stein 351 Skrevet 25. Februar, 2020 Nogen der har været hos Anna fornyligt? Kan hun stadig holde formen, eller er hun ved at være kørt træt af danske mænd og tissemænd? (jeg kan ikke lave links men der er vist ikke andre thaipiger end "min" Anna på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 26. Februar, 2020 Hej @stein Anna er stadigvæk godt valgt , var sidste uge hos hende, hun er lækker og venligt som hun plager , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1764 Skrevet 28. Februar, 2020 Tror du skal skynde dig, hvis du skal nå endnu et besøg. Tror hun snart hun rejser hjem, efter mindst 6 måneder i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 28. Februar, 2020 Mr1time skrev, for 49 minutter siden: Tror du skal skynde dig, hvis du skal nå endnu et besøg. Tror hun snart hun rejser hjem, efter mindst 6 måneder i DK Jeg har skam været der, men hos bofællen. Det var også godt! Men Anna skal nu være velkommen tilbage selvom rygterne fortæller at det ikke sker. Hun har nok fået fyldt sparegrisen (bl.a.) op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg