Hop til indhold
Mastermontgomery

Sexy Vanessa - En berøringsfjendtlig dame

Recommended Posts

Første anmeldelse. Desværre en negativ en trods mange god oplevelser, hvoraf mange også er godt anmeldt af andre.

Sexy Vanessa

Læs hendes fjendtlige profiltekst.

Tilføj 5 års tung tyngdekraft til hendes billeder.

Gang med oplevelsen af at blive mødt og “berørt” som havde man Corona Virus.

Så har du et godt billede af hvad man betaler for af tilstedeværelse i denne kvindes selskab.

Skulle have fuldt min indskydelse de første 3 sek. og sagt pænt tak, men nej tak.

Blev af misforstået høflighed...

... og af let skjult frygt for hendes reaktion, på baggrund af den latente kulde jeg blev mødt med i døren.

Gør jer selv og hende den tjeneste at holde jer væk, så hun kan begynde at tjene penge på noget hun rent faktisk har en smule lyst til at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastermontgomery skrev, for 44 minutter siden:

Første anmeldelse. Desværre en negativ en trods mange god oplevelser, hvoraf mange også er godt anmeldt af andre.

Sexy Vanessa

Læs hendes fjendtlige profiltekst.

Tilføj 5 års tung tyngdekraft til hendes billeder.

Gang med oplevelsen af at blive mødt og “berørt” som havde man Corona Virus.

Så har du et godt billede af hvad man betaler for af tilstedeværelse i denne kvindes selskab.

Skulle have fuldt min indskydelse de første 3 sek. og sagt pænt tak, men nej tak.

Blev af misforstået høflighed...

... og af let skjult frygt for hendes reaktion, på baggrund af den latente kulde jeg blev mødt med i døren.

Gør jer selv og hende den tjeneste at holde jer væk, så hun kan begynde at tjene penge på noget hun rent faktisk har en smule lyst til at lave.

Ja, hendes tekst var faktisk det som fik mig til at holde mig væk.. ikke just en salgstale!

men tak for anmeldelsen/bekræftelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerlig oplevelse, men velkommen ombord og tak for advarslen. Forståeligt at man kan lade sig lokke af de bryster:P

Min egen løsning er altid at have en plan-B, hvis jeg besøger en ny/ukendt. Det gør det noget nemmere at smutte igen, hvis virkeligheden ikke passer med det annoncerede, og bare trække på smilebåndet, når der bliver råbt ungarske eder efter én hele vejen ned ad trappen i en boligblok i Herlev (eller lign.)... ;)

 

Er det overhovedet hende på fotos? Billedsøgning finder billederne overalt på nettet. Her et par eksempler inklusiv ansigtsbilleder:

https://www.vampire69blog.com/2019/09/mayara/

https://vipergirls.to/threads/5072539-Amateur-brunette-with-big-tits-likes-to-skinny-dip-and-pose-40-pics-640-x-800-pixels-(varies)?styleid=65

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Ærgerlig oplevelse, men velkommen ombord og tak for advarslen. Forståeligt at man kan lade sig lokke af de bryster:P

Min egen løsning er altid at have en plan-B, hvis jeg besøger en ny/ukendt. Det gør det noget nemmere at smutte igen, hvis virkeligheden ikke passer med det annoncerede, og bare trække på smilebåndet, når der bliver råbt ungarske eder efter én hele vejen ned ad trappen i en boligblok i Herlev (eller lign.)... ;)

 

Er det overhovedet hende på fotos? Billedsøgning finder billederne overalt på nettet. Her et par eksempler inklusiv ansigtsbilleder:

https://www.vampire69blog.com/2019/09/mayara/

https://vipergirls.to/threads/5072539-Amateur-brunette-with-big-tits-likes-to-skinny-dip-and-pose-40-pics-640-x-800-pixels-(varies)?styleid=65

 

Du har sgu ret - synes også der var langt til virkeligheden. Samme type figur trods alt, men på ingen måder sprød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...