Hop til indhold
Jayk

Dag 2 Sharks Damstadt

Recommended Posts

Foeljeton Dag 2

Anden dag eller retter sagt det der for mit vedkommende skulle have vaeret dag 1 var allerede planlagt til at skulle foregå på Sharks. Af flere uheldige omstaendigheder fik jeg ikke anmeldt vores besoeg på Sharks sidste år, men tro mig eller la vaer det var fantastisk. Man sammenligner som regl med det man har oplevet foer og sidste år havde jeg kun oplevet Artemiss i Berlin til sammenligning i stoerrelse i sted og antal af kvinder.

Forskellen var bare at der var flere kvinder og de var mere tilgaengelig forstået på den måde at det var muligt at forhandle med pigerne om prisen har et lille primitivt koebmands gen. Man tager en chance nogen mener det er dybt forageligt at prutte om prisen andre mener det er en del af charmen og kan hvis det bruges korrekt vaere en del af spillet mand /kvinde.

Jeg huskede Sharks som noget af det bedste jeg laenge havde oplevet og det bedste på koebefronten overhovedet. Noget af historien er også at to af de piger jeg var sammen med gik jeg 1 time over tid med fordi vi talte meget godt sammen og sexen var meget intenst og kaereste agtig specielt for den enes vedkommende.

Uden at vaere selvfed så tror jeg at jeg selvom jeg til  tider taler meget så er jeg også god til at lytte hvis folk har noget på hjertet. Desuden mener jeg at alle mennesker skal behandles med reskept det kan jeg forstå på en del af pigerne ikke er en selvfoelge.

Forventningerne var derfor skyhoeje inden vi entrerede stedet. Var Sharks så dårligere end sidst ?, det er ikke muligt eller retter sagt svaert at give et entydigt svar på. 

Det startede lidr dårligt fordi de ikke havde en badekåbe i min stoerrelse jeg er godt nok ikke den mindste knallert på havnen men alligevel, det gjorde at jeg rendte rundt med et håndklaede som jeg hele tiden foelte faldt af og en badekåbe som når den er for lille goer at man foeler sig som en bayonskinke alt dette saetter nogen negative vibes op som omverden også reagerer på lidt ala hoenen og aegget hvad kom foerst.

Noget andet var at jeg  ville eller retter sagt havde bestemt mig for at der skulle gå godt med tid inden mit foerste kanonskud skulle fyres af forlige som at sonderer markedet. Noget andet der også adskilte sig markant fra sidst var at pigerne eller virkede mere kort for hovedet en mave fornemmelse man godt fornemmer men kan vaere svaer at proppe ord på.

Når man talte med pigerne var det tydeligt at det var en doed og lidt hårdtid de var inde i, der var betydeligt flere gaester på Sharks end på Palace dagen inden og der holdte også en perleraekker af dyre biler ved indgangen da Love og jeg ankom ved 5-6 tiden fredag eftermiddag, men der var betydelig faerre gaester end da vi var der sidste år. Pigerne sagde at januar samt februar var dårlige måneder mendet var ligesom om det var en tand hårdere i år var deres fornemmelser måske vi har opfattet et lille recissions tegn. Koebe piger er nok det man foerst skaerer ned på når krisen kradser.

Forskellen var dog at pigerne på Palace virkede mere soede og imoede kommnede også ved afslag så virkede Sharks pigerne mere mutte og knap så imoedekommende.

Jeg kan ikke udelukke at jeg selv var en del af dette setup da jeg måske når man efter rationalisere måske virkede kostbar fordi jeg ville se det hele rigtig meget an. Sagen er bare den at jeg er et foelses menneske og hvis ikke jeg foeler der er er kemi går jeg ikke ombord i en aftale uanset hvor keon pigen er, er de for kolde er det direkte et turn off.

Et stykke hen på aften efter min egen selv opfyldte karenstid opdagede jeg min store laekre Tjekkiske veninde fra sidste år vi hilste og jokede på at det var langtid siden sidst, jeg havde det bare sådan at det skulle vaere loegn lige som aftenen for inden at jeg skulle gåi lag med den samme kvinde som sidste år.... på et af verdens stoerste bordeller. Der var desvaerre ikke nogen som faldt for mig eller retter sagt min mave fornemmelse så vi fik hurtigt aftalt en tid med noget hygge. Igen det var skoent og laekkert og hun ville have at jeg slikkede hende til orgasme da jeg kom rimeligt hurtigt.

Moedtes efterfoelgende med Love og udvekslede staldtips mv. om hvad vi skulle se efter. Love fik fat i en overdrevet dejlig brunette med de dejligste strittende D-skåle, han giv hende sine varme anbefalinger, men hvergang jeg proevede at komme taet på var hun hapset, men hun var også en 9-10 på en 10 skala.

Sjovt nok pågrund af de forhold jeg ovenfor har skitseret fik jeg pludselig svaert ved at få noget fraekt op at koere var dog heldig at en af pigernne som faktiskj havde charmeret mig og som jeg sikkert var hoppet på hvis ikke jeg havde påfoert mig mit selv valgte coelibat(ikke noget den foerste time). Italiensk og hed Isabel super laekker krop og soedt ansigt uden dog at have model look. Vi blev enig om en fraek 1/2 time incl. 69 og tungekys.

Jeg lover for at hun gav overdrevet god valuta for pengene jeg blev slikket over det hele, hun red cowgirl, deepthroatet mig, facesittede mig og snervede så meget i bund at vi minimum havde udvekslet et par liter da seancen var overstået , hun var noget af det fraekkeste bekendtskab jeg laenge havde stoedt på laekkert var det.

Efter Seancen med hende spiste Love og jeg aftensmad i kantinen og en ting som slog os var at en del af de mandelige gaester der var af tyrkisk oprindelse udviste en meget aggressiv adfaerd som om de ville provokerer til at slåes. Det skal siges for fuldstaendighedens skyld alt langt de fleste af den omtalte gruppe opfoerte sig normalt og civiliseret de var dog mere mutte en som så taenkte om det nok havde noget at goere med det racistiske skud attentat , hvor 9 mennesker var skudt på vandpibe cafer. Det blev der roeget endel af lagde jeg også maerke til.som faktisk foregik det det område af tyskland hvor vores tur var henlagt.

Konklusion

Den er svaer, hvor jeg for et års tid siden ville have sagt at Sharks var det taetteste en mand kunne komme på Paradis her på jorden uden at springe sig selv i luften. Stedet er stadigvaek et fedt / godt sted. Jeg fik gud dommelig sex specielt af Isabel men sidste år var der de foerste 5-6 piger jeg var aergelig over ikke at have kraefter til at hoppe på det var ikke helt sådan denne gang. Stemningen var en anden og de agressive tyrkere var også med til i mine oejne at traekke det hele lidt ned. Jeg vil bestemt ikke afskrive Sharks Isabel fortalte at om sommeren og ved juletid er stemningen fantastisk og jeg husker selv fra sidste år at det sagtens rent stemningsmaessigt kan komme op og svinge. Det gjorde det bare ikke for mig denne fredag i slutningen af februar 2020. Har dog i hjemmelig sammenhaenge oplevet at en loerdag kan der vaere kanon fedt et sted i byen og samme sted er roevsygt måneden efter uden at der er en naemere forklaring på dette.

 

Jayk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jayk skrev, for 52 minutter siden:

Jeg kan ikke udelukke at jeg selv var en del af dette setup da jeg måske når man efter rationalisere måske virkede kostbar fordi jeg ville se det hele rigtig meget an. Sagen er bare den at jeg er et foelses menneske og hvis ikke jeg foeler der er er kemi går jeg ikke ombord i en aftale uanset hvor keon pigen er, er de for kolde er det direkte et turn off.

I min optik gjorde du det rigtige.

Som jeg ser det, så bør man give sig god tid, hvis man har god tid.

Ser pigerne modsat på det, må man tage deres reaktioner, som de kommer.

Der er alle muligheder i en klub som Sharks, for at finde piger man føler for, når tiden for en selv er inde.

Det er hele charmen ved FKK, at være der i 8 - 10 timer, når man endelig er rejst langt for oplevelsen.

Der er ikke noget galt i dit købmandsgen, så længe det er en prisforhandling, og ikke et pris pres.

Priserne er ikke  så ens, som de var før, og det er mindre gennemsigtigt end tidligere, hvad prisen bør være.

Det gør også, at des mere uvidende du er, om de mere generelle priser, des mere vil nogle piger prøve at presse citronen med en dum sex turist fra Danmark.

Modsat, des mere velorienteret du kan vise pigerne, at du er, des mere realistisk lægger de ud, og des mindre grund er der til at forhandle pris.

Der kan også være de få særligt efterspurgte, som kan sætte prisen højere, og som derfor også gør det.

Om man vil betale prisen, er i sidste ende op til en selv.

Jeg oplevede det selv forrige nytårsaften på FKK Leipzig,  og havde indstillet mig på, at undvære en tur på rum med en af stedets stjerner.

Nogen tid senere henvendte hun sig selv, nu var prisen den normale i klubben, og jeg takkede ja :)

Hun skulle have prøvet med Hunting i stedet, så var den nok gået ;)

Igen tak for en en engageret fortælling, der var fornøjelig læsning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi all, 

Sharks er fantastisk. Problemet, nok lidt frækt at strække den til at kalde det det, er at der er andre fantatiske klubber.. Men det ændrer sig nok over tid. Jeg var modsat Jayk godt stemt fra starten. Ved indgangen stod vi efter "den lille mørke" . Hun var bare så lækker. Det er jo så fantastisk og komme ind og se det er hun også i natura. Og hun var setbiveminded. What's not to love. I love it. Det er snart sommer. Og så er det sommertur :-)

Vh

Love

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...