Jernsvinet 14126 Skrevet 9. Marts, 2020 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg har ikke styr på, hvad der står i Koranen, men der er strenge regler for vask af de nedre dele I svømmehallen er det så sjovt nok kun en af reglerne, de overholder - og det viser jo bare hvor falske de er. Engang bad jeg nogle indvandrerdrenge om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de faneme også underbukser på WTF I bund og grund tror jeg ikke vi får løst problemet med at de ikke vil vaske sig, inden de går i bassinerne, før vi påbyder nøgenbadning - så må de nemlig enten blive væk - eller indordne sig under vores krav til hygiejne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Marts, 2020 Randersand skrev, for 31 minutter siden: Jeg vil også hævde at muslimer har en ret flittig tilgang til renlighed og hygiejne, og lad os så stoppe inden debatten ender med det sædvanlige mudderkast Muligvis, men nu talte vi om bad før brug af offentlig svømmehal, og der er de altså ikke. Og jeg tror heller ikke der er ret meget sundhedspersonale i DK der vil skrive under på at de er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 9. Marts, 2020 Michael J skrev, 1 time siden: Du har helt tydeligt ikke været i et herreomklædningsrum i et fitnescenter eller svømmehallen. Haha, nej det har jeg ikke Men jeg har set mange mænd i min butik, også mange muslimer, som jeg har god erfaring med hvad angår renlighed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 9. Marts, 2020 Mr Black skrev, for 2 minutter siden: De burde slet ikke være her, de passer ikke ind her og kommer aldrig til det. Suk! Lige her er det nok dig, der ikke passer ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) De smadre deres egne lande og skaber problemer uanset hvor de flytter hen..det er jo desværre facts. Vis mig bare et muslimsk land i verden der fungere ? Redigeret 9. Marts, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 9. Marts, 2020 Mr Black skrev, for 6 minutter siden: De smadre deres egne lande og skaber problemer uanset hvor de flytter hen..det er jo desværre facts. Vis mig bare et muslimsk land i verden der fungere ? Stop dig selv inden du gør dig fuldstændig til grin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Randersand, du gør præcis som alle andre venligboere når man går jer lidt på klingen..i bliver personlige og går efter manden i stedet for bolden i mangel på argumenter, men jeg skal nok stoppe og lade dig blive i din fantasiverden Redigeret 9. Marts, 2020 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 9. Marts, 2020 Mr Black skrev, for 6 timer siden: De smadre deres egne lande og skaber problemer uanset hvor de flytter hen. Ja, og desværre vil de så at vi skal indføre samme præstevælde, som de selv lige er flygtet fra - der er sgu noet a et forstor 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Marts, 2020 Mr Black skrev, for 7 timer siden: De smadre deres egne lande og skaber problemer uanset hvor de flytter hen..det er jo desværre facts. Vis mig bare et muslimsk land i verden der fungere ? Ja ja lad os da putte alle muslimer i en stor kasse. Og dømme dem alle. Hvis der er noget jeg hader er det folk der putter andre i kasser. Folk der tænker muslimer =bomber, sorte mænd=store pikke, grønlænder= drikker hele tiden. Osv. Kan vi ikke blive enige om at alle er forskellige? Nogen muslimer følger ikke reglerne. Men en stor del af dem der er i danmark gør. Ligesom nogle dansker,svensker,tysker osv er spader. Det betyder jo ikke at alle er det vel? Det gør mig så træt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 10. Marts, 2020 Muslim snak skal tages i politik forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg