Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Overvejer et besøg hos sexy Club der er jo to dejlige piger på vagt ;) og kender godt området derude.

Men hvor præcis er den indgang? Er det den trappe til 1.sal til højre for værkstedet??

Har bare ikke lyst til at rende rundt og lede og lede ;-)

Takker på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nærmer dig stedet fra Granny's House på hjørnet af Vandtårnsvej og Gladsaxevej, ser du lige efter autoværkstedet på højre hånd et frønnet skilt "68 1." Det er indgangen til en smal flisebelagt sti.

Stien er nem at smutte ubemærket ned ad, og du går diskret imellem to høje plankeværk, til du når frem til en stejl trappe.

For enden af trappen er der en lille læ-væg, som skærmer for nyfigne blikke udefra, mens du venter på, at ringeklokken gør sin virkning.

Vær opmærksom på, at døren lukker udad.

Jeg er selv helt tryg ved stedets "diskretionsgrad".

Det eneste "farlige" punkt er, når du igen forlader stien for at træde ud på fortovet. Men sådan er det ved alle klinikker.

Du kunne prøve at kigge stedet ud i fugleperspektiv på Google Earth.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nærmer dig stedet fra Granny's House på hjørnet af Vandtårnsvej og Gladsaxevej, ser du lige efter autoværkstedet på højre hånd et frønnet skilt "68 1." Det er indgangen til en smal flisebelagt sti.

Stien er nem at smutte ubemærket ned ad, og du går diskret imellem to høje plankeværk, til du når frem til en stejl trappe.

For enden af trappen er der en lille læ-væg, som skærmer for nyfigne blikke udefra, mens du venter på, at ringeklokken gør sin virkning.

Vær opmærksom på, at døren lukker udad.

Jeg er selv helt tryg ved stedets "diskretionsgrad".

Det eneste "farlige" punkt er, når du igen forlader stien for at træde ud på fortovet. Men sådan er det ved alle klinikker.

Du kunne prøve at kigge stedet ud i fugleperspektiv på Google Earth.

Tak for det, jeg prøver at kigge på det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Synes ikke jeg blev klogere på Google maps. Og da jeg var forbi området en dag, ku' jeg heller ikke se hvor det var. Hmm..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Det var nu google Earth, jeg henviste til

Jeg prøvede på min ipad, der virkede det lidt bedre :D

Men er stadig ikke sikker på hvor det er. Men jeg er også træt nu 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ellers lavet et billedudsnit fra Google Earth og forsynet det med en pil, men jeg kan ikke få det uploaded.

Og ærlig talt: Når du er ude i landskabet, er det ikke svært at finde, blot du har en rå fornemmelse af, hvor det er. Følg blot min anvisning ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den første gang kan det faktisk være sært at se, hvor det ligger.

Det største problem melder sig dog, nå man HAR fundet ud af det: Det kræver lidt overvindelse at fortsætte :o

Har kun været der en enkelt gang og har aldrig fået besøgt den legendariske ND. Må se at få taget mig sammen.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ind mellem to plankeværk og op ad en stejl trappe ;)

Undskyld, er jeg den eneste der kan se en analogi i det her? :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har ellers lavet et billedudsnit fra Google Earth og forsynet det med en pil, men jeg kan ikke få det uploaded.

Og ærlig talt: Når du er ude i landskabet, er det ikke svært at finde, blot du har en rå fornemmelse af, hvor det er. Følg blot min anvisning ovenfor.

Jeg kørte forbi her til aften, og du har ret!! Det er nemt at se, hvor det er :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte forbi her til aften, og du har ret!! Det er nemt at se, hvor det er :mrgreen:

Jep, og som et par herrer ovenfor antydede, er det bare at finde den rigtige kurs og så mase opad :lol::lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...