Hop til indhold
sejer

Melinda i Kolding. JJ babser

Recommended Posts

Det er sku utroligt, det burde andre udlændinge lære en del af. En kvinde kommer direkte fra Madrid og hun har allerede lært det danske sprog inden hun går ud igennem lufthavnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 38 minutter siden:

Det er sku utroligt, det burde andre udlændinge lære en del af. En kvinde kommer direkte fra Madrid og hun har allerede lært det danske sprog inden hun går ud igennem lufthavnen.

Sådan er det med udenlandske glædespiger. De studerer længe inden de kommer hertil. De fleste kan dansk, svensk, fransk, spansk og græsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, 1 time siden:

Ja, det første var et kursus i ironi. Meget avanceret og svært at forstå.. Creo que si..

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, for 26 minutter siden:

Vi skal tilbage til spørgsmålet: Har nogen besøgt Melinda og vil berette om besøget?

Kan du ikk tage en for holdet? 400 bobs

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, Lige nu:

Jeg bor ret langt væk, så det  ville være praktisk om en broder i nærheden kneppede hende til en start. 

Haha :D I might, i might..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en med samme billeder og annonce tekst i Herning og det var en rigtig dårlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
ims skrev, for 7 minutter siden:

Jeg besøgte en med samme billeder og annonce tekst i Herning og det var en rigtig dårlig oplevelse

Hvorfor? 

Kan du uddybe det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

He He. Kender hende godt. Jeg giver dig helt ret. Men nu har jeg altså startet denne tråd om Melinda med store babser i Kolding, så nu holder vi os til at skrive om Melinda. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...