Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse.

 

Jeg besøgt Elizabeth i Odense, og det er klart en anbefaling herfra.

Jeg havde bestilt 1 time i selskab med skønheden, og hun svarede hurtigt på sms. 

Blev modtaget af en høj ung smilende pige, som helt sikkert er hende på billederne - der er lidt "the girl next door" over hende - så det er mest billedet med avisen der var min oplevelse af hende. Hendes bryster er helt naturlige, og hun har ingen tatoveringer.

Fik afregnet og tog derefter et hurtigt bad, inden jeg kom ind til hende. Derefter stod den på god sex og blow, og masser af kys indtil alarmen på hendes telefon signalerede at tiden var gået. 

Hun leverede en solid GFE - med øjenkontakt og smil, så jeg kunne godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slave jens skrev, 1 time siden:

Ligner hun er på hotel.? 

Det var i en opgang med dørtelefon, ud til en forholdsvis trafikkeret vej i centrum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Hm, det er så min tekst hun har bøffet :blink:

Hmmm hun skriver 180 cm... Det er du sgu da ikke.... ;) men ja, noget af det er sgu helt ordret det samme som du skriver. Ikke helt ok...:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Hmmm hun skriver 180 cm... Det er du sgu da ikke.... ;) men ja, noget af det er sgu helt ordret det samme som du skriver. Ikke helt ok...:angry:

Ja, hun har ændret højde og vægt, ellers er det ordret fra min annonce. Det øverste og prislisten har hun selv fundet på, eller stjålet et andet sted fra....

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, den 26.2.2020 at 21:48:

Kunne altså også tænke mig at få anmeldelsen verificeret af anden/andre besøgende....

 

Er hende, super sød pige, billeder fra tlf passer(hotelbillederne må være blevet retoucheret og ovenikøbet et dårligt stykke arbejde, da hun er kønnere på de andre billeder og i virkeligheden) og hun leverer varen 100% mht GFE...Så klart en anbefalelse fra min side...Lidt ærgeligt at der er blevet plagieret tekst selv om det nok ikke går ind under ophavsret-loven... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 3 minutter siden:

..Lidt ærgeligt at der er blevet plagieret tekst selv om det nok ikke går ind under ophavsret-loven... 

Selvfølgelig gør det det, man må ikke bruge andres tekster. Måske en af jer der besøger hende, vil hjælpe hende med en egen tekst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man stjæler, har man ikke fortjent at blive anbefalet. Hvis man stjæler er man tyv, uanset om man stjæler andres penge, iPhones eller tekster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 2 minutter siden:

Har du aldrig skrevet af efter sidemanden :D:rolleyes:

ikke uden at blive straffet - og altid med dårlige karakterer til følge

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

ikke uden at blive straffet - og altid med dårlige karakterer til følge

Præcis, det er ikke i orden at bøffe tekst eller billeder. Det underlige er, at AL ikke reagerer selvom jeg har skrevet til dem flere gange. Hvis jeg skriver telefonsex i min annonce, så bliver den straks slettet, selvom jeg selvfølgelig ikke snyder nogen og også kan mødes IRL. 

Beklager afsporing. Jeg håber nogen af jer der besøger pigen vil forklare, at det ikke er ok at kopiere og hjælpe hende med en ny tekst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Hvis man stjæler, har man ikke fortjent at blive anbefalet. Hvis man stjæler er man tyv, uanset om man stjæler andres penge, iPhones eller tekster.

Tja, tror alle os der leger i den her verden, befinder os i en slags moralsk gråzone, så tror ikke vi skal begynde at kaste med sten...Dog har jeg forståelse for Livs frustration, er aldrig rart at gøre sig umage med noget og så føle at andre bare kører på frihjul og høster de fordele ved ens arbejde(Men ville trods alt have været værre for 15 år siden hvor billede-annoncer var nærmest ikke eksisterende)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 timer siden:

Jeg håber nogen af jer der besøger pigen vil forklare, at det ikke er ok at kopiere og hjælpe hende med en ny tekst. 

Spørgsmålet er om hun i det hele taget er klar over at teksten er kopieret. Nok næppe hende selv der har lavet annoncen. Men det kan da være hun ikke selv synes det er i orden hvis hun får det at vide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, Lige nu:

Spørgsmålet er om hun i det hele taget er klar over at teksten er kopieret. Nok næppe hende selv der har lavet annoncen. Men det kan da være hun ikke selv synes det er i orden hvis hun får det at vide. 

Jeg har skrevet det til hendes telefon, men hvem der passer den er jo ikke til at vide.... Måske samme som har lavet annoncen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Jeg har skrevet det til hendes telefon, men hvem der passer den er jo ikke til at vide.... Måske samme som har lavet annoncen ;) 

Kan jo være hun beder dig om hjælp til en god profiltekst. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Liv i dette.

Desuagtet, at denne verden nok ikke kan karakteriseres som moralens højborg, så er det ikke i orden at negle andres salgsopstillinger - det er at karakterisere som vildledende for forbrugeren, stjålen anprisning af eget produkt og falsk markedsføring.

Pigen har sikkert gjort det, fordi hun ikke orkede at skrive sin egen tekst og så benytte Google Translate - men det gør det ikke mere i orden.

Bare mine 2 øre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 26.2.2020 at 13:02:

Hm, det er så min tekst hun har bøffet :blink:

Om end det er en ringe trøst, er det vel bedre at andre kopierer efter dig, end at du var nødt til selv at kopiere andre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lan20 skrev, den 26.2.2020 at 00:03:

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse.

 

Jeg besøgt Elizabeth i Odense, og det er klart en anbefaling herfra.

Jeg havde bestilt 1 time i selskab med skønheden, og hun svarede hurtigt på sms. 

Blev modtaget af en høj ung smilende pige, som helt sikkert er hende på billederne - der er lidt "the girl next door" over hende - så det er mest billedet med avisen der var min oplevelse af hende. Hendes bryster er helt naturlige, og hun har ingen tatoveringer.

Fik afregnet og tog derefter et hurtigt bad, inden jeg kom ind til hende. Derefter stod den på god sex og blow, og masser af kys indtil alarmen på hendes telefon signalerede at tiden var gået. 

Hun leverede en solid GFE - med øjenkontakt og smil, så jeg kunne godt finde på at besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
lan20 skrev, den 26.2.2020 at 00:03:

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse.

 

Jeg besøgt Elizabeth i Odense, og det er klart en anbefaling herfra.

Jeg havde bestilt 1 time i selskab med skønheden, og hun svarede hurtigt på sms. 

Blev modtaget af en høj ung smilende pige, som helt sikkert er hende på billederne - der er lidt "the girl next door" over hende - så det er mest billedet med avisen der var min oplevelse af hende. Hendes bryster er helt naturlige, og hun har ingen tatoveringer.

Fik afregnet og tog derefter et hurtigt bad, inden jeg kom ind til hende. Derefter stod den på god sex og blow, og masser af kys indtil alarmen på hendes telefon signalerede at tiden var gået. 

Hun leverede en solid GFE - med øjenkontakt og smil, så jeg kunne godt finde på at besøge hende igen.

Det nr der står i hendes annonce eksistere ikke når man prøver at ringe til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

Det nr der står i hendes annonce eksistere ikke når man prøver at ringe til hende

Annoncen er fra 10. Marts ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...