Hop til indhold

Recommended Posts

Hep Boys,

Da jeg skal et smut til Fredericia i løbet af ugen, så gerne et input til et sted med 2 piger, da vi er 2 der skal have "massage"..

Har tidligere besøgt: Vendersgade 12

Men kan ikke rigtig finde ud af, hvem der holder til der - nogen der kan hjælpe med et link.

Andre steder i byen hvor der er 2 på arbejde og gode anbefalinger?

Det kan evt. også være MIddelfart eller Odense

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pit. skrev, 1 time siden:

Hep Boys,

Da jeg skal et smut til Fredericia i løbet af ugen, så gerne et input til et sted med 2 piger, da vi er 2 der skal have "massage"..

Har tidligere besøgt: Vendersgade 12

Men kan ikke rigtig finde ud af, hvem der holder til der - nogen der kan hjælpe med et link.

Andre steder i byen hvor der er 2 på arbejde og gode anbefalinger?

Det kan evt. også være MIddelfart eller Odense

https://annoncelight.dk/showad/228712

https://annoncelight.dk/showad/195914

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pit. skrev, for 2 timer siden:

Takker 

Sumas får kun dårlige anmeldelser. Har ikke selv været der. Men læst mange dårlige anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil fraråde jer at tage sumas, jeg har stadig en god oplevelse tilgode, selv efter mere end 20 besøg 

Redigeret af Zifa1971

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 19 timer siden:

20 besøg - og stadig en god oplevelse tilgode ???? Du må være en tålmodig mand - eller et kæmpe vanedyr :)

Tålmodig ja, vanedyr måske ikke, men jeg er sku vild med de små smukke og sexede piger. Ser jeg en annonce der tiltaler mig, så det p der vinder , det har budt på mange skuffelser men selvfølgelig også fantastiske oplevelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zifa1971 skrev, for 19 timer siden:

Tålmodig ja, vanedyr måske ikke, men jeg er sku vild med de små smukke og sexede piger. Ser jeg en annonce der tiltaler mig, så det p der vinder , det har budt på mange skuffelser men selvfølgelig også fantastiske oplevelser 

Men alligevel 0 gode og over 20 dårlige hos Sumas. Nogen ville nok stoppe med at give dem flere chancer efter en 10-15 skuffelser i træk.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hotshot7000 skrev, den 5.3.2020 at 18:42:

Prøv Danmarksgade 50. Der var jeg forbi igår. Super sød Thai med et sæt kæmpe babser og god tid. Lidt buttet men dejlig ;)

Har du tilfældigvis et link til stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...