Iamthatguy 3 Skrevet 4. Marts, 2020 har ønske om at filme et blowjob, kun til eget forbrug. Nogen der kender en frisk pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 5. Marts, 2020 Har sendt en PB. (og før nogen øffer over, at jeg skriver det her i tråden og kalder mig opmærksomhedshungrende osv., så kan jeg sige, at grunden er den, at jeg fx ikke altid selv logger ind og dermed ikke altid ser notifikationer og PB’er med det samme. Det kan eksempelvis være, at man har børn, som ind i mellem bruger din telefon, og så er en automatisk log in-løsning ikke optimal, hvis du vil være forsigtig og ikke skade dem tidligt...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 51 Skrevet 5. Marts, 2020 Her en en i Jylland der reklamerer med det (Kender ikke noget til hende, andet end jeg har set annoncen): https://annoncelight.dk/showad/288358 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Du må rundt for at spørge eller ringe/skrive til nogle piger Redigeret 6. Marts, 2020 af Gaffer @ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 8. Marts, 2020 Sugardaters Jeg har filmet/fotograferet i hvertfald 3 uden at der kom ansigt med. Men jeg har også filmet 3 som gav blow. De kræver så at du er OK med at give godt med sugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 8. Marts, 2020 Hvor skal det være henne af? Hvad er budgettet? Det koster ofte en del ekstra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg