Zaq 769 Skrevet 25. Februar, 2020 Det undre mig lidt, når man skriver en anmeldelse, hvis den er god så er man i ledtog med pigen er der nogle der synes, selv om man bare har skrevet om sin oplevelse. Det samme kan man risiker at hvis det er en dårlig anmeldelse, så enten lyver man eller er man usympatisk eller det der er værre. jeg har den grundholdning at jeg er så ærlig som jeg kan være uden at træde på nogle. Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvad der for folk til at være så negativ, jeg synes at det er sjovt at læse om folks oplevelser, læser jeg noget som ikke stemmer overens med de oplevelser som jeg har haft, deler jeg gerne ud af det. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg dele og læser gerne om gode oplevelser Mht negative oplevelser synes jeg man skal tænke sig om inden man skriver den, fordi hvad skyldes den negative oplevelse? Er det dårlig kemi er det vel en fælles sag skuldes det at pigen ikke lever op til sine løfter er det en anden sag eller er hun usoigneret eller er stedet uhumsk er en negativ anmeldelse vel på din plads men en negativ anmeldelse bør nok være mere objektiv, hvorimod en positiv anmeldelse må godt være mere subjektiv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 25. Februar, 2020 sn57 skrev, for 16 minutter siden: Jeg dele og læser gerne om gode oplevelser Mht negative oplevelser synes jeg man skal tænke sig om inden man skriver den, fordi hvad skyldes den negative oplevelse? Er det dårlig kemi er det vel en fælles sag skuldes det at pigen ikke lever op til sine løfter er det en anden sag eller er hun usoigneret eller er stedet uhumsk er en negativ anmeldelse vel på din plads men en negativ anmeldelse bør nok være mere objektiv, hvorimod en positiv anmeldelse må godt være mere subjektiv Jeg er helt enig! Tænk før du skriver netop fordi, HVAD er det der gør DIN oplevelse til en dårlig anmeldelse ? Jeg har heldigvis gode anmeldelser men også en dårlig. Hvad gjorde så at jeg fik den ? Var det KUN min skyld. Nej! Det er sgu lidt svært at være " on the top " når man pænt spørger gæsten om han har brug for at vaske sig og svaret er nej. At man så skal sutte på en pik der stinker el danse tangoen alene, gør det altså heller ik bedre. Der falder noget af gnisten for mig. Så inden du smider en dårlig anmeldelse op, så tænk lige over, om du måske selv kunne have bidraget til, det blev til en god oplevelse / anmeldelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 sn57 skrev, for 36 minutter siden: Jeg dele og læser gerne om gode oplevelser Mht negative oplevelser synes jeg man skal tænke sig om inden man skriver den, fordi hvad skyldes den negative oplevelse? Er det dårlig kemi er det vel en fælles sag skuldes det at pigen ikke lever op til sine løfter er det en anden sag eller er hun usoigneret eller er stedet uhumsk er en negativ anmeldelse vel på din plads men en negativ anmeldelse bør nok være mere objektiv, hvorimod en positiv anmeldelse må godt være mere subjektiv Jeg er slet ikke enig. Man skal jo netop skrive anmeldelsen ud fra den oplevelse man har og ikke sidde og gætte på hvorfor de ter som det er. Selvfølgelig skal man ikke svine pigen til. Men et forum som dette, har kun sin berettigelse, hvis man kan skrive om netop SIN oplevelse, uanset om det har været god eller ej. Det er jo det samme med en god anmeldelse, det kan jo også skyldes særlig god kemi ml gæsten og gp. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 25. Februar, 2020 Vi kan rolig være enig om at en glædespige er kun et menneske, som gør det fordi lysten til at dele ud af sine værdier, sprede glæde og det unikke ved at være sig selv overfor gæsten, hun kan fejle - for hun er kun et menneske, ikke en robot. Hver gang en mand træder over dørtærskel, så skal hun være på dupperne, yde det bedste hun kan for ellers ved hun godt at der nok ligger en sur anmeldelse herinde på EG. Og så er der desværre de kvinder som kun er ude efter én ting - MONEY. De skider højt og flot på anmeldelser her på EG. De er jo kun i dk for en kort tid, fordi dk er så åben land med en masse horny fyre som bare skal have fedtet pikken af. Jeg skriver aldrig om andre piger, jeg holder min oplevelse for mig selv, for jeg ved at så snart jeg skriver om min oplevelse, så sidder der altid en del og skal svine en til eller de ikke kan genkende den oplevelse. Nej vi er jo forskellige personer, ligesom pigerne er. Nu ligner jeg ikke Brad Pitt, så pigerne besvimer når jeg træder ind hos hende. Desuden har jeg mødt en pige som spurgte om ikke jeg ville ligge en anmeldelse af hende på EG, nej sagde jeg. Det ønsker jeg ikke. Og så må jeg afslutte denne skivelse med at jeg tror ikke længere på anmeldelser, ligesom mange piger bruger falske billeder samt ydelser, der er blevet afsløret en del fyre som udelukkende sidder og skamroser piger, det viste sig så at det var pimpen som styrede hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 25. Februar, 2020 Jeg er som udgangspunkt positiv -men har prøvet lidt af vært -og efter min mening -er det vigtigt, at dele både positivt og negativt. Jeg vil aldrig gå på kompromis med hygiejnen -begge veje! -tager altid bad før -og gerne efter et besøg om muligt. Kemi kan være en svær ting -men hvis man er et empatisk menneske -går det sjældent helt galt. Som kunde må man vel have en forventning om, at man får det man har betalt for, som minimum. Det er ikke altid tilfældet. Tilbage til anmeldelserne, når vi nu har sådan et glimmerende forum -så må det være plads til både positivt og negativ anmeldelser -hvis jeg skriver noget negativt -er det altid et forsøg på, at forstå det bedre eller gøre andre opmærksom på, hvad de kan forvente/ikke forvente... Og når jeg læser noget negativt -giver det mig en mulighed for, at overveje om jeg evt. har lyst til, at besøg dette sted. Eller måske allerede været der, og har måske en anden oplevelse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 SASHA skrev, for 32 minutter siden: Jeg er helt enig! Tænk før du skriver netop fordi, HVAD er det der gør DIN oplevelse til en dårlig anmeldelse ? Jeg har heldigvis gode anmeldelser men også en dårlig. Hvad gjorde så at jeg fik den ? Var det KUN min skyld. Nej! Det er sgu lidt svært at være " on the top " når man pænt spørger gæsten om han har brug for at vaske sig og svaret er nej. At man så skal sutte på en pik der stinker el danse tangoen alene, gør det altså heller ik bedre. Der falder noget af gnisten for mig. Så inden du smider en dårlig anmeldelse op, så tænk lige over, om du måske selv kunne have bidraget til, det blev til en god oplevelse / anmeldelse På samme måde, kan man jo heller ikke vide hvad det er der gør præcis lige din egen oplevelse god. Har man bare super god kemi med pigen, har hun en speciel god dag eller lign. Så det går jo begge veje og derfor bør man i min verden ikke tænke mere over en negativ end en positiv anmeldelse, så længe den er objektiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, 1 time siden: På samme måde, kan man jo heller ikke vide hvad det er der gør præcis lige din egen oplevelse god. Har man bare super god kemi med pigen, har hun en speciel god dag eller lign. Så det går jo begge veje og derfor bør man i min verden ikke tænke mere over en negativ end en positiv anmeldelse, så længe den er objektiv. Jeg har heldigvis gode oplevelser med de fleste. Men som skrevet, så en stinker pik el manglende interesse fra gæsten, så står jeg lidt af. Jeg er GP af lyst, så at fake den når man virkelig syntes det er op ad bakke, er svært for mig. Mht anmeldelser, er der rigtig mange der besøger en GP ud fra den / dem. Bare se mit tidligere opslag om - Hvor ser / læser i annoncer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 SASHA skrev, for 3 minutter siden: Jeg har heldigvis gode oplevelser med de fleste. Men som skrevet, så en stinker pik el manglende interesse fra gæsten, så står jeg lidt af. Jeg er GP af lyst, så at fake den når man virkelig syntes det er op ad bakke, er svært for mig. Mht anmeldelser, er der rigtig mange der besøger en GP ud fra den / dem. Bare se mit tidligere opslag om - Hvor ser / læser i annoncer. Vi er enige og er jo her problemet kan opstå med sådan et forum her. For her er det jo gæsten der anmelder. Men vil dog have lov at tvivle på at man laver en dårlig anmeldelse, hvis årsagen til det er kørt af sporet, er en pik med dårlig ånde eller lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 17 minutter siden: Vi er enige og er jo her problemet kan opstå med sådan et forum her. For her er det jo gæsten der anmelder. Men vil dog have lov at tvivle på at man laver en dårlig anmeldelse, hvis årsagen til det er kørt af sporet, er en pik med dårlig ånde eller lign. Det jo som du skriver, gæsten der laver anmeldelsen. Jeg mener, at for mig er jeg bare mere på / tændt hvis gæsten er ren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 SASHA skrev, for 1 minut siden: Det jo som du skriver, gæsten der laver anmeldelsen. Jeg mener, at for mig er jeg bare mere på / tændt hvis gæsten er ren Præcis som jeg bedst kan lide at komme til en ren pige. Så vi er ikke uenige på det punkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Præcis som jeg bedst kan lide at komme til en ren pige. Så vi er ikke uenige på det punkt. Præcis Ik så fedt at slikke en sur fisse vel Så tænker jeg også, at i mænd mister en smule af gejsten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 25. Februar, 2020 Og nu træder jeg helt sikkert nogen på ligtornene. Jeg syntes da ikke at feks 50% af skylden/grunden/ansvaret for en god oplevelse ligger hos kunden. At man som kunde skal accepterer, at GP’eren måske har en dårlig eller mindre god dag. Så skal hun lukke butikken. Omvendt skal vi som kunder helt sikkert, møde op rene og velsoignerede, opfører os ordentligt og respektfuldt. Men nå jeg ankommer og ligger en for mange mere end en netto dagsløn, for en times hygge. Så har GP’eren guddødme bare at give mig det bedst mulige hun formår. Og i hvert fald leve op til hvad hun lover i sin annoncering. Både hvad angår ydelser og retvisende udseende iht billeder på annoncen. Gør hun ikke det, så er jeg i min gode ret til at skrive en anmeldelse, hvori jeg skriver min oplevelse. Også selvom den så bliver mindre flatterende for pigen. Men, jeg husker også, at skrive når jeg får det jeg forventer og især hvis, jeg føler jeg får mere end det forventelige. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 25. Februar, 2020 Om det altid har været sådan, eller om det er en stigende tendens til følgende skal være usagt. men er så trættende med alle de rigtig gode tråde der starter i en god intention og så istedet ender ud i mudderkast og ordkløveri. hvorfor al den negativitet og hvorfor al den lyst til diskution og irettesættelse ! med håbet om den gode tone fremadrettet ønsker jeg alle en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 25. Februar, 2020 Well, købesex er risky business. Alle i der mener og tror i har ret at forvente det ene eller andet og farer i blækhuset når i ikke får det, i skulle måske gå på yoga eller noget istedet for. Det er desuden godt for den indre balancen, siges det. At købe sex er som at købe aktier, man kan vurdere og analysere alt det man vil i forvejen, man kan kigge i pungen og vurdere hvor meget man har råd til - men siden kan man ikke mere end at satse, eller lade være. Klarer man ikke tabet, så skal man ikke prøve sig. Vi ser så mange grunde at skrive dårlige anmeldelser. Rigtigt mange gange kan man læse mellem linierne at anmelderen er ved at koge over. De gange er det meste fejl, lejligheden, farven på gulvet, lamperne - og selvf. pigen. Hendes attitude, hendes bryster, hendes evner, sprogkunskaper etc etc. Tårnhøje forventninger er alle skuffelsers moder, men disse gange tror jeg det er mere end så. Mange mænd er som børn, kan ikke klare ikke at få det som de vil og kan absolut ikke se deres del i at det ikke gik så godt. Købesex drejer sig i de fald ikke om mennesker der mødes og udveksler hinanden med hinanden, ikke om at give og tage - men om en serviceydelse som skal leveres uanset hvad. Jeg tænker at disse anmeldere ikke kan acceptere det simple faktum at alle ikke svinger med alle kun for at skillinger er blandet ind. Jeg ved at det er svært at forstå, men tilmed jeg har været med til at piger ikke får stjerner i øjnene når de ser mig. Det kan jeg også huske nogle gange fra det rigtige liv - ikke mange, men det har sket. Og det er jo bare til at spise råt - eller hvad i siger der ovre. Name of the game. Jeg tabte denne gang, nu prøver jeg noget andet. Jeg har nemlig vurderet i forvejen at det