Hop til indhold
Thunder78

Er man utro hvis man går til en GP

Recommended Posts

Emmalie skrev, den 4/3/2020 at 13:23:

Utroskab er noget man i parforholdet aftaler grænserne omkring, så derfor kan nogen parforhold have en åben og afklaret holdning til købesex (det kan du måske også få med din kæreste?)

Der kan være mange grunde til at du stadig har lyst til at besøge GP'er, og jeg tvivler ikke på at det er fordi du ikke elsker din kæreste og er glad for jeres forhold. Men jeg har flere gange hørt, at når først man har prøvet købesex og er blevet 'hooked' på det, så er det svært at glemme og undvære. Og det giver jo mening. Det er et overload af belønningshormoner du får, for noget der ikke kræver specielt stor indsats, og vores hjerner higer altid efter den lettest tilgængelige tilfredsstillelse. Blanding med lidt spænding (hvordan er hun mon, hvordan ser hun mon ud, kommer det her til at være pengene værd?) så er det altså nok bare ikke det nemmeste at undvære igen ;) 

Men ligesom alt andet hjernen kan blive (lidt for) glad for, så kan selvkontrollen trænes, og du kan måske overføre dine frustrationer fra den manglende købesex til ekstra fokus på din kæreste?

Det gir så god mening det du skriver. Det er sådan jeg har det. Spændingen - hvad kommer der til at ske...Og også elementet i at blive forkælet af en kvinde, hvor jeg nødvendigvis ikke skal yde....Altså hvor det er mig, der er modtager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 4/3/2020 at 13:42:

Egentlig undrer det mig lidt at du allerede ( du har kun kendt din nye kæreste i 2 mdr) har lyst til nye eventyr. Det er da netop i de første måneder et nyt forhold er hedest og hvor man ikke kan få nok af hinanden? Jeg ville nok bedre kunne forstå det hvis i havde været sammen i flere år. Du kan da vel ikke allerede have udforsket det i to kan  sammen og de muligheder jeres forhold har - på 2 måneder?. Og du kan da vel ikke allerede kende hende så dybt og godt at forholdet er blevet forudsigeligt og trivielt? 

Det er det der undrer mig allermest. For jo - selvfølgelig er du utro hvis du er sammen med andre kvinder uden din nye kærestes samtykke 

Mit råd til dig ( hvis du  vil have det) erat lægge energi i at lære din kæreste at kende. Udforske de muligheder jeres forhold giver, udforsk hendes krop og sind og reaktioner. At lære et nyt menneske at kende tager tid og er spændende. Som et nyt land man kan rejse i.  :)

Ja du har helt ret - udfordringen er måske at hun er lidt uerfaren og lidt fantasiløs. For hende handler sex meget om at kneppe hårdt. Det er selvfølgelig også meget sjovt - men det blir bare lidt kedeligt i længden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 4/3/2020 at 14:09:

@Thunder78 

I stedet for at bruge krudtet på læse sexannoncer, og på hvordan du kan deltage i GB osv.  Så brug i stedet krudtet på at udforske kæresteforholdets glæder.  Der må jo være en grund til, at du har valgt at indgå i et kæresteforhold.  

På mig virker det lidt som, at du pludseligt er "havnet i et kæresteforhold".  uden at have tænkt dig om, eller følt den vilde forelskelse osv osv.   Du skriver at du har nydt de 4 år hvor du har udforsket din seksuelle side.  Det er jo fint nok.   I de 4 år har du vel forhåbentligt også indimellem tænkt og du savner at dele dit liv med en dejlig kvinde.  Din seksualitet kan du lidt groft fortalt altid dyrke og sætte som det vigtigste i dit liv som single.  Et parhold indeholder selvfølgelig også et godt og velfungerende sexliv,  hvis det ellers fungere vil de fleste nok give mig ret i, at alt det andet fylder meget mere. 

Hvis man efter et par måneder stor set kun har fokus på seksuelle aktiviteter, så er det nok ikke et kæresteforhold man har "brug for".   

Tak for input - det giver helt klar stof til eftertanke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 4/3/2020 at 14:50:

Du skal først og fremmest være tro mod dig selv - hvis du har lyst til at dyrke sex med en glædespige - bør du gøre det, hvis du føler at det vil kunne berige og give inspiration til dit parforhold.

Ligeledes hvis du har lyst til at besøge en swingerklub, men evt. kunne du spørge din veninde først, om det var noget hun kunne tænke sig at deltage i - men du kender måske allerede svaret og ved at den vej er lukket med 7 segl og aldrig mere bør luftes, før hun selv kommer med ideen.

Jeg vil nok anbefalde dig at bruge de penge, du ellers ville have brugt på glædespiger og swingerklub mm. på fællesoplevelser, rejser og weekendophold sammen med din veninde istedetfor - da du nok ikke de første mange år, finder en ligeså sød og hengiven veninde igen ;-)

Tak for din anbefaling - det er også min plan at gøre dette. For vil i virkeligheden gerne gøre hende glad. Jeg har måske bare også brug for at blive taget og brugt af en kvinde. Denne oplevelse har jeg fået en del gange hos GP´s og det tænker jeg vil skal have en snak om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Thunder78 skrev, for 5 minutter siden:

Ja du har helt ret - udfordringen er måske at hun er lidt uerfaren og lidt fantasiløs. For hende handler sex meget om at kneppe hårdt. Det er selvfølgelig også meget sjovt - men det blir bare lidt kedeligt i længden. 

Hvis du allerede synes, det er kedeligt efter 2 måneder, så er det måske ikke hende du har en fremtid med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej måske ikke - altså min egen tanke er, at vi er nødt til at tale om det. Prøvede med det virkede nærmest som om hun blev lidt irriteret og ked af det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Thunder78 skrev, Lige nu:

Nej måske ikke - altså min egen tanke er, at vi er nødt til at tale om det. Prøvede med det virkede nærmest som om hun blev lidt irriteret og ked af det.....

Så prøv at lade være med at tale om det, men tag det roligt under sex. Hvis hun siger noget, så sig du har lyst til at elske med hende lidenskabeligt, men stille og roligt i dag. Og se om hun kan lide det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Så prøv at lade være med at tale om det, men tag det roligt under sex. Hvis hun siger noget, så sig du har lyst til at elske med hende lidenskabeligt, men stille og roligt i dag. Og se om hun kan lide det. :)

Okey - ja men det vil jeg prøve af så....Tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er man ikke utro. Man er ikke utro hvis man knepper med en anden i en anden tidszone, hvis man er til julefrokost eller hvis der er tale om en økonomisk transaktion, hvoraf der blot er tale om en serviceydelse. Det er fuldstændig ligesom at købe en kop kaffe i Emmerys. 

ironi kan forekomme :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 14 timer siden:

Hej @Thunder78

Prøv at give hende bind for øjnene, og leg med hende, det behøver ikke at være voldsomt, du vi opdage at hendes sanser vil blive skærpet, prøv og slikke hendes under øret, det er et af de meste erogene zoner på kroppen, du vil sikker opleve at hun vil blive rigtig tændt på det, prøv også at lege med is/isterninger også med bind for øjnene, der kan du starte med at made hende enten ved at tage isen i munden også kysse hende, eller at smøre det ud på hendes krop. Der er mange muligheder, du skal bare vise hvad sex også kan være, når hun så har prøvet lidt af hvert så vil hendes fantasi også være med og gå på opdagelse, i den fantastiske verden.

Bare tag styringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
Thunder78 skrev, den 4/3/2020 at 12:19:

Kære logeBrødre 

Gennem en 4 år som single, har jeg benyttet mig en del af GP’s, swingerklub og deltaget i et par GB’s  - ca. 1 til 2 gange om måneden. Jeg har haft mange virkelig gode, interessante, nye og lækre oplevelser og har egentlig nyt min frihed til at kunne udforske og nyde sex. 

Nu er det så sådan, at jeg for 2 måneder siden har fået en dejlig kæreste. Hun er sød, kærlig, klog sexet, sjov og smuk.

Problemet er, at jeg har lyst til at også lege med GP’s eller besøge en klub. Kigger dagligt flere gange på AL og drømmer mig væk, i alt det jeg kunne tænke mig.

Har 3 spørgsmål 

Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA.

Hvorfor har jeg lyst til det, når jeg har en dejlig kæreste ? 

Hvad tænker I og hvad gør I, der er i forhold? 

Du virker ikke som den skrabeste kviv i skuffen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Thunder78 skrev, den 4/3/2020 at 12:19:

Kære logeBrødre 

Gennem en 4 år som single, har jeg benyttet mig en del af GP’s, swingerklub og deltaget i et par GB’s  - ca. 1 til 2 gange om måneden. Jeg har haft mange virkelig gode, interessante, nye og lækre oplevelser og har egentlig nyt min frihed til at kunne udforske og nyde sex. 

Nu er det så sådan, at jeg for 2 måneder siden har fået en dejlig kæreste. Hun er sød, kærlig, klog sexet, sjov og smuk.

Problemet er, at jeg har lyst til at også lege med GP’s eller besøge en klub. Kigger dagligt flere gange på AL og drømmer mig væk, i alt det jeg kunne tænke mig.

Har 3 spørgsmål 

Er man utro hvis man går til en GP, mens man er i forhold ? Min fornuft siger JA.

Hvorfor har jeg lyst til det, når jeg har en dejlig kæreste ? 

Hvad tænker I og hvad gør I, der er i forhold? 

Ja, med mindre du er åbent med din kæreste om det. Tør du være det, så kan der ske vilde ting, fx at du kan tage din kæreste med ind i dit Universe. Så kan du give den gas i fuld åbenhed. Få har “the guts that it takes” inklusiv mig selv - jeg har ca to besøg hos overvejende thai massører, hvor “full service”forekomme ca hver anden til tredje gang, hvis stemning opstå og det tilbydes.

hvorfor har du lyst? Godt spørgsmål,  som kun du selv kan finde svar på. Det er ikke givet fra naturens side, da under 20 % af danske mænd anvender GP (sexus undersøgelsen 2019). For nogle er det en vane, den eneste måde at få sex på, en periode i livet, en engangsforestilling eller en afhængighed. Føler du dig afhængig af GP og ønsker at være monogam med din kæreste, så brug pengene på en terapeut. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...