Hop til indhold
Snadremanden

Dén Roxy i Århus?!?

Recommended Posts

Hej folkens

Der har kun været rosende ord om Roxy i Århus, bortset fra den aftale hun ikke overholdt med mig i sin tid, men det er længe siden man har set noget til hende. Er der nogen der ved, om der er tale om den selv samme Roxy, som er tilbage og igen har oprettet en profil?

https://annoncelight.dk/showad/293054

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

YES; det er selvsamme Roxy, med garanti kan jeg sige, idet jeg var sammen med hende i søndags; hvilket var megafrækt; hun virker i god balance med fræk kreativ fantasi. Roxy er klart iblandt mine favoritter, og hun gør det også super som slavegirl for Jasmine; den rolle udfører hun fint, ydmygt og frækt … go´ dag derude;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 25 minutter siden:

Man kan åbenbart kun ringe til hende, hun svarer ikke på sms’er ...

hmhm; hun har for 30 min siden sendt en sms til mig;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er god! De nye billeder yder hende mere retfærdighed end de tidligere, hvor hun på en måde så lidt småsur og uoplagt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 4 timer siden:

Ca hvor I Århus er det hun holder til? Er der gode parkeringsmuligheder i nærheden?

Hun bor meget centralt 2 min til fods fra banegården

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 20 timer siden:

Hun bor meget centralt 2 min til fods fra banegården

Billederne kunne godt være fra et sted jeg tænker på. Meget indiskret i en baggård. Har jeg ret?

Håber det er i en opgang et sted for så skal jeg helt sikkert afgive hende et besøg (eller to) :)

men den baggård var lige en tand for frisk til mig, når man står der og banker på og 40 køkkenvinduer vender ud mod een ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...