Hop til indhold
Mr Thai

Jiramon Thaimassage Randers

Recommended Posts

Hej

jeg var idag inde hos Jiramon, for at få massage i en time. Jiramon er en meget flot kvinde, og mens jeg lå og blev masseret, håbede jeg at hun ville tilbyde mig FP... hun havde dog ikke sex med sine kunder, men tilbød mig HJ, hvilket jeg ikke havde lyst til.. Hun havde vist også nogle unge piger, hun kunne tilkalde til at afhjælpe hende vedrørende FP...

Massagen er noget at det bedste, jeg nogensinde har modtaget, og det er helt sikkert, at jeg kommer tilbage.... 

Eneste minus var kun, at hun ikke selv ville sexe.... men det skal man jo respektere...

damn. :-)

https://annoncelight.dk/showad/290201

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd for pigerne at det er blevet så svært at drive en seriøs massage forretning, med fokus på massagen. 

Synd de gode steder bliver sat i bås, med de efterhånden mange "thai bordeller".

Nyder en god massage uden ekstra. 

Men bestemt også en god oplevelse hos et af de mere frække steder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 7 minutter siden:

Synd for pigerne at det er blevet så svært at drive en seriøs massage forretning, med fokus på massagen. 

Synd de gode steder bliver sat i bås, med de efterhånden mange "thai bordeller".

Nyder en god massage uden ekstra. 

Men bestemt også en god oplevelse hos et af de mere frække steder. 

 

Men hende her fra Jiramons billeder har  udelukkende fokus på  udseende og ikke massageevner. Hun tilbød også HJ, så det er forventligt at kunden forventer mere ;)

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 39 minutter siden:

Synd for pigerne at det er blevet så svært at drive en seriøs massage forretning, med fokus på massagen. 

Synd de gode steder bliver sat i bås, med de efterhånden mange "thai bordeller".

Nyder en god massage uden ekstra. 

Men bestemt også en god oplevelse hos et af de mere frække steder. 

 

Jeg tog derind udelukkende for massagen..

Men kunne ikke lade være med at tænke på sex med Jiramon under massagen, for hun er virkeligt smuk. Jeg gjorde dog intet mod hende, før hun selv lagde op til mere..

jeg tager helt sikkert derned igen, for massagen var virkeligt god... Så kan jeg bare drømme videre om Jiramon :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Jiramon igår med forhåbning om en times god massage ud fra anmeldelser af Jiramon. Lun ser dejlig ud på hendes fotos men desværre blev det en medhjælper der ødelagde alle mine forventninger. Totalt ufokuseret massage, med 1 hånd, der til tider gik helt istå, fordi hun læste beskeder på hendes tlf. imens. Jeg burde have rejst mig og forladt butikken, men nu skriver jeg dette istedet. 400,- spildt og jeg kommer der aldrig igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Jiramon i ugen. Desværre er de stadig trætte af deres kunder, og jeg kan kun advare om, at besøge stedet. Meget middelmådigt massage, og undervejs inklusiv HJ for 1000 kr.. Sagde selvfølgelig NEJ tak..og så blev hun sur og tvær. FORGET IT BROTHERS....livet er for kort til at spilde en time hos Jiramon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, den 2.3.2020 at 17:11:

Hej

jeg var idag inde hos Jiramon, for at få massage i en time. Jiramon er en meget flot kvinde, og mens jeg lå og blev masseret, håbede jeg at hun ville tilbyde mig FP... hun havde dog ikke sex med sine kunder, men tilbød mig HJ, hvilket jeg ikke havde lyst til.. Hun havde vist også nogle unge piger, hun kunne tilkalde til at afhjælpe hende vedrørende FP...

Massagen er noget at det bedste, jeg nogensinde har modtaget, og det er helt sikkert, at jeg kommer tilbage.... 

Eneste minus var kun, at hun ikke selv ville sexe.... men det skal man jo respektere...

damn. :-)

https://annoncelight.dk/showad/290201

Jeg er tidliger blevet præsenteret for disse unge tilkald piger som nævnes, og hvis man er til en rullende thai kampvogn som ikke er ung overhovedet- be my guest. Det fik og mig til at udvandre, og jeg er ikke kommet der siden. Om hun har skiftet pigerne ud ved jeg ikke. Bare min erfaring. 

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...