Techmanden 217 Skrevet 2. Marts, 2020 Jeg faldt over Melissa Århus Gymnasiepige i går søndag sen aften. Fandt @Honky-Dory anmeldelse og fik booket en tid. Super nem at kommunikere med, og vi aftalte hun skulle komme med det samme. Nu vil jeg skynde mig at sige, at jeg sad alene på mit kontor, det er kun chefen, der arbejder søndag Melissa billeder er ægte, og alderen passer nogenlunde, måske et, eller to år skal lægges på. Super flot sydeuropæisk pige trådte ind af døren i en sort lårkort kjole. Vi fik styr på økonomien og fik snakket lidt. Hun har en lille smule accent, men intet problem. Sød, klog, engageret i samtalen, og let til latter. Hun er en pige som jeg kunne tale med i timevis, uden at føle at det ca. er 25 års forskel på os. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig og bad Melissa rejse sig op. Super lækker sort kjole, som gled af, og frem sprang en lækker pige. Hun er så perfekt, ikke udmagret, men perfekt slank, dejlig rund numse, og et par perfekte struttende ungpigebryster. Damn, det røde lingeri vil jeg gerne være i mit næste liv. Kludene røg af, og hun satte sig på knæ og blæste løs. Hun er ret ny og ikke så erfaren, men trods det, er hun virkelig sexet. Hun tog den til roden og suttede løs, og jeg var slet ikke i tvivl om hun ELSKER at sutte.. Hun røg over på sofaen og jeg slikkede løs. Den unge krop fløj rundt og hun stoppede mig til sidst. En nu tur med mund til pik, jeg kunne set ikke stoppe hende... Diverse stillinger i sofaen, og det endte med at vi stod op, men jeg hamrede løs bagfra. Hun kan virkelig vrikke med røven og elsker doggy. Alt i alt en super lækker fræk ung pige, der er alle pengene værd. Det er slet ikke sidste gang jeg har besøg af hende. Nærværende, dejlig, indlevende, liderlig dejlig ung pige. Og så er hun helt afbalanceret og rolig at tale med. Hun er én af de allerbedste unge piger jeg har haft GFE sex med. Jeg er ikke meget til karakter halløjet, men omvendt så er det en god rettesnor. Stedet 5 (mit kontor er nok ikke detr bedste sted) Sex 9 dejlig nærværende og liderlig, mangler lidt mere erfaring, hvis jeg virkelig skal gå i detaljerne Krop 10 Total lækker stram, blød og naturlig ungpigekrop Gentagelse 10 Jeg skal helt sikkert se hende igen. Men hun sagde at hun er på igen på fredag.... 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 3. Marts, 2020 Hun er på igen på fredag. Jeg skal helt sikkert se hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 240 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Kan tilslutte mig ovenstående! Havde besøg af den unge dame i går aftes, og det var en fornøjelse. Hun er rigtig nem at tale med og det hele kører meget naturligt! En pige man får lyst til at dele en flaske vin med, og bare hygge! (hun ville dog kun have et glas vand ) Selve akten var som beskrevet ovenfor, rigtigt dejligt! Hun har travlt med studie og "rigtigt" job, så hun er ikke på ret tit, men hold øje med annoncelight. 10 ud af 10 herfra! Redigeret 7. Marts, 2020 af Agent0037 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 8. Marts, 2020 Hun lyder og ser fantastisk ud. Lige før man burde smutte til Århus for at møde hende. @Techmanden kan jeg lokke dig til at komme med et par detaljer om hendes kys? Og måtte du bruge fingre? Jeg hader det der med begrænsninger, når det kommer til almindelig sex, så Nogen ting du ikke måtte? Pft T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 240 Skrevet 8. Marts, 2020 French kissing: Jeps. Fingre :Jeps. OBS: kun kontant, ingen mobilepay, hvilket gjorde at jeg fik temmeligt travlt med at komme i hæveautomaten, som ligger noget spredt i Aarhus. P. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 10. Marts, 2020 Mr_T skrev, den 8.3.2020 at 07:00: Hun lyder og ser fantastisk ud. Lige før man burde smutte til Århus for at møde hende. @Techmanden kan jeg lokke dig til at komme med et par detaljer om hendes kys? Og måtte du bruge fingre? Jeg hader det der med begrænsninger, når det kommer til almindelig sex, så Nogen ting du ikke måtte? Pft T Tror det hele afhænger af kemi. Denne gang brugte jeg kun den ene finger uden negl:-), men hun er en dejlig ubesværet pige, så spørg hende. Hun kysser super lækkert, ingen begrænsninger der. Har også booket hende udenfor hendes normal vagt, men det er vist kun fordi vi har mødtes et par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 217 Skrevet 10. Marts, 2020 Agent0037 skrev, den 7.3.2020 at 07:17: Kan tilslutte mig ovenstående! Havde besøg af den unge dame i går aftes, og det var en fornøjelse. Hun er rigtig nem at tale med og det hele kører meget naturligt! En pige man får lyst til at dele en flaske vin med, og bare hygge! (hun ville dog kun have et glas vand ) Selve akten var som beskrevet ovenfor, rigtigt dejligt! Hun har travlt med studie og "rigtigt" job, så hun er ikke på ret tit, men hold øje med annoncelight. 10 ud af 10 herfra! HELT enig, jeg kunne også have drukket vin og snakket med hende i timevis. Hun drikker desværre ikke alkohol, så det blev gåsevin i stedet for... og sikke en dejlig krop. Helt enig i 10/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 11. Marts, 2020 Er der nogen der ved hvorfor der advares mod forudbetaling på hendes annonce? Det er jo en gammel annonce fra 2016? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 11. Marts, 2020 Det var lidt lang tid at bruge på gymnasiet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1'eren 21 Skrevet 12. Marts, 2020 Mr_T skrev, den 11.3.2020 at 05:53: Er der nogen der ved hvorfor der advares mod forudbetaling på hendes annonce? Det er jo en gammel annonce fra 2016? Det gør Annonceligt somme tider, det er ofte sporadisk på hvilke annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg kan tilslutte mig trådstarters oplevelse, og havde tæt på fuldstændigt den samme oplevelse. Jeg havde besøg af Melissa i efteråret, hvor jeg i fire timer var et andet sted end hverdagens trummerum. Hun er rigtig sød, og i mine øjne et fantastisk kvinde, der er definitionen på naboen lækre datter. Jeg chattede lidt på snapchat med hende, og intelligensniveauet er ikke under middel - og det er humorniveauet heller ikke. Det ser ud til i hendes annonce, at hun endvidere udviser den adfærd som mange kunne lære af i disse for vort land så svære tider. Melissa viser med tydelighed, at hun er fantastisk! Glæd jer til hun kommer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jake 1972 0 Skrevet 1. September, 2023 Mon der er nogen i dette forum der ved om Melissa, Maya eller andre af gym pigerne forsat er aktive? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 170 Skrevet 2. September, 2023 Jake 1972 skrev, for 15 timer siden: Mon der er nogen i dette forum der ved om Melissa, Maya eller andre af gym pigerne forsat er aktive? Tror desværre ikke Melissa er. Ved ikke med Maya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 6. September, 2023 Asmodeus skrev, den 12.3.2020 at 11:13: Jeg kan tilslutte mig trådstarters oplevelse, og havde tæt på fuldstændigt den samme oplevelse. Jeg havde besøg af Melissa i efteråret, hvor jeg i fire timer var et andet sted end hverdagens trummerum. Hun er rigtig sød, og i mine øjne et fantastisk kvinde, der er definitionen på naboen lækre datter. Jeg chattede lidt på snapchat med hende, og intelligensniveauet er ikke under middel - og det er humorniveauet heller ikke. Det ser ud til i hendes annonce, at hun endvidere udviser den adfærd som mange kunne lære af i disse for vort land så svære tider. Melissa viser med tydelighed, at hun er fantastisk! Glæd jer til hun kommer tilbage Hvor mon man finder hendes snap...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg