Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lige været sammen med Serrano i 30min

shit man, hun er godt nok et godt knald. Og det blæs. OMG.

og gudeskøn.

Skrevet

Ja, hvis hun fik sig et ordentligt sted at være  (og stoppede med at kæde-ryge) ville hun være på i top 10. ;-). Sød pige....

Redigeret af Gæst

Skrevet

I have been with Jessica a few times now, yes, she is lovely and gorgeous Spanish girl - the only thing I do not like is that: she is not tight down there but otherwise she has a very good personality and knows how to make you come for more :)

Redigeret af biologist

Skrevet
dongding skrev, for 1 minut siden:

Spanish she isn’t. Maybe she lives there

Okay, sorry I was left with the impression she is from there, anyway I don't really care where does she come from if she treats me nice and provides a good time 

Skrevet
biologist skrev, for 1 time siden:

I have been with Jessica a few times now, yes, she is lovely and gorgeous Spanish girl - the only thing I do not like is that: she is not tight down there but otherwise she has a very good personality and knows how to make you come for more :)

Agree about tightness. Otherwise top class.

Skrevet

Jeg er enig med Doingbusiness, hun er supersmuk og har de flotteste charmerende brune øjne, men jeg er stoppet med at komme hos hende pga den stank af røg og nikotin omkring hende, det er simpelthen utåleligt og ødelægger hele oplevelsen. Virkelig synd

Redigeret af Seductor

Skrevet
Seductor skrev, for 59 minutter siden:

Jeg er enig med Doingbusiness, hun er supersmuk og har de flotteste charmerende brune øjne, men jeg er stoppet med at komme hos hende pga den stank af røg og nikotin omkring hende, det er simpelthen utåleligt og ødelægger hele oplevelsen. Virkelig synd

Der står ellers i hendes annonce at hun er ikke ryger.

Skrevet
Bobbe skrev, for 13 minutter siden:

It says otherwise in her ad that she is not a smoker.

I visited her recently, there was definitely a smell of smoke while we were kissing although she brushed her teeth. I doubt it was from a previous customer. For me is not a problem but I know for a lot of people this can be a dealbreaker. 

Skrevet

Hun er stoppet med at ryge. Der er andre på stedet der ryger, og det kan måske hænge lidt ved. Det har aldrig generet mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.