Hop til indhold

Nogen der har besøgt Eva Beautiful?

Featured Replies

Skrevet

Faldt over denne slanke blondine som muligvis har været her før?

Synes jeg har set billederne før? Har nogen været hos hende eller kan give en lille opdatering på hvordan oplevelsen var?

Skrevet

Må jeg spørge, hvorfor du maskerer URL med en URL-forkorter? Det virker påfaldende, når du samtidig indlejrer den i teksten, så man skal lave mouse-over for at se, hvad du linker til (og det kan man så ikke, når du URL-forkorter). Du maskerer altså dobbelt.

Jeg spørger fordi du jævnligt linker til Tryst, der er kendt som et site, der stjæler annoncer i forsøg på at skabe trafik.

Skrevet
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Må jeg spørge, hvorfor du maskerer URL med en URL-forkorter? Det virker påfaldende, når du samtidig indlejrer den i teksten, så man skal lave mouse-over for at se, hvad du linker til (og det kan man så ikke, når du URL-forkorter). Du maskerer altså dobbelt.

Jeg spørger fordi du jævnligt linker til Tryst, der er kendt som et site, der stjæler annoncer i forsøg på at skabe trafik.

Mon ikke svaret ligger skjult i dit spørgsmål? Et så kaldt retorisk spørgsmål. ;)

Skrevet

Billederne er skam ægte. Køkkenbillederne er sådan som hun ser ud igennem lyserøde briller. Billederne med rødt lingeri matcher allermest virkeligheden.

Oplevelsen var super intens. På trods af manglende sprogkompatibilitet var der rigtig god kontakt, det kørte bare derudaf med 150 km/h.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.