Æ´Synderjyde 810 Skrevet 2. Marts, 2020 Efterlyser sjove, platte, humoristiske, underlødige, gerne lige til grænsen, “score bemærkninger” Har om en måneds tid, et arrangement hvor jeg gerne vil “klædes på” med masser af ucharmerende scorereplikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 2. Marts, 2020 Kaster selv den første efter indlægget; Du ser træt ud, skal jeg holder dine bryster for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 2. Marts, 2020 Link!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 2. Marts, 2020 Hvis du er sød ved mig, kan det være, at jeg knepper dig i røven. Men jeg lover ingen ting - det er kun måske. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 2. Marts, 2020 Har du det røde eller strammer dine gstreng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 2. Marts, 2020 Hvis det ikke nødvendigvis skal være perfide bemærkninger med eksplicitte seksuelle platheder vil jeg anbefale at se nogle Marx Brothers film. W. C. Fields er givetvis også leveringsdygtig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. Marts, 2020 "Håber du har en god forsikring, for du har lige lavet en bule i mine bukser". 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 2. Marts, 2020 Var din saddel våd, eller er du bare glad for at se mig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 2. Marts, 2020 Lidt inspiration ”Ved du hvad forskellen på dig og matematik er?... Jeg gider ikke op i matematik” “Jeg har købt et nyt ur. Det kan vise alt muligt. Det kan vise at klokken er 21.32, og det kan kan vise, at du ikke har noget trusser på, er det ikke rigtigt? (Nej!) Nå, så er det sgu en halv time foran” “Banke, banke på.. (Hvem der?)... Viggo. (Viggo hvem?) Viggo tage hjem til mig?” “Kan du se ham min kammerat dér i hjørnet? Må han ikke få dit nr? (Nej) Nå, men det var bare så han kunne få fat på mig i morgen” ”Ved du hvad der har 100 tænder og holder på et vildt dyr? Lynlåsen i mine bukser” 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Marts, 2020 Pæne ben. Hvad tid åbner de? Vil du med hjem og leje brandbil? – Du hyler og jeg sprøjter 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5246 Skrevet 4. Marts, 2020 “Sut mig hvis jeg tager fejl, men du ligner én, der gerne vil med hjem og kneppe” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. Marts, 2020 (edited) Jeg har en alvorlig sygdom, kun sex med dig kan kurere mig Min pik fryser, kan jeg varme den i dig? Hvis din røv var en durum, ville jeg fylde den op med cremefraiche. Kom herover og sæt dig i mit skød. Så kan vi snakke om det første emne der popper op. Mit navn er .. lær det hellere for om 30 min ligger du og skriger det. Man siger at sex gør en slank, så hvad siger du til at tage et halvt års slankekur med mig. Redigeret 4. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1956 Skrevet 5. Marts, 2020 Hvaaa?? Skal jeg vaske min pik før du giver et BJ, eller vil du have den mens den smager af noget? Har du lyst til en kneppetur?....eller skal vi lige tage en dans først? Kan du lide skaldyr? Øhh ja.....Fint, vil du med hjem på mit "hummer"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Lidt mere inspiration ..... Redigeret 11. Marts, 2020 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg