de udenlandske piger der sagtens kan forhandles med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

Du kender din forretning og jeg tænker at det er mere hér i Kbh at der er et vist pres fra de udenlandske piger der sagtens kan forhandles med.

Ja kan jeg sagtens forestille mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg er selv en fyr af "anden etnisk herkomst", og jeg vil gerne starte med at sige at det er helt okay for mig, at nogle glædespiger vælger at sortere folk som mig fra på baggrund af min etnicitet. Det synes jeg er helt okay, og det synes jeg at kvinderne har ret til.

Dog vil jeg sige, at det kan være utroligt irriterende som køber at møde op hos en pige, for bare at blive afvist i døren pga. min hudfarve, SÅFREMT at pigerne IKKE har skrevet i deres annonce at de ikke tager imod fyre af anden etnisk herkomst.

Når pigerne ikke skriver noget vedr. etnicitet i deres annonce, er det altså rigtig træls at møde op og så bare blive afvist. Så please husk at skrive det i jeres annonce. hvis I ikke vil have besøg af fyre som mig :3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JensenP21 skrev, for 2 minutter siden:

Hej.

Jeg er selv en fyr af "anden etnisk herkomst", og jeg vil gerne starte med at sige at det er helt okay for mig, at nogle glædespiger vælger at sortere folk som mig fra på baggrund af min etnicitet. Det synes jeg er helt okay, og det synes jeg at kvinderne har ret til.

Dog vil jeg sige, at det kan være utroligt irriterende som køber at møde op hos en pige, for bare at blive afvist i døren pga. min hudfarve, SÅFREMT at pigerne IKKE har skrevet i deres annonce at de ikke tager imod fyre af anden etnisk herkomst.

Når pigerne ikke skriver noget vedr. etnicitet i deres annonce, er det altså rigtig træls at møde op og så bare blive afvist. Så please husk at skrive det i jeres annonce. hvis I ikke vil have besøg af fyre som mig :3 

Det er jo bare udtryk for plat racisme !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensenP21 skrev, Lige nu:

Hej.

Tak for dit skriv og ærlighed. 

Jeg er absolut enig med dig! Det er også træls at gå forgæves. For så dømmer man med det samme på udseende og ikke handling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
JensenP21 skrev, for 6 minutter siden:

Hej.

Jeg kan godt forstå du synes det er irriterende at gå forgæves, men hvorfor spørger du ikke i telefonen eller på SMS når du vil booke en tid? På den måde er du sikker på du ikke spilder hverken din eller pigens tid. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er da en selvfølge at man respekterer en GP'ers valg og fravalg ligesom vi selv forventer at vores egne grænser og valg bliver respekteret.

Personlig ville jeg aldrig kontakte en pige, der i sin annonce kræver at man er muskuløs, over 185 cm og under 35 år :-)

Ikke fordi at der er noget galt med hendes krav, det er bare ikke os der skal mødes!

Jeg har også set en annonce på AL for en pige, der kun ville mødes med sydlandske mænd og det er da fint nok.

Mht. 'prutte om prisen': det er specielt respektløst at forsøge at underbyde en pige man aldrig har mødt, det gir et utroligt dårligt førstegangs indtryk, præcis lige på samme måde, som hvis hun pludselig hæver den annoncerede under samtalen.

Men jeg har da før kontaktet min daværende favorit, og spurgt om vi kunne finde på noget for xxx kroner. Hvis hun havde takket nej, ville jeg bare  vente til en anden gang, jeg havde fået samlet lidt mere guld sammen, men vi fandt som regel en løsning :-)

Kodeordene for et godt møde er respekt og pli - Gensidig respekt - selv respekt og bare alm. pli

Pas nu godt på jer selv og hinanden derude

P.S:

Jeg tror sgi at et besøg hos Yara kunne blive særdeles interessant. Deværre er jeg en jyde der sidder fast i København

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Danske Yara skrev, for 35 minutter siden:

Absolut, men jeg oplever SLET ikke det her med danske mænd. Det er som om at danske mænd rent faktisk har respekt og tager ordene til sig. Altså også tager en annonce tekst samt samtale mere seriøst end anden etniske. Jeg har aldrig diskuteret med en dansk omkring et krav eller holdning til noget <3 

Mht. At du aldrig har oplevet det med danske mænd er nok fordi, at du er “eksotisk” som du selv skriver i din annonce. Mange af dine danske gæster har kun fantaseret om at være sammen med en “eksotisk” pige indtil de mødte dig. Så de er sikkert ekstra profesionelle og forsigtige når de skriver til dig :D

Redigeret af Maxi90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kenderen skrev, for 7 minutter siden:

Er det plat racisme at være træt af mænd uden respekt for os? Der er desværre en del mænd i en ellers lækker solbrun hudfarve, der er helt ligeglade med mennesket bag, som bare vil have et hul at mastubere i, og som behandler os direkte respektløst. Jeg har hele tiden været ligeglad med hvilken etnicitet mændene havde, men for 1 måneds tid siden fik jeg nok. Nu har jeg været nødt til at skrive i min annonce, at jeg kun tager imod Skandinaviske mænd. Måden der bliver skrevet på i sms'er, eller talt til mig på i telefonen, viser at der på ingen måde er nogen respekt for mig. Jeg har 2 gange prøvet at en kunde stod ved min dør en hel time før aftalt tid!!! Og så tillader de sig endda, at blive vrede når jeg afviser dem! Når man er så ligeglad med hende man skal være intim med, at man møder op så lang tid før, så vil man også være helt ligeglad med hende, når man ligger i sengen sammen. Så jeg ville ALDRIG lukke den mand ind. Begge gange har det været mænd med sydlandske forældre. Den sidste gang var det den berømte dråbe der fik bægeret til at flyde over. Der er for mange useriøse og respektløse henvendelser, i forhold til hvor få skønne mænd der møder op i den målgruppe, så nu er det nok. De faste kunder jeg har med en udenlandsk baggrund er dog til enhver tid velkommen. 

Hvis jeg kunne skrive noget, der fik alle respektløse mænd til at holde sig væk, så havde jeg med glæde taget imod resten. Men det kan jeg ikke, og derfor har jeg været nødt til at tage det valg, selvom det ærgrer mig meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 53 minutter siden:

ER det så også et udtryk for plat racisme, når man ønsker en bestemt etnicitet i kvinder. Alle har da lov til at vælge den sexpartner som de tænder på. Ligesom alle har ret til at sætte størrelsen af modydelse om de ønsker. 

Danske Yara skrev, for 1 time siden:

Vi er ikke et marked hvor man bare lige kontakter og prutter om prisen eller diskuterer med for den sags skyld. Vi er tilgengæld i en stor marked indenfor denne branche. Og har vi en fast pris eller holdning, så er den altså FAST! 

ahhh hvad?!?  Det er vist en generalisering, der ikke er så firkantet i den virkelige verden. Min erfaring er da noget helt andet.

Jeg forbeholder mig også ret til at forhandle med prisen på alt, hvad der har en pris.

Markedet er generelt præget af at der er åbent for forhandling. At en udbyder har sat sin egen pris højere skal da ikke forhindre mig, som den der efterspørger at forhandle om prisen.

Hvis du i din annoncering klart tilkendegiver, at dine timepris ikke er til forhandling, så kan du selvfølgelig forvente af mig, at jeg ikke åbner for en forhandling og bare bliver væk, hvis jeg synes at prisen er udover hvad giver mening for mig. :-) 

Men hvis det ikke er tydeligt kan det kan godt være at jeg åbner ballet med: " hvad skal du have for ...?"

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Danske Yara skrev, for 1 time siden:

Hej Forum :) 

Dette indlæg er IKKE for at udstille nogen, men jeg har et eksempel som jeg simpelthen bliver nødt til at dele. Dette er IKKE første gang og højst sandsynligt heller ikke sidste gang at jeg får en lign. sms eller opringning omkring dette. 

Vil man benytte sig af købesex, så må man også respektere pigens/kvindens krav om hvem hun byder ind og ikke mindst hvem hun har lyst til at dele sin krop og intimitet med. 

Her er et eksempel på HVORFOR jeg som glædespige vælger KUN at få dansk ind. OGSÅ etnicitet hvilket i min opfattelse menes at man også er pæredansk. 

- Denne form for sms eller opkald får jeg ofte. Og så begynder manden og vil diskutere om at det er så ærgerligt at vi har de krav som vi har samt synes at alle gp’er er nogle hoer mm.. Der er altid en grund til at man kan komme til at generalisere. Selvfølgelig er det synd for dem som er ordentlige og gerne vil, men når man har sat sine krav samt priser, så må man acceptere det. Der er jo flere udvalg. Så tænk jer om hvis I gerne vil besøge en dansk pige. LAD VÆR MED AT PRUTTE OM PRISEN og lad vær med at spørge om noget som I ved ikke kan lade sig gøre! Prisen inkluderer den tid og oplevelse den GP giver dig. 

Førstehånds indtrykket siger rigtig meget. Og allerede de første par sekunder gennem en tlf samtale eller sætninger i en sms siger også meget. 

FE287183-90BC-4134-9E40-73264D4C5D45.jpeg

Forstår dig sgu godt. Etnisk Tyrker, som prøver at lire lidt med pik størrelse, for at få lov, trods ikke etnisk dansk. Prøver, uden at kende dig, at skrue prisen 500 kr ned. 

En SMS jeg slet ikke gad svare på og ville sætte på blok, kort og godt. 

Kender en pige der arbejdede med samme. Når hun engang imellem, alligevel sagde ja, til ikke etnisk dansk, så prøvede at de ville yderligere ned i pris, eller havde en kammerat med. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes også det er dybt respektløst at prutte om prisen og endda når nogen af og til forlanger penge tilbage af den ene eller anden grund har ikke super mange besøg på mig men en af gangene havde jeg kun 2 tusindekrone sedler på mig men skulle reelt kun give 1400  til pigen jeg stak hende bare de 2 sedler og sagde behold dem, føler ikke at jeg kan være cheap overfor en kvinde der vil give mig sin krop når jeg uden tøven giver 160.000 for et dyr eller whatever i hverdagen hvis jeg føler for det  og jeg er bare studerende og selvstændig i tyverne desuden den pige blev lidt extra naturligt tændt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor mine gæster kommer fra (pt dog ikke direkte med flyveren fra Norditalien ;) ), men jeg er IKKE ligeglad med hvordan jeg bliver behandlet, folk der tinger om prisen er IKKE velkomme, om de så er pæredanske eller fra Mars. Jeg har så sent som i dag haft en dansker, der mente det var for dyrt hos mig, han måtte så finde en anden, og behøver ikke henvende sig igen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Harran skrev, for 2 timer siden:

ER det så også et udtryk for plat racisme, når man ønsker en bestemt etnicitet i kvinder. Alle har da lov til at vælge den sexpartner som de tænder på. Ligesom alle har ret til at sætte størrelsen af modydelse om de ønsker. 

ahhh hvad?!?  Det er vist en generalisering, der ikke er så firkantet i den virkelige verden. Min erfaring er da noget helt andet.

Jeg forbeholder mig også ret til at forhandle med prisen på alt, hvad der har en pris.

Markedet er generelt præget af at der er åbent for forhandling. At en udbyder har sat sin egen pris højere skal da ikke forhindre mig, som den der efterspørger at forhandle om prisen.

Hvis du i din annoncering klart tilkendegiver, at dine timepris ikke er til forhandling, så kan du selvfølgelig forvente af mig, at jeg ikke åbner for en forhandling og bare bliver væk, hvis jeg synes at prisen er udover hvad giver mening for mig. :-) 

Men hvis det ikke er tydeligt kan det kan godt være at jeg åbner ballet med: " hvad skal du have for ...?"

Man kan måske godt prutte om prisen på en brødrister, men at prutte om prisen på kropslig menneskelig kontakt er startskudet på en Omgang dårlig kemi for mig. Vi er jo mennesker, og ikke en ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...