havde jeg råd til. Vi har lige set en bruger rakke ned på en pige for at hun ikke overbeviste ham om at han skulle have ekstra, når han selv ikke ville svare på det. Og når tråden blev lukket, startede han fandeme en ny med samme emne og samme pige. Og så blev den tråd lukket. Vi ser temmelig ofte at folk gerne vil plukke den slags høner med pigerne herinde. Jeg opfatter det ikke sjældent som at pigen skal straffes og at kunden simpelt hen ikke kan komme videre uden at det straf deles ud. Gab, det er kedeligt med den mentalitet. Den slags anmeldelser siger mig ikke ret meget mere end at jeg er glad at han ikke er min kunde. Men vi er jo i nogen bemærkelse en pøbel herinde. Det siges at EG's kerne er anmeldelser, men vi er jo ikke uddannede eller ansatte pigeanmeldere (hvis tjenesten dukker op, så ring mig gerne), så det er bare at tage det onde med det gode. Købesex er risky business. Er man ikke mand nok at klare skuffelser er det langt bedre med yoga. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 Midtby skrev, for 15 minutter siden: Om det altid har været sådan, eller om det er en stigende tendens til følgende skal være usagt. men er så trættende med alle de rigtig gode tråde der starter i en god intention og så istedet ender ud i mudderkast og ordkløveri. hvorfor al den negativitet og hvorfor al den lyst til diskution og irettesættelse ! med håbet om den gode tone fremadrettet ønsker jeg alle en god dag Mener du denne tråd har udviklet sig negativt, eller hvor vil du hen med din kommentar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 Bananas skrev, for 22 minutter siden: Købesex er risky business. Er man ikke mand nok at klare skuffelser er det langt bedre med yoga. Har vel ikke noget om man kan klare at blive skuffet eller ej. Men kan man ikke tillade sig at anmelde negativt, hvis oplevelsen ikke lever op til forventningerne. Hvad skal vi så med sådan et forum her? Syntes dog heldigvis at jeg ser aller flest positive anmeldelser herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 3 minutter siden: Har vel ikke noget om man kan klare at blive skuffet eller ej. Men kan man ikke tillade sig at anmelde negativt, hvis oplevelsen ikke lever op til forventningerne. Hvad skal vi så med sådan et forum her? Hvem siger at man ikke kan tillade sig det? Herinde er det meste tilladt. Hvis man så tilmåler det nogen betydning, er noget helt andet. Men du svarer jo selv på dit spørgsmål: AlfaN skrev, for 5 minutter siden: Syntes dog heldigvis at jeg ser aller flest positive anmeldelser herinde. Det er jo dem man kan bruge til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) Bananas skrev, for 2 minutter siden: Hvem siger at man ikke kan tillade sig det? Herinde er det meste tilladt. Hvis man så tilmåler det nogen betydning, er noget helt andet. Men du svarer jo selv på dit spørgsmål: Det er jo dem man kan bruge til noget. Jeg mener lige så meget man kan bruge de negative, til at navigere uden om. Så for mig er både de gode og de mindre gode af værdi. Jeg har så også oplevet, at tage til en pige næsten kun med positive anmeldelser. Ikke føle mine forventninger blev indfriet, skrevet det i en pæn tone, for derefter at blive svinet til mistænkt for ikke at være ærlig i min anmeldelse. Men tænker det er vigtigt at begge dele kommer frem, også så man kan se at selv om en enkelt pige næsten kun har positive anmeldelser, så kan man nemt risikere ikke lige ramme hende på den rette dag, opleve at kemien ikke er der osv. Redigeret 25. Februar, 2020 af AlfaN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, Lige nu: Jeg mener lige så meget man kan bruge de negative, til at navigere uden om. Så for mig er både de gode og de mindre gode af værdi. Jeg har så også oplevet, at tage til en pige næsten kun med positive anmeldelser. Ikke føle mine forventninger blev indfriet, skrevet det i en pæn tone, for derefter at blive svinet til mistænkt for ikke at være ærlig i min anmeldelse. Og dermed har du i nogle simple sætninger afslørret hvilken skrøbelig grund det hele hviler på. Hvilket var hvad jeg prøvede at sige med mit lange indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 25. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 42 minutter siden: Mener du denne tråd har udviklet sig negativt, eller hvor vil du hen med din kommentar? Beklager, mig der ikke var tydelig nok. nej denne tråd er helt fin, kom blot til at poste i den forkerte det er egentlig i mange andre tråde jeg hentyder til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 25. Februar, 2020 Zaq skrev, for 6 timer siden: Det undre mig lidt, når man skriver en anmeldelse, hvis den er god så er man i ledtog med pigen er der nogle der synes, selv om man bare har skrevet om sin oplevelse. Det samme kan man risiker at hvis det er en dårlig anmeldelse, så enten lyver man eller er man usympatisk eller det der er værre. Er det nu også rigtigt at ovenstående er en udbredt og generelt tendens.? Kunne det måske tænkes, at når man skrevet en anmeldelse, så påvirkes og husker man bedre de, måske i grunden få responser der ikke falder i ens smag. ? Jeg tænker at det for mange fungere således, eller også læser jeg måske bare anmeldelser og debat på en måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 25. Februar, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Kunne det måske tænkes, at når man skrevet en anmeldelse, så påvirkes og husker man bedre de, måske i grunden få responser der ikke falder i ens smag. ? Jeg tror det kaldes "psykologi" eller sådant noget. Partial perception. Mine kvinder glemmer f.eks. gerne hvor god jeg er i sengen, når jeg har glemt opvasken. Redigeret 25. Februar, 2020 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 25. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Er det nu også rigtigt at ovenstående er en udbredt og generelt tendens.? Kunne det måske tænkes, at når man skrevet en anmeldelse, så påvirkes og husker man bedre de, måske i grunden få responser der ikke falder i ens smag. ? Jeg tænker at det for mange fungere således, eller også læser jeg måske bare anmeldelser og debat på en måde. Jeg elsker debat, men jeg har oplevet at jeg får nogle bemærkninger som ligger under bæltestedet på mig, hvorfor tage det som et personligt angreb, jeg skriver enten hvad der gik galt i min optik, så må pigen jo selv om, om hun kan bruge min kritik til noget, der hvor jeg kan blive skuffet er hvis jeg har bestilt GFE og det ikke er det som jeg har fået. Jeg har en gang fået en pm fra en pige som jeg skrev en ikke så god anmeldelse af, hun tilbød mig en tur som undskyld, jeg takkede nej tak, for så vil jeg ikke være troværdig. Jeg giver altid det bedste jeg har lært, kommer altid med godt humør og børstede tænder og går altid i bad hos pigen. Hvis jeg ikke er oplagt så aflyser jeg med det samme, i respekt for pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2020 Det er jo vigtigt på et forum som dette, at man kan anmelde ens besøg/oplevelser, både de negative som de positive, ellers har forummet ingen berettigelse. Men som de fleste her allerede har kommenteret, så er det bare ikke altid sort/hvidt, det kan virkeligt gå begge veje i forhold til kunde/glædespige, forventing/afstemning der er bare rigtigt mange faktorer der skal gå op, for at begge parter synes det var godt. Det sker nok ikke ofte alligevel, når alt kommer til alt. For mig handler det mere om tonen i en negativ anmeldelse, der til tider kan stikke helt af. Og også de positive kan nogen gange efter min mening også gå over gevind. Men eks. også, hvor at en person har læst positive anmeldelser, så selv ender med en negativ oplevelse og der skal man da lige love for at glædespigens fanskare, kommer til tasterne med mere eller mindre personlige antydninger på anmelder. Det handler nok mere om ham end om hende og hun havde nok en dårlig dag, hendes hund havde skidt på gulvet eller hvad ved jeg.... Nej, anerkend nu bare, at han havde en dårlig oplevelse. PUNKTUM! Jeg læser både de negative som de positive anmeldelser, det sker også at jeg ender med at besøge alligevel til trods for det var en negativ anmeldelse og nogen gange tager man chancer. Jeg har haft nogle fantastiske besøg, baseret på negative anmeldelser, men jeg også oplevet det modsatte... Så der er åbenbart ikke en matematisk formel på det, når man har med mennesker at gøre... Livet er dejligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg