Hop til indhold
Zaq

Min indre dominant slippes fri

Recommended Posts

Jeg har låvet  at jeg ikke vil fortælle  navn eller sætte et link på, jeg bestilte 3 timers seance, hvor jeg skrev en køreplan for denne omgang, jeg bad hende om at være usminket og unden lingerier. Dernæst skulle hun have reb liggene på sengen, et i hvert hjørne. Der skulle stå noget at drikke på bordet, samt stari lys klar, piske og diverse dildoer klar.

Hun lukkede mig ind med dør telefonen og skyndte sig ind på sengen som instrueret

En af de vigtigste ting var at hun skulle ligge sig på sengen nøgen og med en but plug i røven.

Jeg havde selv været på indkøb til dagens seance, jeg havde købt en ridepisk til hende, samt andre gode ting. Jeg kommer ind af den uløste dør og begynder at tage mit tøj af, inde i soveværelset sider pigen på sengen, og har givet sig noget bind for øjnene, jeg kan se på hendes hver trækning at hun er tændt på det der skal ske. Jeg ligger hende ned og begynder at kærtegne hendes krop, og tager hendes hænder med et ryk, og ligger den i sengen ved hovedgærdet, der efter binder jeg hendes arme shibari style, og til sidst ben, der ligger hun så, jeg kærtegner hendes krop med ridepisk en, og slår så hårdt at jeg kan ned i hovedpuden, så hun får et chok, jeg kan se hendes vejrtrækning bliver hårdere, og hun får gåse hud over hele kroppen. Jeg begynder at give hende noget små klask på inderlår et tæt på hendes rose. Hun nyder det, jeg må så hellere lige smage på hendes søde safter.

Og sådan blev jeg ved med at drille hende med lys og is, lækker kombination.

Vi fandt ud af en ny is smag Coffee/Dick og den var hun meget glad for.

Nu vil jeg ikke gøre denne anmeldelse alt for lang.

Der var virkelig orgasmer på stribe, det var klart en af mine bedste seancer, hvor er det fedt når en person bare lader sig underkaste sig i ens magt.

Kommer jeg igen helt sikkert.

Jeg har allerede en ny køreplan i mine tanker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da hyggeligt for dig , det kan vi så ikke bruge til meget når du ikke linker til GP´en…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, 1 time siden:

Jeg har allerede en ny køreplan i mine tanker.

Såfremt du også har tænkt at anmelde ("anmelde") nr. 2 besøg, så måske under Hyggesnak ;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Det var da hyggeligt for dig , det kan vi så ikke bruge til meget når du ikke linker til GP´en…..

Synes hellere ikke det er fair du skriver et indlæg og du ikke vil fortælle hvem vedkommende er. Så skal du lade være med at slå det op hvis du ikke vil dele med os andre

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at pigen vil give sig til kende hvis hun selv ønsker det, jeg er blevet beskyldt for en masse ting her inde, så det er mit grundlag for ikke at skrive det, også PGA respekt for pigen.

Jeg kan godt forstå at i måske er blevet nysgerrig, men jeg er sikker på at i vil kunne lave samme setup andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Høvdingen skrev, for 10 timer siden:

Såfremt du også har tænkt at anmelde ("anmelde") nr. 2 besøg, så måske under Hyggesnak ;;;;;

Jeg har lavet lignende under hyggesnak, det blev flyttet hertil af admin, så der er ikke en option

I øvrigt respekt til @Zag for at overholde pigens ønske om anonymitet.

Redigeret af Misjo1
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har lavet lignende under hyggesnak, det blev flyttet hertil af admin, så der er ikke en option

I øvrigt respekt til @Zag for at overholde pigens ønske om anonymitet.

Mange tak for det, jeg ved ellers ikke hvor jeg ellers skulle ligge den, jeg tænkte at den måske ville kunne inspirere andre, som måske har det lidt som mig, elsker GFE men ikke helt er 100 % hård sex, et sted mellem husmor sex /sm.

Jeg tænker at denne gruppe er ret stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 57 minutter siden:

Mange tak for det, jeg ved ellers ikke hvor jeg ellers skulle ligge den, jeg tænkte at den måske ville kunne inspirere andre, som måske har det lidt som mig, elsker GFE men ikke helt er 100 % hård sex, et sted mellem husmor sex /sm.

Jeg tænker at denne gruppe er ret stor.

Det beskriver da meget godt noget af mit favoritsex - både som giver og modtager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 25.2.2020 at 14:53:

Mange tak for det, jeg ved ellers ikke hvor jeg ellers skulle ligge den, jeg tænkte at den måske ville kunne inspirere andre, som måske har det lidt som mig, elsker GFE men ikke helt er 100 % hård sex, et sted mellem husmor sex /sm.

Jeg tænker at denne gruppe er ret stor.

Inspiration er jo dejligt:)

Men den her kategori er til anmeldelser. Uden et link eller navn er det blot en erotisk novelle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, den 25/2/2020 at 07:41:

Jeg er sikker på at pigen vil give sig til kende hvis hun selv ønsker det, jeg er blevet beskyldt for en masse ting her inde, så det er mit grundlag for ikke at skrive det, også PGA respekt for pigen.

Jeg kan godt forstå at i måske er blevet nysgerrig, men jeg er sikker på at i vil kunne lave samme setup andre steder.

RESPEKT @Zaq!

Hvis ikke kvinden vil have, at man anmelder en oplevelse med hende, så er det dybt respektfuldt, at du ikke skriver noget om det! Dén trend kunne være god at fortsætte!

Problemet er kun, at vi andre ikke finder det guld du vist har fundet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, den 1.3.2020 at 13:41:

RESPEKT @Zaq!

Hvis ikke kvinden vil have, at man anmelder en oplevelse med hende, så er det dybt respektfuldt, at du ikke skriver noget om det! Dén trend kunne være god at fortsætte!

Problemet er kun, at vi andre ikke finder det guld du vist har fundet :) 

I må desværre vente med tålmodighed, hun har fortalt mig at hun skal lige være moden til det, hvad det så end skal betyde. Det er ikke noget hun tilbyder normalt. Men hun var så tændt på det, så mon ikke det kommer med nogle flere frække fantasier fra min side ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...