Hop til indhold
sexlife

Latinas i Wuppertal

Recommended Posts

Hej

Var en tur i Wuppertal og skulle selvfølgelig forbi:

http://www.sky-saunaclub.com/index.php/home-sky.html

Jeg elsker latinas og er til kvinder med former og det gør intet, at de er modne. 

Det er første gang jeg er på en FKK club. Årsagen er ganske såre, jeg er ikke til slanke hvide piger.

Indgang 35€, 50€ for første gang, dernæst 30€.

Stedet er ikke luksus, men fungerer ok og er sådan set hyggelig. Maden er heller ikke luksus, men du kan sagtens finde noget spiseligt.

Til gengæld laver de kaffe fra en prof. espressomaskine. Opmærksom service hele tiden, pigerne spørger om du vil have noget at drikke osv.

Der var 7 piger på arbejde mener jeg. 

Den første jeg var sammen med kaldte sig for Brenda. Absolut den flotteste af alle piger, slank med en meget flot popo og et par lavede bryster. Lidt tusser, som jeg ikke bryder mig om, og et ansigt, som vil få de fleste kvinder til at blegne. Smukt hår og et stort smil. Øjnene var smilende og imødekommende, meget smukke. Stærk udstråling, virkelig en flot kvinde!

Hun placerede mig i sofaen ved baren og satte sig oven på mig og begyndte at tungekysse mig. Selv om hun kropsmæssigt ikke er min type, men her afviger jeg fra 95% er Danmarks mænd tror jeg, så gik vi på Zimmer.

Det er lidt vildt, at være sammen med sådan en smuk kvinde. Efter at have slikket røv og fisse på hende bagfra, så gav hun et  langt intenst BJ uden gummi. Igen vildt at se en sådan kvinde med din bedste ven i munden. Herefter red hun mig lidt, hvorefter hun lagde sig an til en doggy. For lille røv til mig og jeg var bange for at miste lysten, så jeg hurtigt om på ryggen, kondomet af og så var det ellers BJ igen på hendes initiativ. Hun forsatte uden brok indtil jeg kom i munden på hende og hun stoppede først, da jeg var helt færdig. Herefter lidt massage.

Tilbage i baren efter en brusetur og så kom der en kvinde i midt fyrrerne. Karin/Carin var navnet. Mere min type, smukke øjne og smukt smil. Mindre og med mere former, dog ikke fed.

En tur med hende var næsten som med Brenda. Samme intense BJ med afslutning i mund.

Til sidst inden det var hjemad, blev jeg lokket af en næsten blond latina. Hun var mere naturlig end de to første og havde flotte bryster uden plastik. Jeg kunne ikke mere, fik halv rejsning, lidt doggy, og herefter lå vi bare i arm længe som et kærestepar. 39 år sagde hun, synes hun så dejlig ud, lidt model a.la. 80'erne med hår på den. Ikke tynd, ikke fed, de fleste ville nok sige god for hende.

En af værtinderne, en lidt ældre kvinde skældte mig ud, fordi hun mente jeg havde lovet hende en tur. Hun kyssede i øvrigt virkelig godt, men slet ikke min type.

Alle pigerne kyssede, nogle meget dybt og intenst.

Konlusion: 

Sted: Godkendt

Mad:Godkendt

Piger: Blandet landhandel med i hvert fald en stjerne

Sex: Uha, bare helt i top. Ingen hastværk og masser af kys samt CIM. 

Pris: Latterlig

Kommer gerne igen, spenderede 145€ i alt ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den beretning :)

Jeg synes altid at det er særligt interessant, når nogle beretter om besøg på mindre klubber, der ikke er så omtalt i forvejen.

Det er med til at udvide vores horisont, og giver stof til egne overvejelser, om selv at besøge en af de mindre kendte klubber.

Det har du bidraget til med din beretning, det er i sig selv meget værdifuldt for forum.

Selv er jeg også til latinoer, men kun slanke modeller, men de findes åbenbart også på Sky, selvom de er i mindretal.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden:

Tak for den beretning :)

Jeg synes altid at det er særligt interessant, når nogle beretter om besøg på mindre klubber, der ikke er så omtalt i forvejen.

Det er med til at udvide vores horisont, og giver stof til egne overvejelser, om selv at besøge en af de mindre kendte klubber.

Det har du bidraget til med din beretning, det er i sig selv meget værdifuldt for forum.

Selv er jeg også til latinoer, men kun slanke modeller, men de findes åbenbart også på Sky, selvom de er i mindretal.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak for de pæne ord.

Pigerne var hovedsageligt slanke i mine øjne, men ikke tynde. Gjorde mig umage for at finde nogen med lidt kød på. Karin minder fx om Felina, samme type i højde, drøjde og udstråling. Hun var en af de, som havde flest former. De fleste var som sagt heller ikke helt unge, men ikke et turn off i mine øjne. Sex/service var bare helt i top, her blev varen leveret hver gang og det tæller højt i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har længe søgt en klub med overvejende latinas, troede ikke det fandtes. 
Fkk i Hamborg er udpræget lokale og østeuropæere, hvilket ikke helt er min kop te. 
Vil du anbefale stedet til latina Lovers ? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, for 1 time siden:

Hej jeg har længe søgt en klub med overvejende latinas, troede ikke det fandtes. 
Fkk i Hamborg er udpræget lokale og østeuropæere, hvilket ikke helt er min kop te. 
Vil du anbefale stedet til latina Lovers ? :-) 

Det kommer jo an på hvad du søger, smag og behag. Læs beretningen og døm selv. Servicen er i hvert fald god. Udvalget af kvinder er ikke stort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Er det 30 min sessions vi snakker om? eller nærmere 20 min? og kan man tilkøbe ekstra ting tid? og hvad er med i prisen? kan der tilkøbes noget udover det?

Det lyder da meget interessant. De der Latinaer kan bare et eller andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 17 timer siden:

Er det 30 min sessions vi snakker om? eller nærmere 20 min? og kan man tilkøbe ekstra ting tid? og hvad er med i prisen? kan der tilkøbes noget udover det?

Det lyder da meget interessant. De der Latinaer kan bare et eller andet :)

Nej, det er nok ikke 30 minutter, snarere 20 minutter, men jeg følte ikke at der var pres på. Tror bare du tager den tid du vil. Ved ikke om du kan købe tillægsydelser. 

Ja, latinaer er varmblodige og de kysser fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nogle år siden (søg selv, jeg skrev om det). En udenomsting der generede mig var at låsen til skabene i omklædningen var den type der springer op bare man sender den et stift blik. Samtidig med at der var så tilpas få både M og K i klubben at garderoben var helt forladt i lange perioder.

Tænkte om de måske har forbedret lidt på sikkerheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...