Hop til indhold
Fausto

Mørk pige - hvem skal jeg vælge

Recommended Posts

Fausto skrev, den 19.3.2020 at 11:38:

Af en eller anden grund bliver den låst, så det kun er mig selv, der kan se den. Jeg har endda forsøgt at kopiere den ind i denne tråd, men med samme resultat. Har spurgt, hvorfor det sker, men har ikke fået svar.

Kort opsummering: Det er faktisk hende på billederne, og det er jo fantastisk. Ellers er der ikke særlig meget godt at sige. Lækker krop, men ret intetsigende sex 

Ærgeligt.

Jeg så også frem til en anmeldelse her, .

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/page/2/

da jeg slet ikke har prøvet en mørk pige...endnu..:huh:

Tiffany D. hos PG ser også spændstig ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, den 19/3/2020 at 11:38:

Por alguna razón, se bloquea para que solo yo pueda verlo. Incluso he intentado copiarlo en este hilo, pero con el mismo resultado. He preguntado por qué sucede pero no he recibido una respuesta.

Breve resumen: en realidad es ella en las fotos, y es increíble. De lo contrario, no hay mucho bueno que decir. Hermoso cuerpo, pero sexo bastante soso 

I really sorry that this has been your experience with me, sometimes between two persons there is no chemistry and that could have been the case, which doesn’t mean that my service is bland.
The girl is always blamed and many factors influence, I think that before dismissing a girl by the experience of others, you should try, sometimes you miss something good for the opinion of another one.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 12.5.2020 at 23:32:

Tiffany D. hos PG ser også spændstig ud..

Tiffany D’s billeder er helt fantastiske og trak, sammen med de gode anmeldelser, mig ind til et besøg. Det var bestemt et godt besøg og Tiffany er en dejlig pige, med godt humør og et skønt grin. Men billederne, de snyder altså. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...