denlillebandit 13 Skrevet 29. Februar, 2020 Fredag besøgte jeg sofie brandvarm i Randers ved pigekollektivet hold nu op hun er en lækker tøs jeg tog en halv time hun kom ind iført en lækker læder lignende kjole og tårnhøje lakstøvler vi startede med at kysse og kæle lidt inden vi lagde os på sengen der gav hun mig et fantastisk blowjob og der efter kneppede jeg hende alt i mens hun stønnede højlydt og råbte knep min luderfisse til jeg kom i en fantastisk orgasme det var virkelig en god oplevelse da vi lige havde lagt lidt spurgte hun om jeg vil se hende få orgasme hun bede mig tage hendes kæmpe dildo som lå på natbordet og så begyndte hun ellers samtidig med jeg gav hende fingeren i luderfissen til hun kom så drenge se at kom afsted hun er virkelig prof og et godt knald 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 29. Februar, 2020 Ak ja;;;;; hmhmhm ….. fotos af `luderfissen`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 29. Februar, 2020 Ratata skrev, for 36 minutter siden: Sofie Brandvarm Rigtig flot kvinde. Og ikke mindst modig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads1 Skrevet 29. Februar, 2020 Hmm kan det nu passe ..,sådan lød det det bestemt ik da jeg besøgte hende ... lyder mere som den er skrevet for at prøve at få flere gæster i en stille periode. Lyder meget overdreven den anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 29. Februar, 2020 Mads1 skrev, for 41 minutter siden: Hmm kan det nu passe ..,sådan lød det det bestemt ik da jeg besøgte hende ... lyder mere som den er skrevet for at prøve at få flere gæster i en stille periode. Lyder meget overdreven den anmeldelse Det fristes jeg også til at tro, kan heller ikke nikke genkendende til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 29. Februar, 2020 denlillebandit skrev, for 2 timer siden: Fredag besøgte jeg sofie brandvarm i Randers ved pigekollektivet hold nu op hun er en lækker tøs jeg tog en halv time hun kom ind iført en lækker læder lignende kjole og tårnhøje lakstøvler vi startede med at kysse og kæle lidt inden vi lagde os på sengen der gav hun mig et fantastisk blowjob og der efter kneppede jeg hende alt i mens hun stønnede højlydt og råbte knep min luderfisse til jeg kom i en fantastisk orgasme det var virkelig en god oplevelse da vi lige havde lagt lidt spurgte hun om jeg vil se hende få orgasme hun bede mig tage hendes kæmpe dildo som lå på natbordet og så begyndte hun ellers samtidig med jeg gav hende fingeren i luderfissen til hun kom så drenge se at kom afsted hun er virkelig prof og et godt knald En luderfisse? Kan du ikke lige uddybe eller definere hvad en luderfisse er? Hvad er forskellen på en fisse og en luderfisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 29. Februar, 2020 Det lyder falsk det der, ja. Alene brugernavnet "denlillebandit" lyder som nohet nogen har fundet på i mangel på fantasi. "...så drenge se at kom afsted..." Sikkert skrevet af en, der har økonomisk interesse, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 1. Marts, 2020 Puha hun er godt nok også en rigtig dyr dame, 1000 kr for 20 min er optrækkeri og især når det ikke er med superfransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 1. Marts, 2020 Mads1 skrev, for 2 timer siden: Hmm kan det nu passe ..,sådan lød det det bestemt ik da jeg besøgte hende ... lyder mere som den er skrevet for at prøve at få flere gæster i en stille periode. Lyder meget overdreven den anmeldelse Det er jo en meget generel betragtning. Men hvad var din oplevelse så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 1. Marts, 2020 “Den lille bandit” er oprettet i 2013, så glem tanken om, at det bare er for at promovere SB. Derfor kan det stadig være overdrivelser i anmeldelsen, men mon ikke han bare har været rigtig glad og tilfredsstillet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensenpeter 13 Skrevet 1. Marts, 2020 warmgun skrev, for 1 time siden: “Den lille bandit” er oprettet i 2013, så glem tanken om, at det bare er for at promovere SB. Derfor kan det stadig være overdrivelser i anmeldelsen, men mon ikke han bare har været rigtig glad og tilfredsstillet? 2013? Hvad garanti giver det da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 1. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 9 timer siden: Det lyder falsk det der, ja. Alene brugernavnet "denlillebandit" lyder som nohet nogen har fundet på i mangel på fantasi. "...så drenge se at kom afsted..." Sikkert skrevet af en, der har økonomisk interesse, Hvis du mener anmeldelsen er fake, hvorfor anmelder du den så ikke i stedet for at bidrage til afsporing?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 1. Marts, 2020 warmgun skrev, for 2 timer siden: “Den lille bandit” er oprettet i 2013, så glem tanken om, at det bare er for at promovere SB. Derfor kan det stadig være overdrivelser i anmeldelsen, men mon ikke han bare har været rigtig glad og tilfredsstillet? Det må hun vel selv, kunne svare på engang @Sofie Brandvarm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 1. Marts, 2020 Jeg var meget glad for oplevelsen med hende og besøger hende helt klart igen og ja jeg har været her siden 2013 længe før sofie brandvarm begynde på lagnerne at i ikke har haft de samme oplevelser ja det kan jeg jo ikke gøre ved og jeg vil også lige understrege jeg ikke har noget økonomisk med sofie brandvarm at gøre ud over hun fik 1500kr af mig som iøvrigt var hende velfortjent ud over det så tror jeg bestemt ikke hun har stille perioder og slet ikke i fredags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 1. Marts, 2020 Jeg er forundret?! Hvad er det lige den her tråd er kommet til at handle om? @denlillebandit har lavet en anmeldelse, hvor han roser et besøg hos @Sofie Brandvarm. Sprogbrugen står jo for bandittens egen regning, men er det en fake anmeldelse for at skaffe kunder i Sofies butik? Kom nu ind i kampen. Er det hvad I tror vores lækre og ikke mindst modige Sofie kunne finde på? Nej vel?! 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg