Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Ja, hvis hun fik sig et ordentligt sted at være  (og stoppede med at kæde-ryge) ville hun være på i top 10. ;-). Sød pige....

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest biologist

I have been with Jessica a few times now, yes, she is lovely and gorgeous Spanish girl - the only thing I do not like is that: she is not tight down there but otherwise she has a very good personality and knows how to make you come for more :)

Redigeret af biologist

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest biologist
dongding skrev, for 1 minut siden:

Spanish she isn’t. Maybe she lives there

 

Okay, sorry I was left with the impression she is from there, anyway I don't really care where does she come from if she treats me nice and provides a good time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biologist skrev, for 1 time siden:

I have been with Jessica a few times now, yes, she is lovely and gorgeous Spanish girl - the only thing I do not like is that: she is not tight down there but otherwise she has a very good personality and knows how to make you come for more :)

Agree about tightness. Otherwise top class.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Doingbusiness, hun er supersmuk og har de flotteste charmerende brune øjne, men jeg er stoppet med at komme hos hende pga den stank af røg og nikotin omkring hende, det er simpelthen utåleligt og ødelægger hele oplevelsen. Virkelig synd

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductor skrev, for 59 minutter siden:

Jeg er enig med Doingbusiness, hun er supersmuk og har de flotteste charmerende brune øjne, men jeg er stoppet med at komme hos hende pga den stank af røg og nikotin omkring hende, det er simpelthen utåleligt og ødelægger hele oplevelsen. Virkelig synd

Der står ellers i hendes annonce at hun er ikke ryger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest biologist
Bobbe skrev, for 13 minutter siden:

It says otherwise in her ad that she is not a smoker.

I visited her recently, there was definitely a smell of smoke while we were kissing although she brushed her teeth. I doubt it was from a previous customer. For me is not a problem but I know for a lot of people this can be a dealbreaker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...