Hop til indhold

Recommended Posts

Høj, sød, god service, minus bryster.

Knepper godt

 

men jeg ved ikke om hun stadig er aktiv i branchen, er mere end et år siden jeg var der sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt "ham". Slet ikke det lille nips på billedet men derimod en bredskuldret høj mand med dårlige tænder iklædt paryk og dame lingeri. Jeg skred hurtigt igen. Gider ikke profiler med falske billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
PRik skrev, den 20.6.2021 at 13:49:

Har besøgt "ham". Slet ikke det lille nips på billedet men derimod en bredskuldret høj mand med dårlige tænder iklædt paryk og dame lingeri. Jeg skred hurtigt igen. Gider ikke profiler med falske billeder

Ok?

Nu er det ikke for nylig jeg var der, men da sad håret altså fast!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der rigtig mange gange. Hun er meget sød… kysser intenst og kæler meget gerne… slikker pik meget pirrende og så har hun lækreste lækre røv… vild lækker opblød… når man trænger ind bagfra kan man bare give den gas i en megetstram og lækker røv… hun knepper MEGET gerne og LÆNGE …. Rigtigt hun har kunstigt hår… men pyt… du møder ikke er mere sødt og servicevenligt menneske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stilfuld49 skrev, den 2.7.2021 at 09:24:

Jeg har været der rigtig mange gange. Hun er meget sød… kysser intenst og kæler meget gerne… slikker pik meget pirrende og så har hun lækreste lækre røv… vild lækker opblød… når man trænger ind bagfra kan man bare give den gas i en megetstram og lækker røv… hun knepper MEGET gerne og LÆNGE …. Rigtigt hun har kunstigt hår… men pyt… du møder ikke er mere sødt og servicevenligt menneske 

Enig, hendes evner og vilje fejler absolut intet !

Derfor besøgte jeg hende også af og til inden Coronaen kom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, den 26.6.2021 at 10:16:

Ok?

Nu er det ikke for nylig jeg var der, men da sad håret altså fast!

Så er det bare mærkeligt at hendes hårbund er fuld af sletskjulte spænder

Del dette indlæg


Link til indlæg
PRik skrev, den 7.8.2021 at 17:48:

Så er det bare mærkeligt at hendes hårbund er fuld af sletskjulte spænder

sikkert... men nu har jeg også mest set følt på hende længere nede :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende mange gange over de sidst år. Un er et meget sødt og venligt menneske... lidenskabelig kysser og giver en ægte GF oplevelse. HUn kan noget når hun slikker og endnu mere med hænderne - har en meget smuk talje og en røv og stjerne man nyder at kigge på... 

Hun vil gerne kneppe og genre længe... hun og vil også gerne tages og piver ikke....

se bort fra spændende og alt det og blot nyd hende.... eller endnu bedre - lad hende nyde dig :- )

Redigeret af stilfuld49

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tænkt mig at besøge wicky i morgen og vil høre om hun vil kysse meget og hvor stor er hendes pik og kan hun holde den stiv i lang tid. Kan forstå hun knepper dejligt og godt 

glæder mig til at høre lidt mere om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, for 20 timer siden:

To you who have met her and been with her

she looks like in the picture she has on adlight

Thank you for your input. Can you give a bit more information regarding your experience?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, den 24.8.2021 at 19:24:

Til jer som har mødt hende og været sammen med hende

ser hun ud som på det billede hun har på annoncelight

Hun ser ikke ud som på billedet  men ganske sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

lige lidt var på de forskellige spørgsmål...

 

Hun ser ikke ud som på billedet.... kroppen passer nogenlunde... har en verdensklasse røv... altså øverste hylde... lille men stiv thaipik og JA hun kan kneppe længe... meget længe.... og hun er konstant stiv.... har svært ved at komme ved oral, men hun kan sejles op og så sprøjter hun... hun nyder at komme ved anal... hun kysser meget lækkert

Hun er megget sød og det er det ekstra plus der er ved hende og meget rimelig priser... en tusse for e n time... og hun kigger ikke på uret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stilfuld49 skrev, den 3.9.2021 at 13:06:

Hej igen.

lige lidt var på de forskellige spørgsmål...

 

Hun ser ikke ud som på billedet.... kroppen passer nogenlunde... har en verdensklasse røv... altså øverste hylde... lille men stiv thaipik og JA hun kan kneppe længe... meget længe.... og hun er konstant stiv.... har svært ved at komme ved oral, men hun kan sejles op og så sprøjter hun... hun nyder at komme ved anal... hun kysser meget lækkert

Hun er megget sød og det er det ekstra plus der er ved hende og meget rimelig priser... en tusse for e n time... og hun kigger ikke på uret...

Nemlig, sex med hende fejler sateme ikke noget (Y)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Prøv på tlf. 50356923. Hun er ikke så aktiv længere, men jeg tror man kan få en aftale stadig... Hun svarer typisk først efter middagstid... send sms...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stilfuld49 skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Prøv på tlf. 50356923. Hun er ikke så aktiv længere, men jeg tror man kan få en aftale stadig... Hun svarer typisk først efter middagstid... send sms...

Ok - ved du hvorfor hun ikke er så aktiv længere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Vicky en hel del gange, går altid derfra glad og tilfreds!

Virkelig en lækker stram røv! Hun tager den med et smil ;-) Klynker skønt når man støder helt i bund..... virkelig lækkert!

Og ja, så knepper hun os super lækkert selv.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...