Hop til indhold

For ung til glædespiger?

Featured Replies

Skrevet

Godaften Eroguide brugere!.

Jeg er en ung mand (20 år) som har benyttet mig af lykken af glædespiger i et års tid nu. Men jeg føler mig tit "uvelkommen" hos glædespigerne. Altså de tager pænt imod mig og alt det der, men det føltes dog som om der er en dårlig spænding mellem os. Har oplevet 2-3 stykker som faktisk har virket ligeglad, måske endda glade for det.

Men mit spørgsmål er nu. Er jeg for ung til at nyde glædespiger?

Skrevet

Jeg var vist i din alder første gang, og oplevede aldrig det du beskriver. Jeg ved ikke hvordan du "optræder", men kan du måske være lidt uheldig på det punkt. Husk at behandle pigerne med respekt, fuldstændig som du skulle score dem uden betaling. Undskyld hvis jeg rammer helt ved siden af, men det er blot en tanke.

Skrevet

Tjah, nu ved jeg ikke, hvilken aldersgruppe, du opsøger. Er det jævnaldrende eller Milf'ere?

I din alder drager man vel først og fremmest ud for at få fyret raketten grundigt af, og helst et par gange under samme seance.

For mig er et besøg hos en glædespige lidt mere end det. Det inkluderer f.eks også den gode samtale på sengekanten.

Hvis pigen, her nok den mere modne, har samme tilgang, kan det vel godt være, at hun virker lidt "ligeglad" med et yngre besøg?

Skrevet
  • Author

Jeg er af natur en meget frembrusende og "se nu kommer jeg" person, dog ikke på en arrogant måde. Så jeg opføre mig altid på samme måde som hvis jeg sku score en pige på dansegulvet. Jeg går somregel efter de unge piger, da det er dem der tænder mig mest. Måske jeg bare har været uheldig. Selvom jeg har besøgt rigtig mange forskellige efterhånden.

Men spørgsmålet "Hvor gammel er du egentlig" kommer med 95% garanti altid efter akten under small talk. Nogengange kan jeg mærke at de bliver lidt akavede, andre har sagt "du jo gammel nok sååå".

Skrevet

Jeg er af natur en meget frembrusende og "se nu kommer jeg" person, dog ikke på en arrogant måde
Her kunne en del af svaret godt ligge.

Kan det tænkes, at du forveksler det frembrusende med selvtillid?

Selvtillid er godt nok, men det frembrusende – arrogant eller ej – kan sagtens slukke en pige, da det kan give hende en følelse af, at du tror, at du ejer hele verden. Nogle piger kan bare ikke klare unge himmelstormere.

Prøv næste gang at optræde lidt mere tilbageholdende (jeg sagde ikke "ydmygt") og signalér tydeligt, at du respekterer pigen. Jeg tror, at du når meget længere med den tilgang.

Held og lykke!

Skrevet

Jeg er af natur en meget frembrusende og "se nu kommer jeg" person, dog ikke på en arrogant måde. Så jeg opføre mig altid på samme måde som hvis jeg sku score en pige på dansegulvet. Jeg går somregel efter de unge piger, da det er dem der tænder mig mest. Måske jeg bare har været uheldig. Selvom jeg har besøgt rigtig mange forskellige efterhånden.

Men spørgsmålet "Hvor gammel er du egentlig" kommer med 95% garanti altid efter akten under small talk. Nogengange kan jeg mærke at de bliver lidt akavede, andre har sagt "du jo gammel nok sååå".

Du skal bruge samme trick som de selv bruger mht. alderen- læg 5 - 8 år til så skal du bare se

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Venligst

Skrevet

Mon ikke bare han skal lægge sin frembruset hed hjemme og hoppe i den "lidt generte" dragt istedet. Det virker ihvertfalde for mig. Lad pigen styre shower uden at hun ligefrem skal fortælle dig alt hvad du skal gøre.

Og som BX skriver så er der mange piger der bare tænder helt af på en fyr der kommer og tror han ejer det hele og se mig se mig typen.

Ta det stille og rolig og du vil med garanti få et meget bedre besøg.

En anden ting.... Kommer du alene eller er i nogle gutter der tager ud sammen? Hvis i er nogen der tager ud sammen så STOP med det. Det er ikke et diskotek i skal på men et besøg hvor pigen og de andre kunder der evt er i huset og ikke mindst naboerne gerne ser det foregår lidt diskret.

Jeg har flere gange sidder i baglokalet forskellige steder og snakket med pigerne jeg har besøgt enten tidligere eller samme dag og så kommer der en flok på 3-5 gutter der lige skal ind og se giraffen og hvor det måske kun er 1 af dem der har penge eller lyst til noget. Og så regner resten med at de da lige kan få lov til at vente i entreen til deres kammerart er færdig. Det er bare IKKE iorden. Og jeg ved at der også er mange piger der ikke bryder sig om denne fremgangsmåde. Det er dog mest invandre der gør dette men danskere ser man desværre også sådan ind imellem. Specielt de helt unge.

Skrevet

Jeg er selv en young-gun, og føler mig langt fra for ung til at hygge mig med glædespiger.

Hvad mener du med de helt unge piger? start 20'erne?

Personligt synes jeg de piger sidst i 20'erne først i 30'erne har været de bedste oplevelser. Dog har dette jo også resulteret i at jeg er yngre end dem, hvilket har gjort pigerne tit gerne ville tage den lidt mere dominerende rolle (sådan og sådan, attitude). Synes dog jeg har fundet en måde at håndtere dette på. Yderligere kommer det jo også an på hvad dig og pigen bliver enige om af ydelser under besøget. GFE kan man ikke gå helt galt i byen med! Så hvis du vil have en god oplevelse, så besøg en pige som tilbyder dette og er blevet godt anmeldt. Så burde du have en god chance for at få det sjovt. :D

Skrevet

Lad mig sige det lige ud:

Mange piger er mindre glad for unge fyrer som bare knalder løs og fyrer den af.

Måske ser du meget ung ud og opfører dig lidt "umodne" og det imponerer ikke pigerne, tværtimod.

Charme og galanthed kommer typisk med alderen.

Prøv med noget forspil og varme pigen op først.

Tænk på at pigen også skal have det sjovt og kan du fyre op under hende bliver det ekstra sjovt.

Beklager hvis overnævnte ikke passer på dig, så har du været uheldig med dine valg.

Skrevet

Nu er jeg godt nok kun 26, men yngre fyre er da noget af det bedste!

De kan næsten ikke løbes tør for energi :lol:

Skrevet

jeg kender nu også til mindst en der elsker de unge... som hun siger...

De kan kneppe igennem uden at blive forpustede... og det er jo det der tæller *gg* :lol:

ak ja - hvem der var 18 igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.