replyy 25 Skrevet 3. Marts, 2020 (edited) Indledende vil jeg starte med at skrive, at dette ikke skal handle om, hvorvidt det er rigtigt eller forkert at blive omskåret. Ligesom debatten ikke omhandler muslimer, hvorfor debatten ikke behøver tage den drejning. Til de skønne kvindelige bruger af dette site. ( henvender mig til kvinderne, da de er modtagere er pikken) Har du prøvet at være sammen med en omskåret penis? Hvis du kan svare ja til ovenstående spørgsmål, spørger jeg videre. 1. var det et turnoff for dig? 2. Er det ok med en omskåret, eller har du svært ved at tænde på det? 3. Var det mærkeligt for dig, at gøre det en omskåret? 4. Hvad er din erfaring med en omskåret? 5. Har du andre kommentarer/ bemærkninger? Redigeret 3. Marts, 2020 af replyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 3. Marts, 2020 (edited) replyy skrev, for 33 minutter siden: Indledende vil jeg starte med at skrive, at dette ikke skal handle om, hvorvidt det er rigtigt eller forkert at blive omskåret. Ligesom debatten ikke omhandler muslimer, hvorfor debatten ikke behøver tage den drejning. Til de skønne kvindelige bruger af dette site. ( henvender mig til kvinderne, da de er modtagere er pikken) Har du prøvet at være sammen med en omskåret penis? Hvis du kan svare ja til ovenstående spørgsmål, spørger jeg videre. 1. var det et turnoff for dig? 2. Er det ok med en omskåret, eller har du svært ved at tænde på det? 3. Var det mærkeligt for dig, at gøre det en omskåret? 4. Hvad er din erfaring med en omskåret? 5. Har du andre kommentarer/ bemærkninger? Jeg har været ude for, at pigen kiggede på mig, og sagde: "Guuuud er du omskåret?" Mit svar var: "Nej, det er slid" Jeg tror, at pigerne er fuldstændig ligeglade. En omskåret er nemmere, at gøre ren. Redigeret 3. Marts, 2020 af Benjamin 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Marts, 2020 Det er ikke turn-off for mig at intim med en mand der er omskåret. Hvorfor skulle det dog være det? Manglende hygiejne og bremsespor i underhylerne derimod, samt dårlig attitude er turnoff for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 3. Marts, 2020 (edited) Benjamin skrev, for 19 minutter siden: En omskåret er nemmere, at gøre ren. Nå, det er måske derfor, de tror de ikke behøver tage badebukserne af under bruseren i svømmehallen Benjamin skrev, for 19 minutter siden: Jeg tror, at pigerne er fuldstændig ligeglade En muslimsk pige, jeg kom lidt sammen med, mente at pikhovedet blev større, når manden var omskåret - hvor jeg tænker at det nok bare er hård hud Redigeret 3. Marts, 2020 af Jernsvinet 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2020 Benjamin skrev, for 19 minutter siden: En omskåret er nemmere, at gøre ren. Sikke noget vrøvl. Hvor i al verden får du det fra? Enhver mand har som barn lært at trække forhuden tilbage. Det er faktisk slet ikke svært, men det tager da 0,3 sekunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Marts, 2020 replyy skrev, 1 time siden: Indledende vil jeg starte med at skrive, at dette ikke skal handle om, hvorvidt det er rigtigt eller forkert at blive omskåret. Ligesom debatten ikke omhandler muslimer, hvorfor debatten ikke behøver tage den drejning. Til de skønne kvindelige bruger af dette site. ( henvender mig til kvinderne, da de er modtagere er pikken) Har du prøvet at være sammen med en omskåret penis? Hvis du kan svare ja til ovenstående spørgsmål, spørger jeg videre. 1. var det et turnoff for dig? 2. Er det ok med en omskåret, eller har du svært ved at tænde på det? 3. Var det mærkeligt for dig, at gøre det en omskåret? 4. Hvad er din erfaring med en omskåret? 5. Har du andre kommentarer/ bemærkninger? Ja har været sammen med en der var omskårer. 1: overhoved ikke, syns det er frækt 2: det er helt okay for mig. Den virker mere... ren hvis man kan sige det sådan og der er ikke alt muligt hud der skal trækkes tilbage, så man kan tage det hele meget nemmere. 3: overhoved ikke. ( selve sex delen føles som det samme for mig, men mere følsom for ham) 4: jeg kan godt li at give blowjob til mænd der er omskåret, fordi de er mere følsomme dernede. Og jeg tænder på at kunne mærke at en mand tænder på det jeg gør:-) 5:enlig ikke:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 3. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Sikke noget vrøvl. Hvor i al verden får du det fra? Enhver mand har som barn lært at trække forhuden tilbage. Det er faktisk slet ikke svært, men det tager da 0,3 sekunder Prøv at spørge pigerne, om alle deres gæster er fri for nakkeost. Noget kunne tyde på, at det er de ikke altid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2020 Benjamin skrev, for 4 minutter siden: Prøv at spørge pigerne, om alle deres gæster er fri for nakkeost. Noget kunne tyde på, at det er de ikke altid. SIkkert ikke, men det har ikke en skid at gøre med om det er nemt eller ej at rengøre pikken. Det har noget at gøre med at nogen ikke gider vaske sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 3. Marts, 2020 Set fra det andet synspunkt - jeg fik fjernet forhuden som ung. Måske er det indbildning, men jeg synes sex var mere følsomt førhen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. Marts, 2020 Randersand skrev, for 32 minutter siden: Set fra det andet synspunkt - jeg fik fjernet forhuden som ung. Måske er det indbildning, men jeg synes sex var mere følsomt førhen Det har det også været. Forhuden er nemlig beregnet til at beskytte den følsomme glans, og mangler forhuden eller er trukket tilbage "tørrer" glans ind og bliver mindre følsom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 3. Marts, 2020 Randersand skrev, for 4 timer siden: Set fra det andet synspunkt - jeg fik fjernet forhuden som ung. Måske er det indbildning, men jeg synes sex var mere følsomt førhen Min erfaring er også at mænd uden forhud, netop ikke er så følsomme, som mænd med forhud. Jeg tror simpelthen at man får en nedsat følsomhed ( over tid ), fordi at man bliver berørt af både underbukser Osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Min erfaring er også at mænd uden forhud, netop ikke er så følsomme, som mænd med forhud. Jeg tror simpelthen at man får en nedsat følsomhed ( over tid ), fordi at man bliver berørt af både underbukser Osv. Det er bare vanskeligt at afgøre da de der er omskåret ikke ved hvordan det er ikke at være det og omvendt. Men det lyder sandsynligt at følsomheden nedsættes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Marts, 2020 Randersand skrev, for 4 timer siden: Set fra det andet synspunkt - jeg fik fjernet forhuden som ung. Måske er det indbildning, men jeg synes sex var mere følsomt førhen Jeg ved det ikke, det er bare det jeg høre fra dem jeg har været sammen med. At den er følsom. Bare den mindste berøring, gør at han er ved at komme:-) Men igen har kun været sammen med 2 der er omskåret. Måske er det forskelligt fra person til person. Men den ene "advarede" mig på forhånd Den anden var der ingen tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 3. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden: Det er bare vanskeligt at afgøre da de der er omskåret ikke ved hvordan det er ikke at være det og omvendt. Men det lyder sandsynligt at følsomheden nedsættes. Man kan blive omskåret som voksen også. Jeg har samme erfaring som Trine mht følsomhed. Og som Nemtøs mht renlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 3. Marts, 2020 Trinetease skrev, 1 time siden: Min erfaring er også at mænd uden forhud, netop ikke er så følsomme, som mænd med forhud. Jeg tror simpelthen at man får en nedsat følsomhed ( over tid ), fordi at man bliver berørt af både underbukser Osv. Det er også, hvad jeg hører (og mænd med tilbagetrukket forhud må kende til det). Her kan en forhudstransplantation anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 3. Marts, 2020 Og så er det i øvrigt en myte, at det kun er muslimer og jøder der bliver omskåret. I både USA og Australien er det det mest udbredte. Vist nok især på grund af hygiejniske hensyn. Men ikke med baggrund i videnskabelige anbefalinger. Jeg har også kun hørt at omskæring nedsætter følsomheden. Hvilket jo er ganske logisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 4. Marts, 2020 Man behøver ikke rører penishovedet for at få udløsning. Det har jeg testet mig frem til, efter jeg blev opereret for et års tid siden Det er ikke optimalt, men kan være akavet og kræve interesse, men jeg har måttet justere min tilgang til det seksuelle - så lige i mit tilfælde er forhud/ingen forhud uden betydning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 4. Marts, 2020 Styrvolt skrev, for 22 timer siden: Og så er det i øvrigt en myte, at det kun er muslimer og jøder der bliver omskåret. I både USA og Australien er det det mest udbredte. Vist nok især på grund af hygiejniske hensyn. Men ikke med baggrund i videnskabelige anbefalinger. Jeg har også kun hørt at omskæring nedsætter følsomheden. Hvilket jo er ganske logisk. Grunden til at det er så udbredt i USA, er pga religion, det har absolut intet med renlighed eller hygiejne at gøre. Det var udelukkende for at minimere lysten til sex blandt folk, og de adopterede jødernes metode for omskæring. Pige børn blev også omskåret i USA men det var ikke lige så udbredt som drenge omskæring. Man kan læse meget mere, om emner der omhandler omskæring hos Intact Denmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 5. Marts, 2020 Maxi90 skrev, for 13 timer siden: Grunden til at det er så udbredt i USA, er pga religion, det har absolut intet med renlighed eller hygiejne at gøre. Det var udelukkende for at minimere lysten til sex blandt folk, og de adopterede jødernes metode for omskæring. Pige børn blev også omskåret i USA men det var ikke lige så udbredt som drenge omskæring. Man kan læse meget mere, om emner der omhandler omskæring hos Intact Denmark Har du belæg for det, fx troværdig dokumentation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. Marts, 2020 Randersand skrev, for 3 timer siden: Har du belæg for det, fx troværdig dokumentation? https://www.google.dk/amp/s/intactdenmark.dk/2014/07/24/international-konference-om-konslemlaestelse-i-usa/amp/ en simpel Google søgning, du kan evt. også kontakte Intact Denmark på Facebook, eller skrive direkte til deres forkvinde Lena Nyhus, for alt mulig omkring omskæring af drenge og piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 5. Marts, 2020 Jeg er ikke sikker på jeg vil kalde intact en uvildig og videnskabelig kilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 5. Marts, 2020 Randersand skrev, for 10 minutter siden: Jeg er ikke sikker på jeg vil kalde intact en uvildig og videnskabelig kilde Har du belæg for det? Evt. En troværdig kilde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 (edited) 1. Det var slet ikke et turnoff, derimod frækt og endnu frækkere fordi man ikke ‘plejer at få en omskåret’ 2. Ja selvfølgelig er det ok for det er ikke kun pikken der tænder mig. Om den er skæv, har en drejning, under gennemsnittet eller for stor, så har det noget at gøre med hvordan man bruger den eller vil bruges. 3. Slet ikke 4. Erfaring med en omskåret er, at de er ekstra følsomme, den er lidt pænere (synes jeg) - Der er også forskel på en pik med meget forhud eller normalt. 5. Som man siger, er det ikke størrelsen/udseendet, men gørelsen og brugen af sit ‘vedhæng’ Redigeret 5. Marts, 2020 af Danske Yara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Nemtøs skrev, den 3.3.2020 at 17:00: Det er ikke turn-off for mig at intim med en mand der er omskåret. Hvorfor skulle det dog være det? Manglende hygiejne og bremsespor i underhylerne derimod, samt dårlig attitude er turnoff for mig. Jeg undrede mig også over det. Er tidligere blevet afvist, da jeg fortalte jeg var omskåret. Hun mente ikke hun kunne tænde, når forhuden manglede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 9. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, den 3.3.2020 at 17:00: Nå, det er måske derfor, de tror de ikke behøver tage badebukserne af under bruseren i svømmehallen En muslimsk pige, jeg kom lidt sammen med, mente at pikhovedet blev større, når manden var omskåret - hvor jeg tænker at det nok bare er hård hud Min første tanke var, at du var en af de fremmed fjendske mænd, som altid formår og dreje alt over på muslimer. Dernæst kunne jeg læse, at du faktisk har været sammen med en muslim, så var min tanke bare at du var barnlig. NÅ, men tilbage til sporet. Nej en omskåret pik har ikke et et større pikhoved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg