Hop til indhold

Recommended Posts

ja der er Emmie eller Kob som hun også hedder, har besøgt hende flere gange, hun er til FP og andre sjove ting når hun er i humør til det, er du en pilfinger er hun med på den så du må godt køre fingeren (fingerene) op i grotten, nogle gange kan hun selv spørge om du vil slikke hende uden ekstra betaling. Jo er et besøg værd

Redigeret af lion48

Del dette indlæg

Link til indlæg
lion48 skrev, den 3.3.2020 at 20:53:

ja der er Emmie eller Kob som hun også hedder, har besøgt hende flere gange, hun er til FP og andre sjove ting når hun er i humør til det, er du en pilfinger er hun med på den så du må godt køre fingeren (fingerene) op i grotten, nogle gange kan hun selv spørge om du vil slikke hende uden ekstra betaling. Jo er et besøg værd

Hvad koster fp ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lion48 skrev, den 3.3.2020 at 20:53:

Hvordan rammer man lige det rigtige tidspunkt?

Jeg har besøgt hende flere gange hos Relax, og der blev hverken spurgt eller lagt op til noget. Massagen var okay, men det var som om at hun blev mere og mere træt af sit arbejde, så jeg fandt et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jpe skrev, den 10.3.2020 at 20:55:

Hvordan rammer man lige det rigtige tidspunkt?

Jeg har besøgt hende flere gange hos Relax, og der blev hverken spurgt eller lagt op til noget. Massagen var okay, men det var som om at hun blev mere og mere træt af sit arbejde, så jeg fandt et andet sted.

Ved godt dette er længe siden, men det tidspunkt rammer du aldrig, og kan sige med 100% sikkerhed at det lion48 skriver ikke passer, måske hans drøm men hun gav Max en hånd trold og det er det, det er faktisk lidt ækelt der skrives sådan, jeg har været derinde masser af gange og begyndte at kende hende bedere, derfor ved jeg det, i øvrigt er hun der ikke længere, mener hun er startet et andet sted i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...