Zaq 769 Skrevet 25. Februar, 2020 Agurken skrev, for 9 minutter siden: Det er jo vigtigt på et forum som dette, at man kan anmelde ens besøg/oplevelser, både de negative som de positive, ellers har forummet ingen berettigelse. Men som de fleste her allerede har kommenteret, så er det bare ikke altid sort/hvidt, det kan virkeligt gå begge veje i forhold til kunde/glædespige, forventing/afstemning der er bare rigtigt mange faktorer der skal gå op, for at begge parter synes det var godt. Det sker nok ikke ofte alligevel, når alt kommer til alt. For mig handler det mere om tonen i en negativ anmeldelse, der til tider kan stikke helt af. Og også de positive kan nogen gange efter min mening også gå over gevind. Men eks. også, hvor at en person har læst positive anmeldelser, så selv ender med en negativ oplevelse og der skal man da lige love for at glædespigens fanskare, kommer til tasterne med mere eller mindre personlige antydninger på anmelder. Det handler nok mere om ham end om hende og hun havde nok en dårlig dag, hendes hund havde skidt på gulvet eller hvad ved jeg.... Nej, anerkend nu bare, at han havde en dårlig oplevelse. PUNKTUM! Jeg læser både de negative som de positive anmeldelser, det sker også at jeg ender med at besøge alligevel til trods for det var en negativ anmeldelse og nogen gange tager man chancer. Jeg har haft nogle fantastiske besøg, baseret på negative anmeldelser, men jeg også oplevet det modsatte... Så der er åbenbart ikke en matematisk formel på det, når man har med mennesker at gøre... Livet er dejligt! Kære Agurken. Jeg kan kun give dig ret, jeg synes selv at det er dræbende når den berømte fanskare kommer på banen, alle er ikke ens heldigt for det. Jeg synes selv at de piger jeg skriver om omtales pænt og ordentligt. Så er det op til læseren at fortolke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 25. Februar, 2020 Agurken skrev, for 39 minutter siden: hendes hund havde skidt på gulvet eller hvad ved jeg.... Der kan man bare se. Jeg vidste ikke en gang hun havde hund Agurken skrev, for 40 minutter siden: Så der er åbenbart ikke en matematisk formel på det, når man har med mennesker at gøre... Amen to that! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg tror at nogle undlader at skrive om deres negative oplevelser. Dels fordi man ikke har lyst til at rippe op i det, dels fordi det kan føles som et personligt nederlag, hvis pigen har fået en stribe flotte anmeldelser. Der skal nok være nogen, der også går stille med dørene af frygt for ballade med pigens fans. Jeg kan selv have det som de to første eksempler. Forleden skrev jeg dog en kommentar om en kvinde i en meget rosende tråd om hende, hvor jeg gav udtryk for en vis reservation ift de flotte anmeldelser hun havde. Den blev fjernet pga af anden fnidder i tråden, selv om den var aldeles lødig. Jeg var i forvejen loren ved at sende den, da jeg antog, at det nok handlede om den berømte kemi og ikke ville spolere hendes forretning. Så jeg orkede ikke at skrive en ny. Det er altså meget nemmere at skrive en positiv anmeldelse, når man stadig har oplevelsen frisk i hukommelsen. Sådan har jeg det i hvert fald. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 26. Februar, 2020 Jeg er helt enig @Zaq Der er mange fan boys, som gør at der er flere der holder sig fra negative kommentarer om de mest kendte GPere, af frygt for at blive overfaldet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 Styrvolt skrev, for 10 timer siden: Jeg tror at nogle undlader at skrive om deres negative oplevelser. Dels fordi man ikke har lyst til at rippe op i det, dels fordi det kan føles som et personligt nederlag, hvis pigen har fået en stribe flotte anmeldelser. Der skal nok være nogen, der også går stille med dørene af frygt for ballade med pigens fans. Jeg kan selv have det som de to første eksempler. Forleden skrev jeg dog en kommentar om en kvinde i en meget rosende tråd om hende, hvor jeg gav udtryk for en vis reservation ift de flotte anmeldelser hun havde. Den blev fjernet pga af anden fnidder i tråden, selv om den var aldeles lødig. Jeg var i forvejen loren ved at sende den, da jeg antog, at det nok handlede om den berømte kemi og ikke ville spolere hendes forretning. Så jeg orkede ikke at skrive en ny. Det er altså meget nemmere at skrive en positiv anmeldelse, når man stadig har oplevelsen frisk i hukommelsen. Sådan har jeg det i hvert fald. Jeg synes at det bare fordrejer billede, hvis ikke der er plads til de negative, for mig gælder det om at skabe et ret visende billede af gp'eren, Og jeg kunne aldrig finde på at skrive nedladende om nogle, det er mod min natur. Jeg har læst flere hvor jeg fik en klump i halsen, hvor jeg tænkte hvor er den normale dannelse henne, hvor der bliver brugt et sprog så vulgært at jeg aldrig vil nævne det. Så dette er lidt en opfordring til også at skrive de negative anmeldelser, men med respekt for sine medmennesker, gør det på en ordentlig måde så er der også flere der gider at læse det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 26. Februar, 2020 Mr_T skrev, 1 time siden: Der er mange fan boys, som gør at der er flere der holder sig fra negative kommentarer om de mest kendte GPere, af frygt for at blive overfaldet Fanboys? Eller bare mænd, der godt ved hvordan man omtaler andre mennesker på en ordentlig måde? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 Liv skrev, for 2 minutter siden: Fanboys? Eller bare mænd, der godt ved hvordan man omtaler andre mennesker på en ordentlig måde? Kære @Liv det kan man ikke lige sige, De som jeg kalder for fan boys går direkte i flæsket på en med personlig angreb, hvilken er uhørt i min verden. jeg omtaler alle med respekt, men træder nogle på mig slår jeg igen. Det er sådan jeg er trænet i min tid som soldat i verdens brændpunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 26. Februar, 2020 Liv skrev, for 2 timer siden: Fanboys? Eller bare mænd, der godt ved hvordan man omtaler andre mennesker på en ordentlig måde? Jeg er altid respektfuld og empatisk, når jeg skriver til og om kvinder.. Så kunne aldrig finde på at skrive noget tarveligt. Men hvis jeg eller andre nærmest bliver kaldt løgner, når nogen formaster sig til at skrive negative kommentarer om en gp, så er det fan boys i min optik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 26. Februar, 2020 Må sige efter jeg læste en anden tråd, hvor @Jernsvinet fortæller, han har fået et gratis knald for at skrive en anmeldelse. Så er al troværdighed omkring anmeldelser jo taget lidt til overvejelse herfra. Kan sige for mit eget vedkommende, dette ville aldrig komme til at ske. Har prøvet en GP efter en halvdårlig anmelde skrev til mig, lad os mødes igen, så lover jeg, at du ikke bliver skuffet. WHAT, hvad tror sådan en GP lige, at man kan “kneppe” sig til en god anmeldelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden: Må sige efter jeg læste en anden tråd, hvor @Jernsvinet fortæller, han har fået et gratis knald for at skrive en anmeldelse. Så er al troværdighed omkring anmeldelser jo taget lidt til overvejelse herfra. Kan sige for mit eget vedkommende, dette ville aldrig komme til at ske. Har prøvet en GP efter en halvdårlig anmelde skrev til mig, lad os mødes igen, så lover jeg, at du ikke bliver skuffet. WHAT, hvad tror sådan en GP lige, at man kan “kneppe” sig til en god anmeldelse Det eneste positive er at han da er ærlig omkring det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 26. Februar, 2020 Liv skrev, for 8 timer siden: Fanboys? Eller bare mænd, der godt ved hvordan man omtaler andre mennesker på en ordentlig måde? Fanboys - når det drejer sig om nogle piger er der ingen accept af af at man kan have haft en dårlig oplevelse uden selv at have været skyld i det pga dårlig opførsel hygiejne eller lign. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 26. Februar, 2020 Michael J skrev, for 7 timer siden: Fanboys - når det drejer sig om nogle piger er der ingen accept af af at man kan have haft en dårlig oplevelse uden selv at have været skyld i det pga dårlig opførsel hygiejne eller lign. Jeg er helt med på betydningen af ordet, det var et retorisk spørgsmål. Bortset fra det, så er det urimeligt at forvente at alle kan få det samme, der er forskel på mænd, og ja, vi møder af og til både dårlig opførsel og dårlig hygiejne. Så det kan sagtens være årsagen til at et møde ikke gik helt efter planen. Der skal to til tango. Dermed ikke sagt, at der ikke kan forekomme piger, der skulle ha valgt en anden branche. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 Liv skrev, for 15 timer siden: Jeg er helt med på betydningen af ordet, det var et retorisk spørgsmål. Bortset fra det, så er det urimeligt at forvente at alle kan få det samme, der er forskel på mænd, og ja, vi møder af og til både dårlig opførsel og dårlig hygiejne. Så det kan sagtens være årsagen til at et møde ikke gik helt efter planen. Der skal to til tango. Dermed ikke sagt, at der ikke kan forekomme piger, der skulle ha valgt en anden branche. Jeg kan ikke være mere enig, et eller andet sted så vil alle få en lidt kritisk anmeldelse på et tidspunkt, det er vil en del af gamede, hvis skyld det er, er underordnet jeg er godt klar over at der er nogle forsmåede konger her ind, som tror at deres pik er Guds gave til kvinderne og at de selvfølgelig skal behandles der efter. Men direkte svine en anmelder til fordi man ikke har samme holdning det holder ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 27. Februar, 2020 Æ´Synderjyde skrev, den 26.2.2020 at 11:22: Må sige efter jeg læste en anden tråd, hvor @Jernsvinet fortæller, han har fået et gratis knald for at skrive en anmeldelse. Så er al troværdighed omkring anmeldelser jo taget lidt til overvejelse herfra. Kan sige for mit eget vedkommende, dette ville aldrig komme til at ske. Har prøvet en GP efter en halvdårlig anmelde skrev til mig, lad os mødes igen, så lover jeg, at du ikke bliver skuffet. WHAT, hvad tror sådan en GP lige, at man kan “kneppe” sig til en god anmeldelse Man skriver en anmeldelse af en kvinde. Hun læser den og tænker måske "Ja, gav vist ikke en god service lige netop den dag". Hun kontakter gæsten og foreslår at han kan komme igen uden at skulle betale noget. I alle andre sammenhænge vil folk da mene, at det er god forretningsetik at man imødekommer en for kunden dårlig oplevelse og giver en kompensation Det der er det springende punkt her er "Sagde kvinde, at man så skulle skrive en positiv anmeldelse" Der nævnes der jo ikke i citatet. Hvis jeg modtog en sådan henvendelse, og i øvrigt mente at skaden ikke var større end at den kunne gøres god igen, ville jeg da tage imod tilbuddet. Jeg ville da bestemt også i min anmeldertråd fortælle om kompensationen og hvordan det så gik. Og nej, jeg ville ikke gå på kompromis med mine værdier og skrive noget jeg ikke kunne stå inde for. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg