Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 SASHA skrev, for 2 minutter siden: Nej. Jeg mener at anmeldelser herinde har stor betydning for mig. Gæsterne kommer. Nu har jeg jo fået skrevet en del anmeldelser på rimelig kort tid, hvilken min revisor ikke er glad for, Alle de kontant hævninger. Men jeg er da kun glad over at høre at nogle ren faktisk bruger vores anmeldelser til noget, jeg håber at de piger der giver den en ekstra en, får nogle kr i kassen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 26. Februar, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 52 minutter siden: Helt enig. Det kan også bare være drevet af glæden ved skrive. Jeg glemte også at for nogen handler det måske også om, at fremhæve sin store pik, eller hvad ved jeg så listen er på ingen måder komplet Nej, selvfølgelig er den ikke det. Min pik kan næppe måle sig med tårnet på Slaglille kirke – langtfra endda, og den er næppe lige så stenhård , men for mit eget vedkommende var det skriveglæden og glæden ved at videreformidle en god oplevelse, der drev mig, og som @Rejsenetværk med glæde bemærkede, var det en "god helhedsoplevelse". Jeg havde også engang @Nikita Darling med på sejltur, og det var en oplevelse, jeg heller ikke kunne lade være med at skrive om. Den handlede om tanker, forberedelser, forventninger og den endelige oplevelse. Den findes herinde under overskriften "Så til søs". At tråden så blev ødelagt af en ondsindet bruger, er en helt anden sag. Jeg skrev på et tidspunkt om et arrangement/oplevelse, jeg havde med @Trinetease i Oslo. Der er ikke større saftige detaljer om turen på Oslobåden hjem til København, men jeg havde en stor trang til at videreformidle, at man med en pige faktisk godt kan have oplevelser, der ligger lidt ud over sengegærdets grænser. Og for mig var det efter gode oplevelser i Oslo også alle pengene værd at spadsere ned ad en septembersolbeskinnet Karl Johan med Trine. Forbipasserende var simpelthen ved at vride hovedet af led over denne flotte kvinde, og det var lækkert at kunne føle sig som en slags alfahan. Det sidste skulle selvfølgelig også videreformidles Redigeret 26. Februar, 2020 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 26. Februar, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Nej, selvfølgelig er den ikke det. Min pik kan næppe måle sig med tårnet på Slaglille kirke – langtfra endda, og den er næppe lige så stenhård , men for mit eget vedkommende var det skriveglæden og glæden ved at videreformidle en god oplevelse, der drev mig, og som @Rejsenetværk med glæde bemærkede, var det en "god helhedsoplevelse". Jeg havde også engang @Nikita Darling med på sejltur, og det var en oplevelse, jeg heller ikke kunne lade være med at skrive om. Den handlede om tanker, forberedelser, forventninger og den endelige oplevelse. Den findes herinde under overskriften "Så til søs". Jeg skrev på et tidspunkt om et arrangement/oplevelse, jeg havde med @Trinetease i Oslo. Der er ikke større saftige detaljer om turen på Oslobåden hjem til København, men jeg havde en stor trang til at videreformidle, at man med en pige faktisk godt kan have oplevelser, der ligger lidt ud over sengegærdets grænser. Og for mig var det efter gode oplevelser i Oslo også alle pengene værd at spadsere ned ad en septembersolbeskinnet Karl Johan med Trine. Forbipasserende var simpelthen ved at vride hovedet af led over denne flotte kvinde, og det var lækkert at kunne føle sig som en slags alfahan. Det sidste skulle selvfølgelig også videreformidles Jeg har skam også læst dine oplevelsesberetninger, og finder dem i særklasse gode 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 26. Februar, 2020 (edited) Michael J skrev, for 7 timer siden: Hmm, ja det er jo den mistanke man har jo mod mange af anmeldelserne herinde - de kan efterhånden ikke tages for andet en en notifikation om ar der er en pige. Kan ikke lade være at tænke på Eron med de mange gode anmeldelser - han blev mobbet ud for en langt mindre forseelse (han ville bare have lidt ekstra) Eron kastede første sten og ville have gratis ydelser mod en positiv anmeldelse. Det er under lavmål, hvis du spørger mig. Men jeg er ikke nær så skråsikker hvis pigen selv tog initiativet og spurgte. Ville man så tage imod tilbuddet? Og er der egentlig ikke forskel? PS! Jeg er på hold med @Borende X. Jeg har heller aldrig fået så meget som en bøjet femøre i rabat. Men det kræver vel også at man oplyser hvem man er på Eroguide, hvis det skal have den ønskede effekt for pigen. Og det holder jeg pænt for mig selv. Redigeret 26. Februar, 2020 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Februar, 2020 Hej i skuret. Jeg læser også gode, sjove, anmeldelser. Må sige @Rejsenetværk @Borende X @Findus og @TheVoice Har, leveret ret gode, sjove anmeldelser herinde. Men om de, har gjort jeg ville besøge de enkelte piger. Nej det, har det ikke. For de oplevelser de, har været igennem. Kan pigerne ikke leve op til. Den oplevelse tilhører skribenten. Og det er ikke negativt skrevet tværtimod. Jeg kunne sige. Jeg vil gerne have samme oplevelse. som fx BX. Men ejer ikke en båd og kan sgu ikke lege at køkkenbordet er en skonnert. Men, kan give en viden om, at pigen ikke er falsk, tager røven på en, falske billeder osv. Jeg har det bedre ved, at snakke med pigen. Om, hvad hun siger til det jeg ønsker. Mange piger ønsker heller ikke anmeldelser fordi der ofte. Skrives nåå det den hvide ridder i gang igen. Og forventningerne bliver måske urealistiske høje til pigen. Og tror for pigerne er der kunder de bare spiller bedre med end andre. Og sådan er det jo også i blandt mændene her på EG. Så nej. Anmeldelser læser jeg. Men kan ikke bruge dem til andet end hyggelæsning. Og så danne min egen erfaring med pigen. De piger, jeg har besøgt. Har jeg brugt tid med at snakke med blandt andet på EG. Nå rodede tanker Hygge og god aften. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 26. Februar, 2020 underdog40 skrev, for 43 minutter siden: Eron kastede første sten og ville have gratis ydelser mod en positiv anmeldelse. Det er under lavmål, hvis du spørger mig. Kan kun være enig. underdog40 skrev, for 44 minutter siden: Men jeg er ikke nær så skråsikker hvis pigen selv tog initiativet og spurgte. Ville man så tage imod tilbuddet? Og er der egentlig ikke forskel? Man presser selvfølgelig ikke pigen, så på den måde er det ikke så groft. Men over for de andre brugere her er det da lige så underlødigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 26. Februar, 2020 Har anmeldelser betydning for pigerne ? Ja der er jo nogen som kommer på besøg, fordi at de har læst en anmeldelse herinde. Meget ofte fordi at pigen har "leveret" på ydelserne synes jeg. For som KanonKongen skriver, så er kemi ikke helt så målbart, som "at tage den til roden". Har anmeldelser betydning for mænd ? Ja jævnfør mit svar ovenfor, så er der da en nogle som helt sikkert synes at deres besøg, skal forløbe 97% magen til de anmeldelser som de lige har læst af pigen. Andre går mere efter om det er pigen på billederne og at der ikke fuskes på nogen punkter. Men altså jeg ligger personligt ikke så meget vægt på anmeldelserne, udover at jeg jo kigger efter, om det er en pige som fusker. Jeg har besøgt populære piger, og det er ikke altid at jeg har har syntes at besøget levede op til de anmeldelser som jeg har læst. Men det har jeg nu som udgangspunkt heller ikke regnet med. På de top lister over glædes piger som engang imellem dukker op herinde, der er nogle som ligger 1,2,3, som jeg ikke engang har på min top 10. Og dem som jeg har på min top 3, de nævnes meget få gange, af dem som byder ind med deres top liste... så man kan vel sige, at alle har forskellig smag, så derfor er det begrænset hvad en anmeldelse kan bruges til, med mindre at man går efter om der leveres på ydelses kontoen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 26. Februar, 2020 Michael J skrev, for 17 minutter siden: Man presser selvfølgelig ikke pigen, så på den måde er det ikke så groft. Men over for de andre brugere her er det da lige så underlødigt. Jeg hører hvad du siger. Jeg tror nu heller ikke der findes en mand i Danmark der kunne finde på at skrive "hun var et sublimt kongeknald....." mod at få en gratis tur i rutchebanen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 26. Februar, 2020 SASHA skrev, for 6 timer siden: Nej. Jeg mener at anmeldelser herinde har stor betydning for mig. Gæsterne kommer. Det drejer sig ofte kun om at levere en anstændig service og behandle kunderne, så de kommer igen og igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) underdog40 skrev, for 19 timer siden: Jeg hører hvad du siger. Jeg tror nu heller ikke der findes en mand i Danmark der kunne finde på at skrive "hun var et sublimt kongeknald....." mod at få en gratis tur i rutchebanen. Det er jeg ikke så sikker på, der er mange der vil gøre alt for et free fuck. Der er flere piger hvor de har vist mig beskeder om af presning, og at de er sprogets mestrer at de kan gøre pigens forretning til en guldåre og alt der i mellem. Redigeret 27. Februar, 2020 af Zaq 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 1 time siden: Det er jeg ikke så sikker på, der er mange der vil gøre alt for et free fuck. Der er flere piger hvor de har vist mig beskeder om af presning, og at de er sprogets mestrer at de kan gøre pigens forretning til en guldåre og alt der i mellem. Men det holder jo som regel ikke, når rigtige kunder kommer og oplever den sædvanlige sørgerlige service: hurtigt ind - hurtigt ud. Er der derimod tale om en pige, der leverer en virkelig god service, men som ikke rigtig kan lokke kunderne til - so what the fuck om hun må får skrevet en god anmeldelse mod at trække lidt skind - mange mænd vil jo være glade for at blive vist vej til guldet, bare de er fri for selv at søge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Men det holder jo som regel ikke, når rigtige kunder kommer og oplever den sædvanlige sørgerlige service: hurtigt ind - hurtigt ud. Er der derimod tale om en pige, der leverer en virkelig god service, men som ikke rigtig kan lokke kunderne til - so what the fuck om hun må får skrevet en god anmeldelse mod at trække lidt skind - mange mænd vil jo være glade for at blive vist vej til guldet, bare de er fri for selv at søge Jeg kan godt forstå hvad du mener, men det er imod min moral, jeg kunne ikke få mig selv til at sige ja. Det gør bare at anmeldelser bliver utroværdig og upålidelige. Det vil jeg ikke selv være en del af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 25 minutter siden: Jeg kan godt forstå hvad du mener, men det er imod min moral, jeg kunne ikke få mig selv til at sige ja. Det gør bare at anmeldelser bliver utroværdig og upålidelige. Det vil jeg ikke selv være en del af. Nu kan jeg så fornemme, at du lejlighedsvis har fået i indblik i pigernes liv, heriblandt at få lov at læse hvad nogle mænd kan finde på at skrive. At sammen grund skulle jeg da mene, at du vel bare har et afklaret forhold til anmeldelser, annoncer m.v. Jeg respektere at du har en høj moral, men du forventer vel at alle udbydere og køber af sex har samme moral...…….. i en branchen der på den ende side er pilrådden og på den anden side vidunderlig skøn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 2 timer siden: Det er jeg ikke så sikker på, der er mange der vil gøre alt for et free fuck. Oki. Jeg troede at ironien blev gennemskuet. Jeg tog fejl! Selvfølgelig er der mænd der ville ligge en god anmeldelse op mod at få et gratis slag tissekone. Og fik jeg tilbuddet fra en pige, kan jeg ikke garantere at jeg står fast og vifter med mit moralske kompas. Men jeg synes der er langt imellem at få det tilbudt af pigen, til selv at bruge det som en løftestang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Nu kan jeg så fornemme, at du lejlighedsvis har fået i indblik i pigernes liv, heriblandt at få lov at læse hvad nogle mænd kan finde på at skrive. At sammen grund skulle jeg da mene, at du vel bare har et afklaret forhold til anmeldelser, annoncer m.v. Jeg respektere at du har en høj moral, men du forventer vel at alle udbydere og køber af sex har samme moral...…….. i en branchen der på den ende side er pilrådden og på den anden side vidunderlig skøn ? Det er aldrig noget jeg har spurgt om at se nogle beskeder, men jeg vil aldrig nogensinde bruge det til noget, jeg ved ikke hvad jeg skal svare, jeg tror at det handler om respekt for sine medmennesker, og ikke udnytte sin viden. Jeg er godt klar over at der har eller er en hård kerne som skriver for FF og det holder ikke i min verden, det er det samme som når en pimp skriver mit livs bedste blow eller flot figur 100% hende på billederne. Hvad er det så vær, at bruge så meget tid på at skrive en retvisende anmeldelse her på sitet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 underdog40 skrev, for 3 minutter siden: Oki. Jeg troede at ironien blev gennemskuet. Jeg tog fejl! Selvfølgelig er der mænd der ville ligge en god anmeldelse op mod at få et gratis slag tissekone. Og fik jeg tilbuddet fra en pige, kan jeg ikke garantere at jeg står fast og vifter med mit moralske kompas. Men jeg synes der er langt imellem at få det tilbudt af pigen, til selv at bruge det som en løftestang. Jeg har skrevet det før, jeg er ikke stærk til ironi, jeg har humor som en pap dør. Det går lige hen over hovedet på mig. Det er min fejl. Det er noget jeg skal arbejde på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 6 minutter siden: Det er aldrig noget jeg har spurgt om at se nogle beskeder, men jeg vil aldrig nogensinde bruge det til noget, jeg ved ikke hvad jeg skal svare, jeg tror at det handler om respekt for sine medmennesker, og ikke udnytte sin viden. Jeg er godt klar over at der har eller er en hård kerne som skriver for FF og det holder ikke i min verden, det er det samme som når en pimp skriver mit livs bedste blow eller flot figur 100% hende på billederne. Hvad er det så vær, at bruge så meget tid på at skrive en retvisende anmeldelse her på sitet ? Jeg synes bare at du nævnte i en tråd at nogle kvinder havde vist dig noget. Nå, men det kan såmænd godt være at jeg forveksler dig med en anden Men hvad betyder FF for ellers giver sætningen ikke rigtig mening for mig Med hensyn til det sidste, så skrev jeg en længere indlæg, hvor det tydeligt fremgår, at ikke alle skriver en anmeldelse for at skrive en retvisende anmeldelse. Årsagerne er forskellige uagtet om man har fået et afslag i prisen eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 TheVoice skrev, Lige nu: Men hvad betyder FF for ellers giver sætningen ikke rigtig mening for mig FF =free fuck Så håber jeg at det giver lidt bedre mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 12 minutter siden: FF =free fuck Så håber jeg at det giver lidt bedre mening Den der hårde kerne som skriver for at få glatis besøg hos GP´er er den meget udbredt her på EG ? Er det noget du faktuelt ved noget om, ala får de så også gratis besøg, eller tror de bare at det fører til gratis besøg eller …….. Er der bare tale om, den sædvanlige "Jamen det tror jeg for hvorfor skulle de ellers skrive som de gør" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Den der hårde kerne som skriver for at få glatis besøg hos GP´er er den meget udbredt her på EG ? Er det noget du faktuelt ved noget om, ala får de så også gratis besøg, eller tror de bare at det fører til gratis besøg eller …….. Er der bare tale om, den sædvanlige "Jamen det tror jeg for hvorfor skulle de ellers skrive som de gør" Det må du tolke som du vil. Følger du dig truffet ? Siden det er vigtigt for dig. Redigeret 27. Februar, 2020 af Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, Lige nu: Det må du tolke som du vil Det var et hurtigt undvigende svar. Kan vi så ikke bare blive enige om, at det nok ikke giver meget mening, at indikere at dem der måske skriver mange anmeldelser er drevet af lysten til at få gratis besøg. Måske kan vi også blive enige, at man skal undlade at smide om sig med påstande, hvis man ikke har noget faktuelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) Jeg tror vi stopper den her Redigeret 27. Februar, 2020 af Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 5 minutter siden: Men det ved du ikke noget om, så nu smider du med påstande, bare så vi er enige Nej det gør jeg ikke, men hvis jeg eksempelvis begynder at tillægge nogle brugere på EG en dårlig opførsel eller en skidt adfærd, så er det vist meget udbredt, at det en selvfølgelighed at jeg selvfølgelig skal kunne fremlægge nogle fakta eller som det mindste begrunde hvordan jeg er kommet frem til den antagelser. Man kan jo skrive "Det gør jeg og jeg behøver såmænd ikke at begrunde hvorfor". Nu er det så ikke helt tilfældigt at jeg går lidt til dig, for i mange af dine indlæg kan man faktisk godt få det indtryk, at du synes at mange opfører sig forkert på EG, og måske føler du at dine holdninger, anmeldelser m.v ikke modtages på ligefod med andres. Vi bliver nok ikke enige om alt, men jeg respektere dine holdninger, og det tror jeg faktisk også de fleste gør. Der er undtagelser, det har jeg også bemærket, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 27. Februar, 2020 Zaq skrev, for 6 timer siden: Jeg er godt klar over at der har eller er en hård kerne som skriver for FF og det holder ikke i min verden, det er det samme som når en pimp skriver mit livs bedste blow eller flot figur 100% hende på billederne. Jeg tror ikke, der er mange eller nogen på EG, der bevist skriver for at få et Free Fuck, men ved at skrive nogen gode anmeldelser og behandle pigerne med respekt - kan der da godt uopfordret falde lidt af Det er selvfølgelig ikke altid det er til at gennemskue, hvornår det er en pimp, udlejer, mutter eller pigen selv, der skriver en rosende anmeldelse - men nogen gange kan man hurtigt se det på superlativerne og manglen på detaljer i beskrivelsen af oplevelsen - og her er der jo ikke andet at gøre end at indrapportere og få moderatorerne til at kigge nærmere på vedkommende - og om vedkommende evt. har flere profiler med tilsvarende og evt. enslydende anmeldelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Zaq skrev, for 13 timer siden: FF =free fuck Så håber jeg at det giver lidt bedre mening Jeg troede, det betød Fri Fisse. Det kan så forklare, at jeg aldrig har fået tilbuddet. Redigeret 28. Februar, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg