Hop til indhold
GirlLover

Flat rate clubs

Recommended Posts

Hej med jer,

Jeg er ny her på EG, men har længe læst jeres anmeldelser af div. piger og klubber m.m. - med stor fornøjelse og interesse. Jeg rejser en del i og via Tyskland, og har blandt andet været på et par flat rate klubber, hvoraf den ene er til "partytreff" i Schlaraffen Kino i Hamburg. Det er nok ikke det sted de fleste af jer ville opsøge hvis jeg kikker på jeres foretrukken pigetyper, da damerne her er i alderen 26-44 år, og de fleste kan heller ikke betegnes som ”modeller” eller åleslanke  - men til gengæld er her ”rustikt nostalgisk” og de er nemme at snakke med (jeg taler forholdsvis godt tysk), og man kan få en GF oplevelse hos nogen af dem. Selve ”biografen” er indrettet med et rum med båse hvor der kan rulles for, og derudover har de 3-4 værelser med forhæng for døren, men mandag og onsdag til ”partytreff” er der åben alle steder og det foregår halv- eller helt offentligt efter temperament, og prise på disse dage er Euro. 70,00 for en time og efterfølgende time® Euro. 30,00/time.

Det er også lidt forskelligt med hensyn til om de tilbyder fransk med eller uden – det koster så Euro. 10,00 ekstra hvis de gør, og det samme gælder anal. Den yngste er en tysk pige på 26 år, og hun er blond, slank og en pæn pige og let at tale med, hendes eneste bagdel (hvis man kan udtrykke det sådan), er at hun næsten ikke har bryster og ikke giver fransk uden – men hun har en helt speciel måde at ride på så man kan se det hele og hun slikke også godt.

Sidst jeg var der for godt en uge siden, var der en dame (36 år oprindelig fra Slovakiet) og lidt buttet med

store natur bryster og det var godt nok en oplevelse! Da jeg kom der var det 3 piger og 2 herrer, men der gik ikke lang tid før den en af gæsterne gik, og det gjorde desværre også den ene af piger da hun følte sig syg. Så var der en flink herre fra Hessen og så de 2 piger (den blonde tysker og Slovakken tilbage) og min ”kollega” havde lagt beslag på blondinen så jeg sad på ”bænke” ved siden af den store dobbelt seng hvor slovakken havde slået sig ned, og da blondinen begyndte at lege med kollegaens pik, foreslog jeg hendes kollega at jeg smuttede over på dobbeltsengen til hende – og det mente hun da også var en meget god ide, så som sagt gå gjort …. og der gik nok 2 min. og så havde hun også gang i min bedste ven  og så gik det bare stærkt – hun fik sat gummi på (med munden) og begyndte på en gang fantastisk fransk (selv om jeg normalt helst vil have uden), men den fik hun hurtig i kampstilling, det skal siges jeg er 50+ så hende 36 er jo stadig ”ung”  nå men så spurgte jeg til om jeg måtte slikke så det blev en 69´er, og jeg skal lige love for at det var noget hun kunne lide … hun blev plask våd og så ville hun kneppes, så det blev hun i en doggy og hun fik også en orgasme lige før jeg måtte slippe mit løs i gummiet. Imens havde de 2 andre også startet i lokalet, men han var åbenbart lidt genert så de fortrak til et værelse. Så var der lige pause en lille times tid hvor man indtog noget af det tabte væske (efter et bad) og fik snakket/grinet lidt, men så mente ”min” slovak at kunne ane en smule under min badekåbe da hendes kollega som sad ved siden af den anden gæst begyndte at sprede ben (uden trusser og med den nydeligste mis til beskuelse – og et skælmsk smil på), så hun synes det igen var tid til jeg kom over i den store dobbelt seng og holdt hende med selskab. Hun fik mig så i gang igen, og bad mig slikke hende mens hun lå på ryggen – og det siger man (jeg) jo ikke nej til, man er jo gentleman og hjælper hvor man kan – og så blev hun ellers våd igen mens de to andre blot så/lyttede forbløffet men det foregik i 5-10 min. hvor hun bare stønnede og blev mere og mere våd – og så skulle der kneppes igen, denne gang i missionær hvor jeg også skulle ælte hendes bryster (lidt hårdt), mens hun lå der med lukkede øjne og et stort smil og fik orgasme igen, igen mens jeg kunne mærke safterne fra hende helt op på maven … så der lå vi vel en god halv time til tre kvarter hvor jeg bare kneppede hende, men desværre kunne jeg ikke komme igen så hurtigt – men det kunne hun jo, for tredje gang (2 gang under den sidste seance), så jeg måtte bede om pause og det fik jeg. Så smuttede hun i bad, og det samme gjorde jeg kort efter (der er kun 1 baderum) men hun var ikke helt færdig derude da jeg kom, så hun stod med bagdele til så jeg lige kunne få love at ”gnide” de lidt mod missen og numsen men hun stod og smilende spurgte hvor-

når jeg var klar igen ! Mig i bad i en fart (i koldt vand) så jeg kunne køle lidt ned, så noget at drikke med ind i rummet, og så var det tid for den flinke mand fra Hessen til at tage afsked. Så her var jeg tilbage med både vores før omtalte tyske blondine og min veninde, og blondinen skulle lige ”nette” sig, og så kom min slovak tilbage, og gudhjælpe mig om ikke hun stak med en seddel med nogle søde ord, og hendes private mobil nr. det havde jeg sgu ikke oplevet før !

Så, da vi alle var samlet, måtte jeg jo lige sige til min veninde at jeg nu godt kunne tænke mig at kneppe blondinen og det mente hun smilende at det synes hun da også – det hørte hun godt (blondinen), og sagde med et smil ”så lad os komme i gang”, så smed hun outfittet og stop der splitter nøgen og bad mig lægge mig på sengen, hvilket jeg gjorde, så smuttede hun over og viste lige alle herlighederne og begyndte så at lege med pikken, så mente hun vi skulle have min veninde med så jeg kunne ”få et par bryster i ansigtet”, men min veninde mente det skulle være fissen :D det blev det så, og mens hendes kollega havde givet gummi på og suttet dybt :D fik jeg slikket hende til noget af vådeste jeg havde oplevet, og da jeg sagde til pigerne jeg var ved at drukne – jeg lå jo på ryggen, måtte vi alle grine. Det kneb lidt for mig at komme på trods af at blondine red som en drøm, og det kunne hun mærke (det kunne slovakken ikke, for hun var helt væk og bare pressede mit hoved mod sit skræv, og stønnede højlydt). Blondinen tog så gummiet af og begyndte med håndarbejde (i god stil :D ) og sad og smilede og sagde at nu skulle jeg sprøjte for hende – og det gjorde jeg så ……. – og da hun lænede sig lidt over mig røg det til hendes store overraskelse lige op under hage af hende plus div. andre steder – det må alligevel have været lidt mere voldsomt end jeg følte, for hun checkede lige en lille hylde bagved bagefter – om der nu skulle være landet noget der. Så nu var jeg – og for den sags skyld min slovak helt færdig, og så var det badetid igen, og nu havde pigerne også fyraften om en halv time, så efter jeg havde klædt mig på igen gik jeg ind og sagde pænt farvel med knus og klem, og hvisken i øret fra min veninde at nu skulle jeg husk at ringe næste gang jeg var i Hamburg og passe godt på sedlen med hendes nr. – det har jeg også, og vi har da også lige sendt hinanden en SMS, så nummeret er god nok – så nu venter jeg bare på min næste rejes via Hamburg – eller måske et smut derind inden Hannover messen til april :D

Som i nok kan se er jeg det ”fødte” medlem af den Germanske Fanklub – og i min næste beretning vil jeg fortælle lidt om La Vita i Wallenhorst ved Osnabrück som jeg også har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god reportage og velkommen til.

Har du besøgt FKK? Generelt er jeg ikke til Flatrate eller Partytreff klubber, det er billigt men jeg kan nu bedst lide FKK-klubber fordi pigerne er smukkere og service niveauet er højere, jeg har også haft gode oplevelser på Partytreff men synes det er forhastet sex og samvær. Jeg kan godt lide længere varig hygge og sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nielle :D

Tak for velkomsten. Og nej, jeg har endnu ikke prøvet en FKK klub, men efter jeres beretninger her på EG er det da helt klart noget jeg skal prøve, for som du siger - det er nok en helt anden type piger end

dem jeg har beskrevet, men det viste jeg godt :D - men med den tid jeg normalt har til rådighed, så har det ikke været muligt at tilbringe længere tid i f.eks. en FKK da jeg oftest er på gennemrejse, og ankommer til HH om aftenen og skal ofte have et tidligt fly fra HH et eller andet sted hen. Jeg har læst jeres beretning fra bl.a. turen til Harmony of Flatt99 m.m. og det lyder smadder hyggeligt, så på sigt har jeg tænkt mig måske at deltage i en sådan tur, også for selskabets skyld, hvor man jo har en STOR fælles interesse :D . Jeg har dog også prøvet en flat rate klub som minder om Fkk, med mad, drikke og ikke mindst yngre modeller 20-25 år, men det er en beretning i lige må have til gode, men den skal nok komme ..... :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej GirlLover

Fin beretning fra Schlaraffen Kino som et muntert alternativ til model chicks hos FKK :)

Jeg vil nu nok personligt fortsat gå efter de unge modeller, men til glæde for andre er her ihvertfald et alternativ til overvejelse, når turen går til Hamborg.

Velkommen i den Germanske Fanklub, håber at du hopper med på en tur ved lejlighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej RN,

Du har ret, et alternativt muntert indslag - det er nok det rigtige udtryk :D

Og ja, på sigt vil jeg helt klart "hoppe" med på en tur, men jeg skal lige have finanserne i orden først, for efter hvad jeg kan læse på jeres forskellige indlæg så kræver det en del Teuro at følge med jer :D

og når man skal på sådan en tur skal der ikke spares ..... det ville da være synd (for mig ....). Derud-over er jeg fra Jylland, og vi er jo ikke så heldige at have alle de billige flybiletter som jer fra øen :D

Men man kan jo køre - forhåbentlig flere sammen, og så mødes, det kan jeg se i forumet at man har gjort før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige ved at søge på flat 99 i Hamburg, men får en advarsel om at siderne kan skade min computer, så jeg har ikke lige åbnet dem op.

På AO hotellerne kan man som regel overnatte rimeligt billigt - f.eks på Reeperbahn til € 49,- for et enkeltværelse og så € 7,- for parkering, men man skal lade være med at gå med nogen af pigerne i gaderne overfor - ellers er det billigere at tage et dyrere hotel.

Ellers kunne jeg også godt tænke mig en tur til FKK eller Flatrateklubberne - ved at skiftes til at køre kunne vi jo spare hotellet og tage en ekstra tur med pigerne istedetfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er gasthaus ude ved harmony til 28 euro inklusiv morgenmad.... ikke et fint sted, men du skal vel også bare sove der? kan komme ind døgnet rundt.

(ligger 1300 m fra harmony, så kan gå)

Med de ny åbningstider, kan man køre derned til kl 11 hvor de åbner og så køre hjem igen kl 19-19.30....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå betaler man på FlatRate Klubberne kun entre og så kan man fornøje sig med alle de glædespiger man kan overkomme, men kan pigerne sige nej? Og hvilke ydelser tilbyder de - og hvilke ikke? Får pigene løn pr. vagt eller pr. kunde/ydelse? Giver man evt. drikkepenge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå betaler man på FlatRate Klubberne kun entre og så kan man fornøje sig med alle de glædespiger man kan overkomme, men kan pigerne sige nej? Og hvilke ydelser tilbyder de - og hvilke ikke? Får pigene løn pr. vagt eller pr. kunde/ydelse? Giver man evt. drikkepenge?

Jeg har set et par enkelte gange at der er sagt nej fra pigernes side. Den ene gang var fordi at manden havde prøvet at snige sig til sex uden hos en af de andre piger, ellers har det være fulde mænd som jeg har set blive afvist.

Tror ikke på at nogen der opfører sig ordenligt og har badet bliver afvist. På klubberne er der både tykke, grimme og generte mænd der får det sex det kan. Hvis man er almindelig høflig er der ingen der siger nej.

Ydelserne er forskellige, men typisk tilbyder de fleste fransk uden og sex i diverse stillinger. En del giver gensidig fransk og tager imod fingersex. Nogle få kysser og er til anal.

http://www.pauschalclub.de er der under pigerne lister med hvad de tilbyder.

Ved ikke med sikkerhed hvordan klubberne afregner med pigerne. Klubben i linket benytter en "mønt" til pigerne pr gang de tager på værelset så der er en form for akkord, men jeg tror de får en grundløn for at møde op.

Drikkepenge har jeg ikke selv brugt og har heller ikke set andre give det på flatrate klubberne.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konceptet er discountsex, så man betaler kun entreen.

Pigerne bliver afregnet pr gang, enten skriver de deres navn på listen ved baren/rep. eller får de en token fra gæsterne.

En omgang er typisk 15-20min, man kan tage den samme pige igen senere men pigen skal ud og registreres igen. Tager man den samme pige for mange gange, får man typisk et nej. Servicen er fransk og dansk. Man kan købe ekstra men det er en aftale med pigen og betalingen bør ske diskret i rummet, klubben ønsker ikke parallel økonomi. Det samme gælder drikkepenge, pigerne tjener ikke ret mange penge i flatratesklubber, så lidt drikker penge er en god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Fransk med slug og anale koster normalt ikke ekstra, men det er kun de såkaldte "mottopiger" der tilbyder dette, og dem er der kun et par stykker af i hver klub, og de er der ikke hver dag. Så man

skal lige "ramme" dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ganger antallet af det normale antal gæster pr. dag med entreen, minus evt. lidt til klubben og dividerer med antallet af piger - hvormeget tjener pigerne så ca. pr. dag i gennemsnit? og eller pr. Token?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet

Ja, det er rigtigt forstået - du kan have sex med så mange du kan overkomme, og der er normalt heller ingen begrænsninger på hvor mange gange du går med den samme pige.

I forbindelse med spørgsmålet om hvad de tjener har jeg lige lavet en "studietur" i sidste uge :D:D

Jeg har fået oplyst, at det der betales i entre, eks. EUR. 100,00 bliver delt 50/50 - så 50% til klubben

og 50% til pigerne. D.v.s. pigerne deler de 50% ligeligt imellem sig, eller får en andel pr. værelse de har haft. Lad os sig der har været 10 kunder a 100 = 1000 - 500 til klubben så er der 500 til pigerne. På en hverdag er der måske 6 piger = 83 / pr. pige/dag. Hvis der er flere kunder = flere penge, og færre kunder er der færre penge ! så det er et sats for pigerne. Hvis det var polet eller liste systemet og der havde været 10 kunder med hver 3 omgange så hedder det 500/30 = 16,66 pr. polet/værelse. Så den der har fået flest kunder den dag får mest, 10 kunder giver så 166,60 EURO - det gælder også systemet hvor de bliver skrevet på en liste hos Tekenfrau når de går på værelset. Nogle steder prøver de lidt mersalg i form at Sekt eller Piccolo så de kan tjene lidt mere (se min kommende rapport om LOVE TOXIC). Dette er hvad jeg har kunnet få oplyst. Der er sikkert lidt mere i det, bl.a. gratis kost når de er på arbejde i klubben, og nogle steder bor de på værelserne når disse ikke bruges, eller man har ekstra værelser hvor pigerne kan bo.

Disse indtjeningsmuligheder skal ses i lyset af alternativerne - servitrice på et værtshus/restaurant til mellem 5-7 EURO. i TIMEN, også selv de kommer til D med en ingeniør eksamen fra Rumænien eller Bulgarien eller hvor de kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fæller,

Dette indlæg startede jo med min beretning om Schlaraffen-Kino i Hamburg, hvor jeg bl.a. fik et telefon-nummer fra en af damerne. Dette nr. har så efterfølgende vist sig som lidt af et scoop :D:D:D

Nu har jeg set hende 2 gange efterfølgende i sidste uge, hvor vi naturligvis har haft rigtig god GF6, men

vi har faktisk også været ude og spise sammen og jeg har også hendes privat adresse, hvor jeg henter hende da jeg næsten altid er i bil.

Næste gang har vi aftalt skal vi til trans show på Reperbahn (i "Pulverfass") og hun er skide sød og meget let at tale med, og vi hygger os vældig i den 5-6 timer vi har kunnet være sammen pr. gang indtil nu. Hun har i øvrigt vist sig at være meget bedre end i klubben, så nu er det tungekys, fransk uden og ovennævnte hygge, så det er bare alle tiders, vi har også talt om en sommerhus tur her i Danmark i en uge, eller forlænget så det bliver spændende at se hvad det udvikler sig til :D:D:D

Så her kan man se hvad tingene kan udvikle sig til når der opstår rigtig sympati.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er Schlaraffen-Kinoet i Henriettenstrasse blevet lukket:

 

http://www.schlaraffen-kino.de/gastebuch/

 

Men Nicci fortsætter mælkeleverancerne  in der Lappenbergsallee 25

 

http://www.alster-liebe.com/nicci-macht-milch/

 

http://www.schlaraffen-kino.de/

 

Se desuden: http://www.alster-liebe.com/

 

Nostalgi/retro for kendere: http://www.alster-liebe.com/sexparty%C2%B4s/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...