Hop til indhold
Guest Antoninus

Ariana i Aarhus

Recommended Posts

People stop texting stupid things about me !!! I’m a girl. Perhaps the one who spread that didn’t even saw me in reality. Someone who would see me would never think that.

Redigeret af Maira latina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Geo30

Jeg har aldrig nogensinde skreven om noget herinde. Men nu kan jeg ikke holde kæft mere. I skulle godt nok skamme jer, så have noget respekt for de her piger . I har godt nok et sølle liv. Jeg har hørt noget om Adriana er en shemale. Hvor pokker kommer det fra. Jeg tager en for broder skabet eller hvad nu i kan finde på skrive om personen. Fortæller jeres latterlig oplevelse med pigen og hvor god hun er. Fy for helevede. Nogen piger ønsker at være anonym, spørger man ikke først om man må skrive om dem. Mange af pigerne har det hårdt i forvejen, især piger der kommer fra udlandet. Mange gør det her af nød. Så skriver i alt muligt om dem. Det fandme klamt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg efter tidligere anmeldelser af hende. Jeg har også overvejet hende flere gange, men hun skulle vist være en temmelig ligegyldig omgang så jeg har sprunget over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Ariana sidste år i Århus. Hun er nok den flotteste pige jeg til dato har besøgt.

Jeg tro hvis man besøger hende flere gange at det bliver rigtigt godt, hun kan virke lidt reserveret til at starte med, med men hvis man forstår at, behandle hende pænt får man en super oplevelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...