sejer 319 Skrevet 25. Februar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/291223 Er der nogen der har besøgt denne spanske kvinde, og vil berette om hende? Hun har været her før, men jeg kan ikke finde noget på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg er selv nysgerrig.. Men de sidste spanske jeg har besøgt har været super søde piger, så jeg tror ikke man går galt i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 25. Februar, 2020 Det er sku utroligt, det burde andre udlændinge lære en del af. En kvinde kommer direkte fra Madrid og hun har allerede lært det danske sprog inden hun går ud igennem lufthavnen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 25. Februar, 2020 2cool skrev, for 38 minutter siden: Det er sku utroligt, det burde andre udlændinge lære en del af. En kvinde kommer direkte fra Madrid og hun har allerede lært det danske sprog inden hun går ud igennem lufthavnen. Sådan er det med udenlandske glædespiger. De studerer længe inden de kommer hertil. De fleste kan dansk, svensk, fransk, spansk og græsk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 25. Februar, 2020 2cool skrev, 1 time siden: Det er sku utroligt, det burde andre udlændinge lære en del af. En kvinde kommer direkte fra Madrid og hun har allerede lært det danske sprog inden hun går ud igennem lufthavnen. Ja, det første var et kursus i ironi. Meget avanceret og svært at forstå.. Creo que si.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 25. Februar, 2020 Vi skal tilbage til spørgsmålet: Har nogen besøgt Melinda og vil berette om besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 25. Februar, 2020 sejer skrev, for 26 minutter siden: Vi skal tilbage til spørgsmålet: Har nogen besøgt Melinda og vil berette om besøget? Kan du ikk tage en for holdet? 400 bobs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg bor ret langt væk, så det ville være praktisk om en broder i nærheden kneppede hende til en start. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 25. Februar, 2020 sejer skrev, Lige nu: Jeg bor ret langt væk, så det ville være praktisk om en broder i nærheden kneppede hende til en start. Haha I might, i might.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 25. Februar, 2020 Det ser ud til andre har været ganske godt tilfredse med at besøge hende: Mvh. Mr72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg besøgte en med samme billeder og annonce tekst i Herning og det var en rigtig dårlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 25. Februar, 2020 ims skrev, for 7 minutter siden: Jeg besøgte en med samme billeder og annonce tekst i Herning og det var en rigtig dårlig oplevelse Hvorfor? Kan du uddybe det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 25. Februar, 2020 Ja men ingen indlevelse og total fraværende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 25. Februar, 2020 Men hey! Med mindre hun absolut skal være spansk, så kan jeg varmt anbefale Roxana. Hendes billeder er ægte, hun er smuk, vildt sød og har store smukke bryster. Hun har også lidt ekstra på sidebenene, men det er personligt kun et plus for mig: https://annoncelight.dk/showad/287045 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 25. Februar, 2020 He He. Kender hende godt. Jeg giver dig helt ret. Men nu har jeg altså startet denne tråd om Melinda med store babser i Kolding, så nu holder vi os til at skrive om Melinda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg