Guest Randersand Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) En gentleman og medlem herinde vil snart tage afsked med os. Jeg ved slet ikke hvordan vi takler det, og om vedkommende overhovedet vil have denne opmærksomhed, men jeg kender kun (dog ikke så godt som ønsket) vedkommende som et fint, veltalende og medfølende menneske. Nogle ved nok hvem jeg tænker på, og sammen, er jeg sikker på, vi ønsker ham en god rejse ind i det ukendte. Jeg vil tænke på ham, som én af dem der kontaktede mig privat, og støttede da jeg røg ud i noget sygdom. Hvad siger man når det virkeligt brænder på? Det er ikke så meget det man siger, men bare det at man overhovedet siger noget. Jeg krydser fingre for alt det bedste, for et empatisk og sympatisk medlem herinde Redigeret 27. Februar, 2020 af Randersand Typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 27. Februar, 2020 Kære Randersand - - smukke tanker og skriv fra din side Og det siger mindst ligeså om dig som medmenneske Mvh Nt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 28. Februar, 2020 Randersand skrev, for 8 timer siden: En gentleman og medlem herinde vil snart tage afsked med os. Jeg ved slet ikke hvordan vi takler det, og om vedkommende overhovedet vil have denne opmærksomhed, men jeg kender kun (dog ikke så godt som ønsket) vedkommende som et fint, veltalende og medfølende menneske. Nogle ved nok hvem jeg tænker på, og sammen, er jeg sikker på, vi ønsker ham en god rejse ind i det ukendte. Jeg vil tænke på ham, som én af dem der kontaktede mig privat, og støttede da jeg røg ud i noget sygdom. Hvad siger man når det virkeligt brænder på? Det er ikke så meget det man siger, men bare det at man overhovedet siger noget. Jeg krydser fingre for alt det bedste, for et empatisk og sympatisk medlem herinde Hvad sker der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 28. Februar, 2020 Der sker det, at et af vores kære medlemmer er døende af kræft, og har frabedt sig yderligere behandling. Det betyder at det kun går én vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Jeg ved ikke hvem er ham, men vil tendere en stearinlys og siger lille bøn for ham, virkelig smukt tænker fra dig @Randersand, respekt Redigeret 28. Februar, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Februar, 2020 Randersand skrev, for 16 timer siden: En gentleman og medlem herinde vil snart tage afsked med os. Jeg ved slet ikke hvordan vi takler det, og om vedkommende overhovedet vil have denne opmærksomhed, men jeg kender kun (dog ikke så godt som ønsket) vedkommende som et fint, veltalende og medfølende menneske. Nogle ved nok hvem jeg tænker på, og sammen, er jeg sikker på, vi ønsker ham en god rejse ind i det ukendte. Jeg vil tænke på ham, som én af dem der kontaktede mig privat, og støttede da jeg røg ud i noget sygdom. Hvad siger man når det virkeligt brænder på? Det er ikke så meget det man siger, men bare det at man overhovedet siger noget. Jeg krydser fingre for alt det bedste, for et empatisk og sympatisk medlem herinde Det er smukt du laver en tråd og tilkendegiver din respekt og omsorg for det medlem herinde. Jeg håber han har de mennesker omkrlng sig som han har brug for. Sender gode varme tanker både til dig og ham du har i dine tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har sagt farvel til ham, han er træt og orker ikke mere. Glem coronahysteri, og tænd et lys i aften for endnu et offer for kræften. Det er en trist tid, over det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1160 Skrevet 12. Marts, 2020 Hvor trist. Jeg tænder et lys og sender mine bedste og varmeste tanker. Tak for alle de varme indlæg og kommentarer, som jeg altid har læst med glæde. Kæmpe kram herfra, du vil blive savnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2020 Randersand skrev, for 1 time siden: Jeg har sagt farvel til ham, han er træt og orker ikke mere. Glem coronahysteri, og tænd et lys i aften for endnu et offer for kræften. Det er en trist tid, over det hele Sender dig et virtuel kram og gode tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. Marts, 2020 Husk nu, det er ikke jeg - men en god mand herinde fra. Han fortjener et øjebliks stilhed, og alverdens gode karma til at følge ham til dørs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. Marts, 2020 Ej hvor er det trist at høre. Har tændt et lys for ham. Det er sødt af dig at gøre opmærksom på det. Sender kærlige tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 13. Marts, 2020 Det er trist. Jeg håber hans tid var god. Når døden kommer tæt på opdager man at penge og status absolut ingenting betyder så længe man har til dagen af vejen. I sidste ende er den dyre taske og den smarte bil indholdsløst selvom det kan føles godt. Kender ham ikke, men ønsker ham en god rejse. Jeg tror ikke døden er slem, det er blot tanken om savnet som er trist. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Marts, 2020 @Randersand Jeg sender jeg begge et blidt kram ♥️♥️♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 13. Marts, 2020 Tillad mig at tilslutte mig @Trinetease' indlæg. Godt og empatisk for/fra jer alle tre. Når det uundgåelige er sket, så opret en tråd eller forsæt denne, så vi ved, hvilken kapacitet der har forladt os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg